سرالکس فرگوسن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور سرالکس فرگوسن در آنفیلد همه را متعجب کرد، اما او کاری به لیورپول نداشت و برای تماشای بازی رنجرز به این ورزشگاه رفت.

سرالکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد با حضور در ورزشگاه آنفیلد و تماشای دیدار لیورپول مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا، هواداران تیم محبوبش را شگفت‌زده کرد.

البته این حرکت چندان هم عجیب نبود، چرا که رنجرز تیم سابق فرگوسن است که بین سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۶۹ در آن بازی کرد و تمایل داشت با حضورشان در لیورپول که به منچستر نزدیک است، برای این بازی حاضر شود.

با این حال توییتر هواداران شیاطین‌سرخ واکنش‌های منفی به حضور او در آنفیلد برای تماشای لیگ قهرمانان اروپا وقتی که منچستریونایتد هم در مسابقات غایب است، نشان دادند. کاربری نوشت: «چه کسی فرگی را به آنفیلد دعوت کرده؟» دیگری نوشت: «چطور به فرگی اجازه ورود به آنفیلد داده شد؟» و کاربر دیگری هم با طعنه نوشت: «فرگی در آنفیلد است... خوب است که پیرمرد می‌تواند چند بازی لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کند.» کاربری هم به منچستری‌ها طعنه زد و نوشت: «فرگی در آنفیلد است، او می‌خواهد لیگ قهرمانان را ببیند و نمی‌تواند در اولدترافورد این کار را انجام بدهد.»

البته این نخستین مرتبه‌ای نیست که سرالکس فرگوسن قهرمان ۱۳ فصل لیگ برتر انگلیس بازی تیم رنجرز را از نزدیک تماشا می‌کند، ولی نخستین مرتبه است که برای تماشای بازی این تیم به خانه دشمن منچستریونایتد می‌رود.

عکس| حرکت عجیب سرمربی اسطوره‌ای قرمزها/ واکنش منفی هواداران به رفتار مربی محبوب

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی