نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گل‌محمدی باید بنیان تیمش را درست کند/ واکنش پیشکسوت سرخ‌ها به ادعای خبرساز یحیی و پنالتی عجیب
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید که این تیم در مصاف با تراکتور از نظر هماهنگی و کارهای تاکتیکی کارهایی که باید را انجام نداد و باید بنیان کارش را درست کند.

محمد برزگر در مورد شکست پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل تراکتور در تهران اظهار داشت: فوتبال همین است و برد و باخت دارد. پرسپولیس قبل از تعطیلات به شرایط خوبی از نظر هماهنگی و تیمی رسیده بود. هواداران باید صبور باشند و به تیم فرصت بدهند. پرسپولیس قطعاً در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت و بازی با تراکتور فراموش خواهد شد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص پنالتی‌ای که اواخر بازی به سود این تیم اعلام شد و ترابی از دستش داد و البته نظر کارشناسان داوری این بود که پنالتی به اشتباه اعلام شده است، خاطرنشان کرد: این نظر داور بود و او تصمیم‌گیرنده است، نمی‌دانم چه چیزی را خطا گرفته ولی باید قبول کرد که اشتباه جزیی از کار داوری است و در خیلی از بازی‌ها پیش می‌آید. پرسپولیس باید بنیان کارش را درست کند. من فکر می‌کنم کارهای تاکتیکی که باید انجام می‌دادند، را انجام ندادند. یحیی گل‌محمدی مربی بزرگی است و حتماً مشکل تیم را بهتر از بقیه می‌داند.

وی در مورد اینکه گل‌محمدی گفته بود تیمش برای مسابقه با تراکتور تمرکز نداشته، گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم.

برزگر در مورد شرایط لیگ برتر و مدعیان تصریح کرد: امسال شاهد برگزاری لیگ خوب و پویایی هستیم. تا اینجا فوتبال خوبی برگزار شده که نشان می‌دهد خوشبختانه سطح فوتبال‌مان بالا رفته است. این شرایط رو به بهبود، باعث می‌شود که جذب تماشاگر بیشتری داشته باشیم و هر چه لیگ تماشاگر و هوادار بیشتری داشته باشد از تیم‌ها شاهد عملکرد بهتری خواهیم بود. اینها در پیشرفت فوتبال‌مان اهمیت زیادی دارد.

بازیکن سابق سرخپوشان حریف امشب پرسپولیس را یکی از مدعیان لیگ امسال خواند و گفت: سپاهان همراه با پرسپولیس و استقلال همیشه جزو مدعیان هستند. به نظر من تراکتور هم تیم خوبی است ولی نوسان دارد؛ با این حال فکر کنم امسال تیم خوبی باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    یحیی بی تاکتیک فقط برانکو
  • حسین IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    بنظر می‌رسد ترابی دربازیها کارایی گذشته را ندارد با توجه به عمل کرد وی بهتر است گل محمدی بفکر جایگزین باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی