نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فرد مورد اعتماد کی‌روش در ورزشگاه آزادی رویت شد/ چهره جنجالی به تیم ملی برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هوشنگ مقدس به شکلی جالب در ورزشگاه آزادی و در دیدار استقلال و فولاد خوزستان رویت شد تا شایعات در مورد حضور دوباره وی در فوتبال ایران قوت بگیرد.

هوشنگ مقدس که سرپرستی کاروان تیم ملی در مسابقات جام جهانی را بر عهده داشت ارتباط بسیار خوبی با کارلوس کی‌روش دارد اما با جدایی وی از تیم ملی بعد از جام ملت‌های آسیای گذشته دیگر در فوتبال ایران آفتابی نشد. وی که معمولا در مسابقات نمایندگان ایران در امارات در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کند این بار به شکلی جالب در ورزشگاه آزادی و در دیدار استقلال و فولاد خوزستان رویت شد تا شایعات در مورد حضور دوباره وی در فوتبال ایران قوت بگیرد.

فرد مورد اعتماد کی‌روش در ورزشگاه آزادی رویت شد/ چهره جنجالی به تیم ملی برمی‌گردد؟

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فعلا با حضور این فرد به عنوان مشاور بین‌الملل تیم ملی بزرگسالان مخالفت کرده و باید دید کی‌روش بعد از بازگشت مهدی خراطی (مسئول دپارتمان تیم های ملی)، محسن معتمد کیا (مدیر رسانه‌ای تیم ملی) و مهدی محمد نبی (سرپرست موقت تیم ملی) آیا  از مقدس به عنوان مشاور به تیم ملی  استفاده می‌کند یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیروشی پور پلید IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    معلوم نیست چقدر پول داده کیروش تا استخدامش کنه
  • پدرام CA ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    مشاور؟ مشاور چی؟ مغازه داری؟ عچب بابا! اصلا بعنی باور کردنش سخته. اون شاهکار های عظیم دوباره قراره تکرار شه! ایشون در واردات دوچرخه و سه چرخه به دوبی میشه ازش مشاوره گرفت و البته در مورد اینکه "چکونه با یک اردوی تدارکاتی کاری کنیم که لازم باشد که نوه هایمیان هم شنا کردن در دلار را فرا بگیرند"!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی