رومئو بکام در برنتفورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه برنتفورد، رومئو بکام را فراخوانده و در حال حاضر این بازیکن با تیم لندنی تمرین می‌کند تا در آینده رسماً عضو زنبورها شود.

رومئو بکام، پسر دیوید بکام که تحت قرارداد باشگاه اینترمیامی است، با تیم دوم برنتفورد تمرین می‌کند و احتمال دارد به این تیم ملحق شود.

نشریه «تایمز» خبر داد، مشخص نیست که رومئو بکام ۲۰ ساله چه مدت زمان با برنتفورد تمرین کند و در این باشگاه بماند یا خیر، اما اگر این اتفاق رخ دهد و او در لیست تیم اول برنتفورد قرار بگیرد، بعد از ۱۹ سال شاهد حضور «بکام» دیگری در لیگ برتر خواهیم بود. دیوید بکام سال ۲۰۰۳ از منچستریونایتد جدا شد و به رئال‌مادرید. پس از آن هم هیچ‌وقت به لیگ برتر انگلیس بازنگشت.

رومئو که در پست وینگر و مهاجم بازی می‌کند، سابقه حضور در فوتبال انگلیس را داشته و سال ۲۰۱۴ در آکادمی آرسنال عضویت داشت. او مدتی توجهش را معطوف ورزش تنیس کرد و فوتبال بازی نمی‌کرد، تا این که با حضور پدرش در آمریکا و راه‌اندازی باشگاه اینترمیامی به عضویت این باشگاه درآمد. او البته در ابتدا عضو تیم فورت لادردیل بود که زیرمجموعه اینترمیامی به شمار می‌رفت و بعدها تبدیل به تیم دوم اینتر شد.

در صورتی که رومئو به تیم اول برنتفورد نقل مکان کند، با سامان قدوس ستاره ایرانی این تیم همبازی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی