نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
۲ |
۵
 اخراج مربی پرسپولیسی توسط باشگاه تکذیب شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام باشگاه ملوان این باشگاه تصمیمی برای برکنار مازیار زارع سرمربی این تیم ندارد و از این مربی حمایت خواهد کرد.

ملوان در ۶ بازی ۲ امتیاز کسب کرده و در قعر جدول قرار دارد. همین موضوع سبب شده تا برخی خبر از اخراج مازیار زارع بدهند اما این خبر از سوی باشگاه ملوان تکذیب شد.

رشیدی؛ قا ئم مقام باشگاه ملوان در این باره می‌گوید: «درست است که در شش هفته گذشته ما هنوز نتوانستیم به پیروزی برسیم، اما ان‌شاءالله از این هفته و بازی با صنعت نفت که در انزلی پیش رو داریم، بردهای تیم ما هم شروع خواهد شد. همانطور که گفتم کادر فنی و بازیکنان ملوان با حمایت مدیریت باشگاه در هفته‌های آینده نتیجه تلاش و زحمات‌شان را خواهند گرفت.»

پژمان نوری همبازی مازیار زارع که در حال حاضر مدیریت باشگاه را برعهده دارد یکی از حامیان مازیار زارع است.

مازیار زارع در اولین فصل حضور در تیم ملوان به عنوان سرمربی نتایج خوبی به همراه تیم نمی‌گرفت و خیلی‌ها خواستار برکناری مازیار زارع شده بودند اما پژمان نوری از این مربی جوان حمایت کرد تا در نهایت ملوان با هدایت این مربی جوان به لیگ برتر صعود کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مصطفی NL ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    آق واقعا خجالت داره زودتر این خبر رو حذف کنید، فکر کنم این تیتر مربی پرسپولیسی رو یه جوون شانزده هفده ساله زده که هیچ سابق ای رو از مازیار به خاطر نمیاره.بدترین چیزی رو که به مازیار عزیز میشه گفت اینه که اونو از شهر و زادگاه و مکتب فوتبالیش جداش کنی.خاطرات مازیار قایقران برای همیشه در قلب یه انزلی چی ملوانی باقی میمونه .
  • شرافتمتدی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    با تعویض سرمربی چیزی درست نمیشه. مشگل مازیار زارع، عدم کنترل احساسات خودش هست و با اینکار و عصبانیتهای همیشگی، این جو عصبی را به بازیکنان منتقل میکنه. او باید کمتر دنبال حاشیه باشه. تیم ما نیاز به آرامش داره، وقتی بازیکنان حالات عصبی و اعتراضات او را کنار زمین میبینند خود بخود عصبی شده و نمیتوانند به درستی بازی کنند. به داور و کمک داور و بازیکن و نیمکت حریف و زمین ک زمان اعتراض میکنه. مربی بادانش و جوان و زحمتکشی هست و نیاز به تجربه داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی