همسران فوتبالیست‌ها به جام‌جهانی ۲۰۲۲ نمی‌روند/ دلیل این تصمیم جنجالی چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل این که کشور دانمارکی‌ها نمی‌خواهند سودآوری زیادی برای کشور قطر میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ داشته باشند، همسران بازیکنان را به همراه خودشان به قطر نخواهند برد.

ستاره‌های تیم ملی دانمارک برخلاف همیشه در سفر به قطر برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ همسران و نامزدهای خودشان را به همراه نخواهند داشت.

نشریه «سان» در این باره نوشت، به طور سنتی بازیکنان اهل اسکاندیناوی همسراه همسر یا نامزدشان به مسابقات بزرگ می‌روند، اما فدراسیون فوتبال دانمارک برای سفر به قطر اقدامی در این باره نکرده و برای به همراه بردن همسران و نامزدهای بازیکنان برنامه‌ای ندارد.

در همین زمینه، یاکوب هوبر سخنگوی فدراسیون فوتبال دانمارک گفت که پیش از این موضع‌شان را برای مشکلات حقوق بشری و اقتصاد قطر مشخص کرده‌اند.

هوبر همچنین گفته که دانمارکی‌ها تصمیم دارند که رابطه‌شان با جام‌جهانی پیش‌رو را به حداقل برسانند تا در سودآوری کشور قطر سهم زیادی نداشته باشند. به همین دلیل هم برخی فعالیت‌های سفر را کم کرده‌اند که یکی از آن‌ها همراهی همسران و نامزدهای بازیکنان است.

همسران فوتبالیست‌ها به جام‌جهانی ۲۰۲۲ نمی‌روند/ دلیل این تصمیم جنجالی چیست؟

دانمارکی‌ها پیش از این هم از پیراهنی خاص برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ رونمایی کردند که لوگو و آرم مخصوص دانمارک در آن نامرئی شده تا از کشوری که باعث مرگ هزاران کارگر برای برگزاری مسابقات شده قابل رؤیت نباشند.

همسران فوتبالیست‌ها به جام‌جهانی ۲۰۲۲ نمی‌روند/ دلیل این تصمیم جنجالی چیست؟

دانمارک که در گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد، در نخستین بازی به مصاف تونس خواهد رفت، سپس با فرانسه قهرمان دوره قبل مصاف خواهد داد و در نهایت با استرالیا دیدار خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محسن IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    از خساست ذلتی شونه وگرنه اگر قطر رفت و برگشت و اقامت رو براشون مجانی کنه با کله میرن مبلغ کشور قطر هم میشن
  • مهیار GB ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    اروپایی ها هم خدای "وسط بازی" هستند خداییش. کسی نیس بگه اگه واقعأ دلتون میسوزه تحریم کنید نرید مسابقات، دیگه این لوس بازی ها چیه! انگار الان قطر میاد میگه "ای وای،، لوگوی تیم رو پیرهنشون معلوم نیست یا فلانی خانمش رو نیاورد،، بهتره به وضعیت کارگرها رسیدگی کنیم!!!
  • کاف IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    الان قطر میگه ما رو دور ننداز اونقدرم ما بد نیستیم😁
  • Ali IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    تحریم جام جهانی برای هر کشوری هیچ سودی که ندارد زیان های انباشته فراوانی در پی خواهد داشت اولین زیان آن زیان مالی ومادی است دومین زیان که مهمتر است امتیازهای منفی فیفا چه در انتخابی جام جهانی بعدی و همچنین امتیازهای منفی در مسابقات قاره ای برای هر کشور است که همگی تلنبار شده و در دوره ای چندساله باید زیان ها را تحمل کنند یعنی سود که نکرده اند جریمه های زیادی را نیز باید بپردازند.
  • مسلم زارع IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    قطر نیاز به پول چهار تا خانم دانمارکی ندارد اینقدر داره که صد تا دانمارکی را بخره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی