نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ببینید| سپاهان ۰ - پرسپولیس ۰/ ال‌کلاسیکو به سود مدعیان/ سرخ‌ها صدر جدول را از دست دادند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون‌گل به پایان رسید.

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه، شاگردان یحیی گل‌محمدی ۱۵ امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به گل‌گهر، در رده دوم جدول قرار گرفتند. تیم سپاهان نیز با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر (۶۲ - نیلسون جونیور)، امید نورافکن، رناتو سیلویرا، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، محمد قربانی، محمد علی‌نژاد (۶۲ - الویس کامسوبا)، سیدمحمد حسینی و شهریار مغانلو.

سپاهان ۰ - پرسپولیس ۰/ ال‌کلاسیکو به سود مدعیان/ سرخ‌ها صدر جدول را از دست دادند

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۴۶ - سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی (۷۸ - سروش رفیعی)، سعید صادقی (۹۰ - وحید امیری)، محمد عمری (۸۵ - سیامک نعمتی) و یورگن لوکادیا.

سپاهان ۰ - پرسپولیس ۰/ ال‌کلاسیکو به سود مدعیان/ سرخ‌ها صدر جدول را از دست دادند

داور: امیر عرب‌براقی

نیمه اول

دقیقه ۳: سانتر رامین رضاییان روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر مدافعان پرسپولیس به اولین کرنر بازی برای طلایی‌پوشان تبدیل شد.

دقیقه ۸: لوکادیا در محوطه جریمه سپاهان صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافعان سپاهان به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۱۱: سانتر خطرناک ترابی روی دروازه‌ سپاهان در میان تجمع بازیکنان دو تیم با ضربه سر مدافعان طلایی‌پوشان دفع شد.

دقیقه ۲۱: سانتر ترابی روی دروازه سپاهان به سعید صادقی رسید و پاس کات‌بک این بازیکن در محوطه جریمه به شکل خطرناکی از روی پای لوکادیا رد شد تا موقعیت برای پرسپولیس از دست برود. 

دقیقه ۳۵: شوت لوکادیا از کنار دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: پاس رو به عقب علی نعمتی با دخالت نصف و نیمه بیرانوند به شکل خطرناکی در محوطه جریمه در مسیر دروازه پرسپولیس قرار داشت که با هوشیاری مرتضی پورعلی‌گنجی و ضربه سر این مدافع توپ از منطقه خطر خارج شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: تیم سپاهان در یک رفت و برگشت در میانه‌های میدان محمد علی‌نژاد با یک پاس فرار از بین مدافعان پرسپولیس در مصافی تک به تک با بیرانوند موقعیت گل را از دست داد. 

دقیقه ۵۸: حرکت پا به توپ محمد علی‌نژاد از سمت چپ و شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: ضربه سر پورعلی گنجی روی کرنر پرسپولیسی‌ها در آستانه ورود به دروازه سپاهان با واکنش پیام نیازمند به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۶۹: ضربه شروع مجدد رامین رضاییان که بصورت یکضرب زده شد توسط بیرانوند دفع شد.

دقیقه ۸۵: ضربه سر داسیل ویرا روی سانتر رامین رضاییان به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.


خلاصه بازی سپاهان – پرسپولیس را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • Sepahan IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    این چه بازیه خداوکیلی حیف پول چه وضع فوتبالیه مردم رو مسخره کردن هرچند بازی بدون تماشاگر تاثیر داره
    • مرصاد IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      افتضاح ترین دیدار این ۲ تیم بود! خواهرزادم در لیگ برتر بازی میکنه و خودش هم دیروز میگفت که بازی بدون گل مساوی میشه! فقط رفتیم که نبازیم! احساس میکنم لوکادیا وزن بالایی داره و نمیتونه استارت بزنه! سعید صادقی هم فقط توپ لو میداد! باید یه فکری بحال این تیم کرد!
    • شهلا یوسفی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      آره مرصاد عزیز. واقعا لوکادیا اون بازیکن روزهای اول نیست. من شمارو به خوبی میشناسم و اطلاع دارم که خواهرزادتون در کدام تیم بازی میکنه. دقیقا از قبل هم مشخص بود که تیمها برای برد به زمین نمیروند و فقط میخواهند که تک امتیاز بگیرند.
    • آیدا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      هر بار که توپ به بیرانوند میرسه من استرس میگیرم که سوتی نده" خیلی توپ رو نگه میداره و در بدترین زمان دفاع رو صاحب توپ میکنه" همینطور بی هدف میزنن زیر توپ و لوکا هم که انگار وزنه به پاهاش وصل کردن" نبود امید کاملا به چشم میاد"
    • مرصاد IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      هواداران بزرگ پرسپولیس؛ شما نظرات خودتون رو ارائه بدید! هرکس منفی میده اصلا مهم نیست؛ چون نظر هر شخصی محترمه و در این فضای مجازی هست که میتونیم صدای خودمون رو به گوش مسئولین باشگاه برسونیم! هرکس باهاتون مخالف هست توجه نکنید! درود به تمامی هواداران و باشگاه بزرگ مردمی پرسپولیس❤❤❤❤❤❤🙏🙏
    • آرین IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      دمت گرم نیم ساعت از بازی گذشته فهمیدی بخار ازاین بازی بلند نمیشه
  • عماد US ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    پرسپولیس باید یه فکری واسه دفاع چپش بکنه، نعمتی خیلی سوتیه. صاقی هم سمت راست تنهاست.
  • دریکوند IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    منتظر دقیقه ۸۵و ارسال توپ به محوطه سپاهان هستیم تا یک پنالتی دیگه تقدیممون کنند
    • لوکا کجاست ؟ IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      میگم این گلزن قهار پرسپولیس که گلهای بسیار بسیار سخت و فوق العاده ای به صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان زده بود چی شده دیگه ازش خبری نیست ؟!!
    • سهیل IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      همین سپاهان ۲ بر صفر اسدقلال رو برد تو تهران
  • سلمان IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    خدا رو شاهد میگیرم وحید قلیچ مربی تیم باشه با این همه ستاره حتما از تیم یحیی بهتر بازی میکنیم‌.بردامون هم رو درخشش ستاره ها بوده. بیرانوند شده بازی ساز تیم. کوچکترین برنامه ای این تیم نداره.همه بازیها مثل هم کسل کننده همه از همه جای زمین توپ میدن بیرانوند اونم یا میزنه زیرش یا میده رو دستاش اونا بزنن زیرش.
    • شپر IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      الان دیگه دنبال فوتبال نیستیم ،دنبال همراه هستیم که بهتر از گل محمدی نداريم
  • محمد حسین IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    حالمون بهم خورد حیف پولی که اینا میگیرن کوفتشون بشه،این طوری توصیه میکنم دربی رو نبینین ،حساسیت بالا ،دم جام جهانی و ترس از مصدومیت ....
  • نیما IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    گل محمدی هم شده مربی
  • محمود IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    دوستان پرسپولیسی خواهشا به گلمحمدی ،این مرد همیشه در کنار مردم حمله نکنید.این روزها یه فرصت طلایی برای ایشون و بقیه سلبریتی ها پیش اومده تا مدارک اقامتشون تو کانادا و آمریکا جمع آوری بشه و به اصطلاح اقامتشون اوکی بشه.پس زیاد سخت نگیرید.واقعا برای خودم به عنوان طرفدار پرسپولیس متاسفم که یه روزی طرفداری این آدمارو میکردم.کسایی که قبل فصل پاچه هر مدیری که میبیننو میخارونن تا قرادادشون چند برابر بشه و بعدش با یه مشت حرف سیاسی و تیکه انداختن به همون مدیرا دنبال راست و ریست کردن اقامتشونن.تا پارسال بهانه این مردک این بود که بازیکن ندارم.خدارو شکر امسال یه بهانه برای گندی که تو تیم زده پیدا شد.
    • هوادارفوتبال IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      حرف شماتلخه ولی واقعیت داره ....این آقایون دلشون برای هوادارنمیسوزه بیشتربرای منافع ورفاه وبزرگ کردن خودشون کارمیکنن فقط هوادارهاهستن که دلسوزان واقعی ورزش هستند
  • آبی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    سرور هرچی لنگیه امیر قلعه نوعیه
    • ارتش سرخ IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      مافیای فوتبال کیه امیر قلعه نوعیه
  • سه ستاره IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    داورهای که پنالتی خنده دار می گیرند و داورهای که پنالتی نمی گیرند تا لنگ ناراحت نباشد
  • عماد US ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    پرسپولیس میتونست این بازی رو ببره ولی نه با این ترکیب، شما گه بخوای بازی رو ببری سه‌تا هافبک دفاعی نمیزاری تو ترکیب و یک مهاجم تک و تنها، اونهم نه یک مهاجم سرعتی. این بازی عبدی رو میخاست. کلاً من به خاطر ندارم که پرسپولیس و سپاهان آنقدر بی روح و کند بوده باشه. این بازیهای بزرگ و حساس است که عیار سرمربی رو مشخص میکنه!
    • مهران IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      کدوم بازی رو میگی1دونه موقیعیت داشتید که میبردید؟
  • ص ف IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    آقای درویش تا کار از کار نگذشته فکری اساسی برای این تیم بکن تو که بهترین بازیکنان ممکن را برای این تیم خریدی چرا یک سرمربی با دانش و کارآمد استخدام نکردی بخدا یحیی چیزی در چنته ندارد آن دوتا قهرمانی هم دستپخت برانکو بود الان دوساله پرسپولیس فوتبال بازی نمی‌کند بخاطر بیاورید تیم‌های برانکو را با تمام محدودیت ها در اصفهان مقابل سپاهان چه نمایش دلپذیری ارائه میکرد درک این موضوع که پرسپولیس با یحیی به هیچ جا نمیرسد اصلأ پیچیده و دشوار نیست باور کنید همین اسکوچیچ میتواند این تیم رو به مرگ را احیا بکند حالا شما منتظر معجزه بنشینید تا علف زیر پایتان سبز شود
  • فرشاد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    وقتی گل محمدی بی غیرت عین خیالش نیست تیم بهتر از این نمیشود احمق مغزش کار نمی کند مهدی ترابی اول نیمه دوم باید تعویض میشد بی غیرت به بازیکن گفته اگر رو خط دروازه حریف صاحب توپ شدید بدهید دفاع تا بازی سازی کند ای ریدم به مالکیت توپت و خودت
  • نادری IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    داورها ترمز تاج را کشیدند تا لنگ زیر امیرخان باشه
  • . IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    خیلی دلم میخاد ببینم این یحیی این دفعه چه بهانه ای داره برای این بازی افتضاح .. مربی ترسو و بزدل.. فصل پیش که همش نبود بازیکن بهانه بود . این فصل که اینهمه بازیکن خوب و نیمکت قوی .. معلوم شد تو اینکاره نیستی آقای پر ادعا ..
  • Ali IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    من نمیدونم تا کی باید گل محمدی رو اعصاب هواداران راه برود و هیچ کس اهمیتی ندهد، هر بازی که میگذره انگار تیم بی برنامه تر و بی هدف تر میشه. ۹۰ دقیقه بدون بدون حتی یک موقعیت نصفه و نیمه، من که امسال هم امیدی به قهرمانی ندارم. حیف این همه بازیکن که اسیر یک مربی بی برنامه هستند. یعنی پرسپولیس با این همه عظمت هیچ کس بهتر از گل محمدی نداره که مربیش بشه.
    • سلمان IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      به جان خودم وحید قلیچ هم از این بهتره. اون چندتا بردمون هم رو درخشش ستاره ها بود همون طور که الان با درخشش بیرانوند گل نخوردیم.آخه بازیساز تیم شده بیرانوند.
  • mehran IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    یکی از دلایل بد بودن بازیها و کند بودنشون سوتهای بیجای داورهاست ، همین الان داشتم میخوندم که بیشتر کارشناسان خطای صادق محرمیو غیر عادلانه دونستن و تقصیر گردن داور ضعیف که از لیگ لیتوانی اومده بود دونستن و گفتن اگه از المان انگلیس و لیگهای تاپ داور میذاشتن اینو خطا نمیگرفت در صورتی که بسیار خطاهای پایینتر و فشارهای ضعیفتر از اینها تو لیگ ایران خطاست و تو تمام بازیها این سبک داوری مشهوده ، بنظر میاد اگه فدراسیون یه فکری بحال این وضعیت کنه لیگ با طراوت تر و جوندارتر میشه
  • هوادار IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    خیالتون راحت با این بازیکنان و مربیان بی کیفیت این فصل قهرمان میشید . چون یا داور شما پنالتی الکی میگیره که اگر گل نشد پنالتی های صد درصد استقلال را نمی گیرند تا تیم شما بیاد بالا . عجب مصخره است . چون پول بیت المال را دادن بازیکن گرانقیمت خریدن باید با اینکارها تیم را بیارن بالا تا هزینه ها توجیه داشته باشه .
  • امیر IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    آقای گل محمدی شما دیگر به عنوان یک مربی چیزی برای اضافه کردن به تیم نداری. لطفا خودت محترمانه استعفا بده.
  • رضا IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    خیلی بازی بی کیفیتی بود. فوتبال گل کوچیک بچه محله ها هم از این جذابتر بود.‌
  • سعید IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    مشخصه میخوان مثل پارسال کیسه رو قهرمان کنن پرسپولیس باید ازلیگ کناره گیری کنه،فقط رو تیم ما فشاراوردن وروحیه تیم رو خراب کردن
    • علیرضا IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      نه بابا
  • امید IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    پرسپولیس1امتیاز رو تو اصفهان دزدید هرچند هردوتاتیم خوب نبودن علی نژاد تک به تکا7/5متردروازه خراب میکنه ضربه سر دفاع سپاهان هم میلی متری دروازه رفت بیرون بازی هیچی دیگه نداشت
  • فرشاد IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    من یادم ندارم بازیا سپاهان پرسپولیس انقدر کم موقعیت وکسل کننده باشه حیف
  • بهار IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    الکلاسیکو عجب جوک قشنگی 🤣🤣
    • فرهاد کوه کن IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      لقبی که به این بازی دادن قیاس فیل و فنجانه.الکلاسیکو؟!!! راستی بازی استقلال و سپاهان چه لقبی داره؟
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    واقعا با شرم کنند از این بازی اسمش هم گذاشتن الکلاسیو کجاش کلاسیک داشت هردو تیم ترسو بودن
  • امید IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    من به عنوان یه سپاهانی از شرایط تیم راضی نیستم اصلاتیم خوب بازی نمیکنه بحث سربازی باپرسپولیس نیست بازیاقبل هم کیفیت خوبی نداشتن لطفا محمدرضا حسینی رو بنشون رونیمکت رواعصاب هواداراسپاهانه یه استپ نمیتونه بکنه
  • javid US ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    liyaghatesho nadashtand, in team kheily gharo ghathy bazy mikonad, heife in bazykonany ke dadeand daste in agha
  • javid US ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    motasefam baraye on Ansaryfard ke in moraby ra be perspolis avard va inhame sadame va khesarat ham zad inham natijeash, in aghayan bayad dar mahalat morabyghary konand, motasefam baraye Darvish ke goft hamin moraby behtareen hast ,alean behtareen vaghat hast ke Eskochich ra biyavarand, albate aghar biayad
  • حامی IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    بار دانش یحیی در همین حد بود،بایست بفکر دگر بود
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    در دو بازی اخیر پرسپولیس با تراکتور و سپاهان کاملا واضح بود گل محمدی هیچ تاکتیکی برای پیروزی نداشت هیچگاه سابقه نداشت خط حمله پرسپولیس با تک مهاجم به مصاف حریفان برود بخاطر این محوطه جریمه حریفان همیشه خلوط و تنها مهاجم پرسپولیس فقط تا پشت محوطه جریمه حضور داست که اغلب زمان بازی هم در تله آفساید مدافعان حریف گرفتار می شد قلب خط دفاع پرسپولیس بسیار ضعیف و کند عمل می کند و در بازی با سپاهان می رفت اشتباه با تراکتور را تکرار کند که سیو عالی بیرانوند مانع از شکست دوم پرسپولیس شد با این تفکرات کادر فنی پرسپولیس احتمال قهرمانی این تیم بسیار کمرنگ است
  • رضایاک اصلی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    کاش بازهم یه پنالتی اهدایی به لنگیا میدادند شاید ایندفعه گل میشد خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی