نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در اصفهان چه کسی بود؟/ آنالیزورها: مهدی ترابی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نزول عجیب مهدی ترابی در هفته‌های اخیر بدترین خبر ممکن برای یحیی گل محمدی و حتی کارلوس کی‌روش می‌تواند باشد.

ابتدا پرسپولیس در تهران برابر تراکتور باخت و اولین شکست فصل خود را در شرایطی تجربه کرد که مهدی ترابی یک ضربه پنالتی مهم را از دست داد! در دیدار اخیر برابر سپاهان اصفهان نیز فقط سایه ای از مهدی ترابی در زمین بود و شنیدیم بر اساس آنالیز، آنالیزورهای تیم پرسپولیس، ضعیف ترین بازیکن سرخپوشان تهرانی در اصفهان، هافبک شماره ۹ بوده است.

مهدی ترابی در این دیدار نه دریبل موفقی داشت، نه پاس گل داد و نه گل زد بلکه بیشتر درگیر جنگ فیزیکی با هافبک‌های سپاهان بود. بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در هفته‌های اخیر افت مهدی ترابی بوده است. او از بازی تراکتور تا امروز نتوانتسته عملکرد همیشگی را از خودش نشان دهد و این پرسپولیس را با مشکلات زیادی در خط حمله مواجه کرده است. باید دید ستاره ملی‌پوش قرمزها که نقش مهمی در قهرمانی فصل قبل تیمش داشت چه زمانی به فرم خوب گذشته برخواهد گشت؟

شاید یکی از پرسش‌ها این باشد که چرا ضعیف ترین بازیکن پرسپولیس باید فیکس بازی کند؟ دمهدی ترابی  در بازی‌های اخیر هم فیکس بوده هم خیلی دیر تعویض شده اما نه در کار ترکیبی با هم‌تیمی‌هایش هماهنگ بوده و نه اینکه گل زده است. او دردیدار حساس با تراکتور تبریز نیزبا پنالتی عجیب و غریب خودش روی اعصاب هواداران پرسپولیس رژه رفت و انتقادات زیادی را برانگیخت.

شماره ۹ پرسپولیس در دیدار بعدی مقابل سپاهان اصفهان نیز نمایش‌های بسیار ضعیفی داشت و همه را از خود ناامید کرد. مهدی ترابی در دیدار اخیر برابر سپاهان اصفهان نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت وخیلی دیر تعویض شد و جای خودش را به سروش رفیعی داد. شاید برای خیلی‌ها این سئوال پیش آمده باشد که دلیل این همه اصرار یحیی گل محمدی برای قراردادن ترابی نزول کرده در ترکیب اصلی چیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • گرگانی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    وحیدی امیری و عالی شاه اماده پرسپولیس رو از این وضعیت در میارن .تیم پرسپولیس سرحال نیست
  • شاهین IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    شایدم بخاطر ساندیس خور بودن ترابی باید تحت هر شرایطی تو زمین باشه
    • حسام IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      ترابی ضعیف هم باز از خیلی بازیکنای پرسپولیس بهتر بازی میکنه و تو یه لحظه کار خودش رو میکنه
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    بندازیدش بیرون درگیر مساائل دیگه است
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    این که بازیکنی یک روز در اوج باشد و روز دیگر نزول کند طبیعت فوتبال است احتمالا برای ترابی خوب بازی کردن دیگر جذبه ندارد و بخاطر همین سعی در پیشرفت خود نمی کند و همین باعث شده است او به یک بازیکن معمولی تبدیل شود بهترین درمان بازیکنانی در چنین شرایط نشستن بر روی نیمکت برای چند هفته است تا بفهمد بهترین ها در ترکیب تیم جای دارند
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    هرچقدر ما هوادارای پرسپولیس وحتی سینه چاکا وبزرگان پرسپولیس کبیر هم بگیم استثنا این بازیکن رو نمیخوایم ولی دستور از بالاس که ترابی هم فیکس تیم باشه هم ملی پوش همه چیز شده سیاسی
  • محمد IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    ایشان سوگلی وتافته جدابافته است جهت یاداوری
  • محمد IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ترابی باز از خیلی بازیکنای پرسپولیس بهتر بازی میکنه و تو یه لحظه کار خودش رو میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی