نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
 مثل پرسپولیس به استقلال هم کمک کنند/ قرارداد با ساپینتو مشروط است اما باید جیب‌مان را نگاه کنیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما درخواست می‌کنیم به هر روشی که به پرسپولیس پول تزریق شده به ما هم واگذار شود تا بتوانیم قضیه استراماچونی را فیصله بدهیم.

محمد مومنی درباره شرایط تیم استقلال قبل از بازی با فولاد، اظهار داشت: استقلال در ابتدای فصل شروع خوبی نداشت اما از لحاظ بازی تغییرات متعدد و متنوعی کرده است. این تیم فعلی قابل قیاس با روزهای ابتدایی نیست و ساپینتو و همکارانش زحمات زیادی کشیده‌اند. توانسته اند بر بخشی از مشکلات فائق بیایند و دست کم مشکلات فیزیکی را خیلی خوب حل کرده‌اند.

وی افزود: با این وجود تیم هنوز برای رسیدن به تفاهم فکری برای اجرای کارهای تاکتیکی نیاز به زمان دارد و این موضوع هنوز برای مربی ساخته و پرداخته نشده است. باید منتظر باشیم ساپینتو در آینده افکار خودش را در ساق پای بازیکنان خوب رواج بدهد تا ایده‌های هجومی‌اش را اجرا کند. بازیکنان استقلال این روزها در دوندگی سرعت خیلی خوبی دارند؛ اما برخی مواقع نمی‌توانند به تاکتیک مدنظر برسند که دلیلش اشتباهات انسانی است. استقلال روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت زیرا تغییر وضعیت این تیم با توجه به سبکی که تیم مجیدی بازی می‌کرد و روشی که ساپینتو اتخاذ کرده مغایر با همدیگر است. 

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: به همین خاطر بازیکنان باید تغییر موقعیت فکری بدهند و این خیلی مهم است. ما چالش ذهنی داریم زیرا بازیکنان همان‌هایی هستند که سال گذشته قهرمان شدند. سال گذشته شاید ۷۰ درصد روی دفاع بودیم اما امسال ۸۰ درصد در حمله هستیم و این تغییر وضعیت ذهنی نیاز به زمان دارد. مثلاً مهدی مهدی پور بازیکنی بسیار قابل با توانایی‌های منحصر به فرد است. اکنون باید در این وضعیت جدید رضایت ساپینتو را برای کارهای هجومی برآورده کند. این موضوع نیاز به زمان دارد. به مرور زمان تیم می‌تواند به ایده خودش که تکرار قهرمانی است برسد.

مومنی افزود: در سوی مقابل جواد نکونام نسبت به قضایا کاملا مسلط است و با مربیان متعدد در تیم‌های مختلف بازی کرده است. در واقع تز فکری او نشات گرفته از جاهای مختلف است که برای آنها تفاهم تاکتیکی ایجاد کرده است. در واقع روشی را در فوتبال ما بستر سازی می‌کند که شاید جدید باشد تا هم از موقعیت ها استفاده کند و هم برای اعتبار مربیگری‌ خودش نتایج قابل قبولی به دست آورد.

وی درمورد دلیل منتفی شدن حضور جواد نکونام در استقلال، گفت: اولین بحث ما در هیات مدیره این بود که دوست داشتیم یک مربی ایرانی پس از فرهاد مجیدی، سکان هدایت تیم را به دست بگیرد. تفاهم و توافق بر این شد نکونام را به خدمت بگیریم و شخص مدیریت باشگاه با او صحبت کرد. دو طرف نظراتی را عنوان کردند. تفاهم ابتدایی صورت گرفته بود اما توافقات منجر به نتیجه نهایی نشد. نکونام صلاح خودش را بر این دید که در این زمان و شرایط خوب نیست سرمربیگری استقلال را برعهده بگیرد. موارد مدنظرش مورد احترام ما است. با وجود تلاش‌ها نتوانستیم در این زمینه موفق باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: به گفته نکونام شاید خیل عظیمی از هواداران در این قضیه دخیل بودند که اجازه ندادند او سرمربی شود. به هر حال اگر او می‌آمد و تفکرات ایرانی در تیم مستولی می‌شد، شاید روند رو به رشد تیم مثل الان بود زیرا نکونام شناخت خوبی روی لیگ داشت و بازیکنان را بهتر می‌شناخت. می‌توانستیم در این زمینه موفق باشیم. برخی هواداران دوست نداشتند نکونام سرمربی شود و دوست داشتند مربی خارجی به استقلال بیاید.

مومنی درخصوص آخرین وضعیت پرداخت طلب استراماچونی، گفت: وزارت ورزش قبلا برای سایر باشگاه‌ها اتفاقاتی را رقم زد. اعتقاد داریم این وزارت خانه می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند. به هر جهت همین کمک‌هایی که به تیم‌های دیگر شده به ما هم داده شود.

وی درمورد اینکه آیا وزارت ورزش به پرسپولیس پول داده است، گفت: مطبوعات به حدی می نویسند که آدم به همه مسائل احاطه پیدا می‌کند. البته ما درخواست می‌کنیم به هر روشی که به آنها پول تزریق شده به ما هم واگذار شود تا بتوانیم قضیه استراماچونی را فیصله بدهیم. استقلال یک باشگاه ملی است و هواداران از ما انتظار دارند در مواقعی که چنین اتفاقاتی می‌افتد، از حق و حقوق باشگاه دفاع کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال درخصوص اینکه آیا این درخواست با روند حرفه‌ای سازی این باشگاه تداخل ایجاد نمی‌کند، توضیح داد: اگر قرض بدهند باید این پول را بازگردانیم. مذاکراتی صورت می‌گیرد که به بحث حرفه‌ای سازی لطمه وارد نشود. 

مومنی درمورد اخبار منتشر شده مبنی بر حضور قطعی استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، پاسخ داد: سعی کردیم آن چیزهایی که AFC خواسته بود، جامه عمل بپوشانیم. نقاط ضعف و قوت خود را برطرف کرده، تا جایی که می‌توانیم بدهی‌های باشگاه را سر و سامان بدهیم و مشکل مالیات را مرتفع کنیم. بخشی از این بدهی‌ها را پرداخت کرده ایم اما بخشی از بدهی به افراد هنوز پابرجا است.

وی درمورد اینکه استقلال به چه اشخاصی بدهی دارد، گفت: یکی از این افراد استراماچونی است. البته سود طلب میلیچ هم مانده است. بخشی از مطالبات برای افراد است. برخی از آنها حکم هم گرفته‌اند. بازیکن فوتبال چندین سال زحمت می‌کشد تا به این تیم برسد. به خاطر همین زحمت او را دعوت می‌کنید. از لحاظ مالی افرادی هستند که دست شان به جیب می‌رسد و به باشگاه‌های متعدد کمک می‌کنند اما در زمان قطع این ارتباط به راه‌های مختلف پول خود را طلب می‌کنند.

مومنی افزود: قاضیان محترم توجه داشته باشند اگر این فرد پولی به باشگاه تزریق کرده و از او ممنون هستیم، ما هم باید مطالباتش را بدهیم اما اینکه سودی از این قضیه پرداخت شود، برای ما چالش ایجاد کرده است. قاضیان عزیز مقداری به ما کمک کنند. فردی که به ما کمک کرده ناشناخته بوده اما اکنون همه او را می‌شناسند.

عضو هیات مدیره استقلال درخصوص اینکه این اتفاق به زمان کدام مدیرعامل باشگاه بازمی‌گردد، گفت: برای قبل است. افرادی که شرکت هواپیمایی داشتند زحمت کشیدند اما برخی افراد که شاید جایگاه خاصی هم نداشته باشند، در زمانی به باشگاه کمک کردند. کسی آنها را نمی‌شناخت اما اکنون عالم و آدم می شناسند. علیه استقلال حکم گرفته‌اند و باید با احترام پولشان را بدهیم اما می‌گویند بیشتر از حد معمول می‌خواهیم که این توانایی را نداریم. واقعا باید به ما کمک کنند. آن فرد گمنام که اکنون معروف شده از طریق مسائل معنوی باشگاه استقلال شناخته شده و این را هم در نظر بگیرید که اگر او برای پرداخت به بازیکنان به ما کمک کرده ما هم به او برای رشد کردن چهره ای کمک کرده ایم. قاضیان محترم باید این‌ها را درنظر گرفته و به ما کمک کنند.

مومنی درباره زمان قرارداد استقلال با ساپینتو، مبلغ قرارداد هر سال و اینکه چه تدابیری اتخاذ شده تا اتفاقی مانند ماجرای فرهاد مجیدی که آبی پوشان را بدون پرداخت رضایت نامه ترک کرد، تکرار نشود عنوان کرد: قرارداد ساپینتو دو ساله است اما به شرط توافق طرفین سال دوم اجرایی می‌شود.  

وی درمورد الزام اجرای قرارداد سال دوم به شرط توافق طرفین، گفت: تمام قضایای فنی و حقوقی را در نظر گرفته‌ایم تا ساپینتو در صورت توفیق سال دوم را ادامه همکاری بدهد. به هر جهت توافق دو ساله مشروط است. جیب خودمان را برای پرداخت پول به مربی نگاه می‌کنیم و از حد معمول خودمان پا را فراتر نمی‌گذاریم. این امکان وجود دارد تا با ساپینتو درجات عالی را طی کنیم و شکی در این موضوع نیست. مهره های خوبی داریم خواسته ما هم از این مربی همین است. سعی داریم تمام انتظارات سرمربی را با توجه به منابع مالی که در اختیار داریم تلفیق کرده و به توافق قابل اجرایی برسیم.

عضو هیات مدیره استقلال افزود: مجیدی هم با آجورلو صحبت کرده و مشکلات خانوادگی اش را با وی در میان گذاشته بود. همه ما جدا از اینکه کاملا منطقی به قضایا نگاه می‌کنیم ، چهره‌ای عاطفی نیز داریم. احساس می‌کنم آجورلو به لحاظ عواطف مهربانانه‌ای که دارد به جهت شخصی مانند یک پدر به فرزندش نگاه می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • موسوی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    پولی که بابت فروش قائدی گرفتید قرار بود بدهی استراماچوئی را تسویه کنید ولی پول را در بین خودتان تقسیم کردبد که فقط به برادران دالتون چهارصد هزار دلار رسید. حالا میخواهید از جیب مردم بدهی را تسویه کنید واقعآ خیلی پررو هستید
    • مصطفی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      استقلالی هستم اما باید منطقی بود.حرف شما کاملا درسته👍👍👍👍👍👍 برادرای مجیدی پول فروش قائدی رو خوردن.بعدشم با دوبرابر پول فروش قائدی رفتن خربدنش دوباره
    • رضایاک اصلی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      کیسه ی ۶۰۰ میلیاردی کمک هم میخواد😂😂😂
    • #دادگاه نامدیران ورزش IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      بیشتر هزینه های خارجی استقلال مال دوران بابا مسعوده اونزمان با مدیران دست نشانده ای که گذاشته بود اگر میرفتن با آنجلوتی هم قرارداد میبستن حرفی نمیزد چون میدونست بعدش چه مشکلاتی بوجود میاد برای همین عامدانه اجازه میداد مدیران منتصبش در استقلال دست به اینکارها بزنند تا بعدها استقلال در باتلاق این بدهی ها گیر کند الان هم تا دیر نشده و تا سکته دیگری حادث نشده باید دادگاهی برای این افراد تشکیل و پول این قراردادها از جیب مبارکشان پرداخت شود همینطور کلیه پولهایی که بابت بدهی های پرسپولیس از بیت المال هزینه شده به خزانه کشور برگردد و آقایان از جیب خودشان پرداخت کنند
    • کیسه حکومتی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      این‌مردک کیسه کش یا خواب یا خودش به خواب زده خوب بدهی ۳۶ میلیاردی کیسه به سازمان لیگ توسط حمید سجادی وزیر ورزش به سازمان لیگ صفر کرد ۳۶ میلیارد هدیه کجا ده میلیارد وام پرسپولیس کجا!!!! ضمن بدهی کالدرون ۵۳۰ هزاردلار بدهی سال دوم غرامت استراما ۱/۷میلیون دلار بیش از سه برابر کالدرون هست بدهی سال اول زمانی سلطانی فر نقدا پرداخت شد تیم حکومتی بدهی غرامت ۹ میلیون دلار پادوانی و ۶۰۰ هزار دلاری میلیچ کنارش از بودجه بیت المال وزرات ورزش پرداخته میشه
    • همسایه‌ها یاری کنید تا من شوهرداری کنم: IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      قتی بازیکنتونو میفروشید دوزار و همونو میخرید پنجزار و این وسط ۴۰۰ هزار دلارش میره تو جیب آقای دلال (شاه فرهاد) بایدم بدهی رو بدهی بیارید. پرسپولیس بدهیشو از فروش سهامش داد ولی شما توقع دارین حالا که دیگه دولتی نیستین باز وزیر احمق بهتون پول مفت بده. مدیرای استقلال هم یکی مثل توئند که "هر" رو از "بر" تشخیص نمیدن. اگه قرار باشه پول استراماپولی و میلیچ و کالدرون از جیب ملت داده بشه بهتره فوتبالو تعطیل کنن بره پی کارش. شما یه ساله خصوصی شدی ولی هنوز دنبال کمک دولتی!! روتو برم سنگ پا. اسم خودتو گذاشتی مدیر و به این میگی مدیریت. خاک بر سر هر چی مدیر مثل شماهاست که طرفداراتونم قبولتون ندارن. به قول قدیمیا: همسایه‌ها یاری کنید تا من شوهرداری کنم.
  • استقلال قهرمان IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    خودم استقلالیم ولی آقای مومنی چرت نگو وبهونه هم نیار وبهونه دست بازیکنا نده وحاشیه سازی نکن خواهشا.....پول به اندازه کافی هم به ما دادن هم به لنگ...مثکه تو هم پول لازمی باز
    • محسن IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      کودک بی سواد طرفدار پیروزی می خواد خودش رو قاطی طرفداران فهیم استقلال جا بزنه. دهن وا کنید معلوم میشه بی سوادید و طرفدار پیروزی 😂😂😂
  • احمدرضا IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    پرسپولیس بخاطر سیاست های دولت ۵ میلیون پاداش آسیایی ش بلوکه هست ،پس دولت وظیفه دارد به این باشگاه قرض بدهد تا طلب های بعد ها شاید اصلا وصول نشود ولی اقای مومنی فرصت طلب استقلال این شرایط را ندارد،مثل این بچه کودکستانی ها هستند تا بچه همسایه دوچرخه می خرید گریه ،زاری و حتی تهدید می کردند منم دوچرخه می خواهم،من فلان لباس را می خوام و....جدا باعث تاسف هست
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    کیسه کشای حقیر هوچی گر شما که قرار بود با فروش قائدی همه خرجاتون بدین؟؟؟؟؟ تازه دوبرابر اون هزینه کردن دوباره خریدنش😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    برید یقه فرناز مجیدی رو بگیرید که پول فروش قائدی رو به جیب زده. چقد مکتب دوچرخه حقیر و هوچی گره. بجای اینکه بگه یقه اونایی که تو دوچرخه دلالی کردن و ابن قرارداد بستن بگیرین میگه مارو وصل کنید به چاه نفت
  • کیسه کش عقده ای IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    عقده ای حقیر. پرسپولیسیا ۳سال عذاب کشبدن تا این بدهی پرداخت شد بعد از رای اخر. ولی شما کیسه کشا بابا حمید خیلی لوستون کرده😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • پرسپولیس تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    دوچرخه چیای بدبخت حقیر پرسپولیس حدود ۵میلبون دلار پاداش اسیایی طلب داره که به بهانه سیاستای دولت تحریم شده و نمیدن! اون موقع که پرسپولیس تو اسیا فینال میرفت هرسال دوچرخه داشت ۶تایی میشد جلو العین .دولت وظیفه داشت بخشی ازین پول بده کیسه کشای هوچی گر عین بچه ها بهونه میارن بدون اینکه دوزار منطق داشته باشن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • دوچرخه سواران (کیسه) IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    دوستان دوچرخه چی پرسپولیس از دولت وام گرفت چون ۵میلیون دلار از ای اف سی طلب داره و بخاطر تحریم دولت ایران بهش نمیدن اما دوچرخه بعد دوران چارجانبه تو اسیا ۶تایی شد! واقعا چرا مقابل فهمیدن مقاومت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • کیسه کش بودن بیماریست IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    واقعا کیسه کش بودن بیماریست! نمیخان بفهمن پرسپولیس بابت طلب ۵میلیون دلاریش از ای اف سی که باعثش هم دولت بود از دولت قرض گرفت ولی شما چی؟؟؟؟؟؟ اسم اون تیم که جلو العین ۶تایی شد و تحقیر شد فوتبال ایران چی بود؟؟؟؟؟؟ اها دوچرخه سواران😂😂😂😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  • سرباز IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    بابا مسعود وبابا حمید حسابی به تیم خاص حال دادن و میدن نوش جانتون تیمهای دیگر بلد نیستن به شیر نفت وصل شوند .......خصوصا بیچاره تیمهای نفتی که حقشونه حمایت شوند.
    • شله زرد حقیر مافیایی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      شما شله زردکا دیگه حرف نزنید که اختلاس ۹۲ هزار میلیاردیتون همه خبردارن. با دوبرابر پول بازیمنای پرسپولیس ایتقلال میخرین اما قهرمان نمیشین چون بازیکناتون تعصب ندارن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی