نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قرارداد بازیکن مغضوب استقلال فسخ می‌شود؟/ غرامت ۲۵ میلیاردی در صورت قطعی شدن تصمیم مدیران باشگاه
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارسلان مطهری چند باری تلاش کرده درباره مطالبات با مصطفی آجورلو جلسه‌ای برگزار کند که مدیرعامل استقلال حاضر به انجام چنین کاری نشده است.

ابتدای فصل مدیران استقلال تلاش زیادی کردند نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کنند تا کاوه رضایی جایگزین او شود ولی ارسلان رضایت به چنین کاری نداد. در نهایت ارسلان مطهری در استقلال ماند و بعد از سپری کردن چند هفته پر فراز و نشیب و حتی تمرین پشت دروازه، برای آبی ها فرصت بازی هم پیدا کرد.

با این حال ارسلان مطهری تنها بازیکن استقلال است که هنوز مطالبات سال گذشته را دریافت نکرده و امسال هم چیزی نگرفته است، آن هم در حالی که همه بازیکنان استقلال بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده اند.

در این بین گفته می شود ارسلان مطهری چند باری تلاش کرده درباره مطالبات با مصطفی آجورلو جلسه ای برگزار کند که مدیرعامل استقلال حاضر به انجام چنین کاری نشده است.

برخی شایعه کردند ارسلان مطهری ممکن است معاوضه شود که چنین چیزی فقط در حد شایعه است و ارسلان مطهری بارها به مدیران استقلال اعلام کرده به قرارداد خود پایبنده بوده و می خواهد تا پایان فصل بماند.

حتی وکیل ارسلان مطهری دو روز قبل به باشگاه استقلال رفت و صورت حساب های مالی این بازیکن را گرفت که نشان می دهد او هیچ دریافتی نداشته است.

همه این موارد در شرایطی است که از اردوگاه استقلال این شایعه به گوش می رسد ممکن است مدیران استقلال بخواهند در نیم فصل قرارداد ارسلان مطهری را به صورت یک طرفه فسخ کنند که اگر چنین شود باید ۲۵ میلیارد حقوق او را به صورت یک جا پرداخت کنند و بعد هم هزینه جدایی را برای خرید مهاجم جدید متحمل شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ف دال IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    عجب.. 25 میلیارد، اونم برای بازیکن زپرتیِ مازاد؟؟؟؟؟؟ پس فیکس‌ها و سوگلی‌هاشون چند کیلو؟! تیم مظلوم و غیرحکومتی استقلال رو.. وامظلومتا.. وامصیبتا.. وابیت‌المالا.. «رو» که نیست؛ ای داد.. ای بیداد.. ای فغان.. از این همه ظلم و جور و تبعیض و بی‌عدالتی در حق تیم این تیم مردمی!ِ مظلوم و مفلس..
  • داور فدراسیون صدا سیما بابا مسعود پولیس پوکر فساد DE ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    فقط حاشیه برای استقلال همین. خسته نمیشین.کلماتی مثل عدل انصاف بیطرفی شرف مدونین چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نون حلال میدونین چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • باقر IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    فقط برعلیه استقلال می نویسید
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    برای آجرلو مهم نیست.چون دستش تو جیب مردم هست.
  • حسین IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    انشاالله که ارسلان متعصب با اقتدار دوباره دراستقلال فیکس می شود وگلهای زیبا می زند همچنان که در دربیهای گذشته ۳تا زده بازهم در دربی گل خواهد زد ودل هواداران آبی را شاد خواهد کرد ارسلان نور چشم همه آبی‌ها وخار چشم‌ بدخواهانش است انشاالله که ساپینتو هم بیشتر به ایشان بازی می‌دهد وارسلان هم باصبر وحوصله والبته تمرین کافی منتظر فرصت است تا بار دیگر امتیاز برای استقلال کبیر بگیرد من الله التوفیق
  • محمد IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    بازی باسپاهان که هیچ تااخر فصلم همین شگرد و تخصص گلمحمدییه .. خداییش فوتبال پرسپولیس جز پاس به عقب و مدارا کزدن اونم بااینهمه بازیکن خوب تاالان چی بوده این چندبازی هم که بزده از صدقه سر لوکا بوده وگرنه تاکتیک یحیی هیچی نبود ونیست .. کاش زودتر یحیی رو اخزاج میکزدن ازاولشم درویش اصراز کرد وگرنه طرفدارا راضی به رفتنش بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی