درخواست باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال/ به این اتهام مهم رسیدگی کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دعوای پیش آمده میان باشگاه گل گهر و استقلال سرپرست تیم گل گهر ادعایی را طرح کرده است که به نظر می رسد در صورت عدم اثبات می تواند برای سرپرست تیم گل گهر دردسرساز شود.

حیدر افسری مدعی شده است که فصل گذشته استقلال با نفوذ در فدراسیون فوتبال موفق شد مجوز بازی دو بازیکن خارجی خود را به دست بیاورد. این در حالی است که در فصل گذشته کمیته انضباطی به دلیل استفاده گل گهر از یک بازیکن خارجی ۳ بازی این تیم را ۳-۰ به سود حریفان اعلام کرد که اتفاقا یکی از بازی ها در برابر تیم استقلال بود.

سرپرست تیم گل گهر امروز در مصاحبه ای مدعی شد:« قبل از بازی استقلال برابر گل گهر که همان دیدار مقابل نساجی بود، نامه رسمی دادند که این ۲ بازیکن حق بازی ندارند و استقلال از این نفرات استفاده کرد و هیچ اتفاقی هم رخ نداد. در واقع اینجا حق تیم مظلوم نساجی خورده شد و این رفتار در بازی بعد ادامه پیدا کرد. تا اینکه این ۲ بازیکن مقابل ما بازی نکردند و در اصل محرومیت برای بازی با نساجی بود که متاسفانه به دلیل نفوذی که در فدراسیون داشتند، این حکم اجرا نشد و به راحتی حق تیم مظلوم شهرستانی را خوردند.»

خبرهای رسیده حاکی از آن است باشگاه استقلال در شکایتی که علیه باشگاه گل گهر تنظیم کرده خواستار بررسی این ادعا از سوی سرپرست تیم گل گهر شده  و درخواست اعاده حیثیت کرده است.

 حیدر افسری به نوعی به فدراسیون فوتبال هم به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن باشگاه استقلال اتهام وارد کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • ک ی س ه ی کثیف IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    جناب افسری از فدراسیونی شاکی هستی که خود با حمایتهای پدرانه باعث شدند کیسه کشا قانون را زیر پا بگذارند و هرطور که میلشان هست قانون گریزی کنند حالا چگونه میشود از همانها درخواست احقاق حق کرد!البته فدراسیون هم با اعمال نفوذی که باباحمید روشون داره و درخواست همین سجادی کیسه کش مجبور به حمایت غیره قانونی از کیسه کشاست.یعنی بابا حمید و فدراسیون باید یاری کنند تا کیسه کشا شوهر داری کنند.فقط نباید از این نکته غافل شد که بعداز رفتن پاپا که دیر هم نیست کیسه کشا میخان چیکار کنند با این عادتی که به بابا و حمایتهای پیدا و پنهانش کردن .
    • حسین IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      متاسفم که این آدمها با آوردن نام استقلال قصد بزرگ شدن خود را دارند وگرنه الهویی واین حیدر افسری دبگه کی هستند وبازی با استقلال کبیر اینها هم روی زبانها افتادند بخاطر اینکه بیشتر شناخته شوند دست به هوچی‌گری می‌زنند من قلعه‌نویی را مقصر می دانم که اجازه می دهد که اینها با آوردن اسم بزرگ استقلال مشهور شوند سردار بزرگ جناب آجرلو این طرفداران لنگی متوهم مافیائی را سرکوب خواهد کرد تا دیگه علیه استقلال اراجیف نبافند پس صبر کنید تا سردار وارد عمل شود
    • اس اس سوبله چوبله IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      قلعه نویی هرتیمی میره از این جنگولک بازیها هم در اون تیمها دیده میشه خودش که جلو نمیره چیزی هم نمیگه دیگران رو سپر میکنه فراموش نکردیم دو فصل پیش رو توی سپاهان که بود یه سه امتیاز شیرین بخاطر نرسیدن به ورزشگاه به پرسپولیس اهدا کردن اعتراضی هم نداشت اما چون وقتی از استقلال دور هست و موفقیتهای این تیم رو میبینه مور مورش میشه متاسفم برای مدیران گلگهر خدا رحمت کنه منصور خان بزرگ رو در یک مصاحبه گفته بود بغل امیر که می ایستی باید دو پاسبان هم کنارت باشه مراقب پشتت هم باید باشی !!
    • ل ن گ ی ک ی س ه ک ش IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      کیسه کشی کار لنگ بند های تو حمومه...یه سری به حمام های قدیمی که موزه شدن بزنی لنگ بند ها رو در حال کیسه کشی میبینی..لنگی!
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    دوچرخه سواران یعنی فساد در فوتبال ایران.فراقانونی های کثیف
    • فرهاد IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      راست میگی مثلا پنالتی دیدار با تراکتور🤔😁😏
    • شاهین IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      هدیه قایدی
  • کورش پاکمهر IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    باید زبون این آدم رو از حلقومش بکشن بیرون تا به خاطر یه بازی بی‌ارزش به این همه آدم تهمت ناروا نزنه دیگه
  • محسن IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    بازی بازیکنان استقلال در مقابل نساجی غیرقانونی بود و حتی سازمان لیگ هم در این مورد بیانیه داد. اما بعدا متوجه نشدیم که چرا به این مسئله رسیدگی نشد. تنها توجیه هم این بود که باشگاه نساجی اقدام به شکایت نکرده و چند وقت بعد هم گفتند که به علت تغییر قوانین در ارائه تضامین بانکی برای بازیکن خارجی از طرف تیم های دولتی، اگر باشگاه نساجی شکایت کند هم پذیرفته نخواهد شد.
  • اسنپ کاپ IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    با گفتن این نظر شما چند سوال پیش میاد که منتظر جواب هستم 1- در مورد قانون گریزی و زیر پا گذاشتن قانون از طرف فدراسیون توضیحات لازم را بدهید که مثلا کی؟کجا؟ و چگونه بوده؟؟؟؟ 2- پس اگر شما به استقلالی بودن حمید سجادی انگ میچسبونید به لنگی بودن بابامسعودتون و مامان آذرتون کاملا مطمن هستید. 3-شما گفتید جناب افسری از فدراسیونی شاکی هستی حمایتهای پدرانه داشته، ولی میتونی چشماتو باز کنی و یه نگاهی به چینش داوران توی این 7 هفته بندازی که دو هفته فقط بنیادی فر لنگی داور بازیهاتون بود یکبار هم داور بازی استقلال که برد صد در صدی استقلال رو ازش گرفت. 4-از کجا جنسیت باشگاه استقلال رو فهمیدی!!!!!!!؟؟؟ اونم میتونی یه نگاهی به تاریخ تاسیس، تاریخچه و افتخارات باشگاه استقلال بندازی خیلی چیزا میاد دستت.
    • خشایار IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      شما حالتون خوبه مهدی مهدی پور ذوب آهن چی شد آخرش بعد اتمام فصل رای دادن یادتون رفته دروغ گو و شارلاتان همیشه فراموش کاره ....... گند وکثافت کاری خودتونو اون فصل یادتون رفته بلبلی رو نابود کردین مصاحبه کرد و گفت چیکار کردین ......
  • لنگ حقیر IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    چرا به بازیکن غیر قانونی لنگ رسیدگی نمی شود مگر ذوب آهن وآلمینیوم وهوادار شکایت نکردند چرا گلممد با قلدری تمام به این بازیکن غیر قانونی بازی می دهد کميته انضباطی باید به این موضوع هم ورود کند چرا کميته انضباطی برخورد شدید با لنگ پرستان نمی کند آقای تاج باید باجعل کثیف لنگ برخوردشود
  • کیسه دوچرخه سوار IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    تیمی که نامش واعتبارش را از حکومت گرفته وسابقه آن فقط ۴۲سال وباشروع جمهوری اسلامی است چرا باید از قانون ترسی داشته باشد همانند دیگر ارکان حکومت
    • علی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      داداش پارکت رو عوض کن ولی اگه پای قدمت یه تیم وسط باشه تاج از قدیمی ترین هاست اگر هم از انقلاب به بعد حساب کنی بازم فرقی نداره چون چه استقلال چه پرسپولیس باهم میشه پس رو همون پیشنهاد اول فکر کن
  • ایرج روح الامینی IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    سلام همانطور که رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی (ره) اعلام فرموده اند ما ایرانیان باید بدانیم که آمریکایی ها دشمن شماره یک انقلاب اسلامی هستند و باید به رهنمودهای ارزنده اش احترام بگذاریم من الله التوفیق
  • استقلال قهرمان IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    عزیزانی که در پرونده ی بایناما جعل انجام داده آمد آمدند الان دنبال قاتل بروسلی می گردن، خب شما اگر توانمند بودین در زمین خودتان از پس استقلال بر می آمدید و قویتر از بهانه ها یتان بودید بنابراین با عرض پوزش دوغ خود را بنوشید و با گیر دادن به استقلال دنبال بزرگ کردن خود نباشید، به کمیته ی داورانی گیر بدهید که برای لنگیا بدون دلیل پنالتی می گیره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی