نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
این فصل هیچ چیز عادی نیست/ بازیکنانم تمرکز لازم را ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موقعیتهای فراوانی که رئال مادرید از دست داد باعث خشم کارلو آنچلوتی سرمربی این تیم شد.

رئال مادرید چهارشنبه شب توانست با نتیجه ۲-۱ بر شاختار دونتسک غلبه کند هرچند که موقعیتهای گلزنی زیادی نیز از دست داد. سفیدهای مادریدی در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان با کسب ۹ امتیاز صدرنشین باقی ماند.

موقعیتهای فراوانی که رئال مادرید در این بازی از دست داد باعث خشم آنچلوتی سرمربی این تیم شد. مربی ایتالیایی بعد از بازی گفت که بین دو نیمه و در رختکن، اعتراض خود را به گوش بازیکنانش رساند و از آنها انتقاد کرد.: «در پایان نیمه اول عصبانی بودم و در رختکن به بازیکنانم گفتم که حق رها کردن بازی را ندارند. هیچکس نباید فکر کند که پس از برتری ۲-۰ کار تمام شده است. شاختار حریف ساده ای نبود و با وجود برتری کاملی که در میدان داشتیم، از یک موقعیتش به خوبی استفاده کرد و به گل رسید.»

سرمربی ایتالیایی معتقد است  که بازیکنان رئال تمرکز لازم را در این بازی نداشتند: «بازیکنانم در مقاطعی از بازی تمرکزشان را از دست می دهند و این فقط مربوط به بازی برابر شاختار نیست. به خصوص دریافت گل در دقایق پایانی نیمه اول و در نیمه ای که باید گل های زیادی می زدیم، پذیرفتنی نبود. فصل جاری هیچ چیز عادی نیست چون به زودی جام جهانی شروع می‌شود و خیلی چیزها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ما نباید این همه فرصت گلزنی را در یک بازی از دست بدهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی