بازیکن استقلال اشتباه بزرگ ساپینتو را ثابت کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتشار ترکیب اولیه تیم استقلال برای دیدار مقابل فولاد خوزستان بار دیگر باعث تعجب هواداران و البته کارشناسان استقلال شد.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان در حالی سوت خورد که سرمربی پرتغالی آبی پوشان بازهم ابوالفضل جلالی و صالح حردانی، دو بازیکن ملی پوش استقلال که به تازگی از اردوی اتریش به کشورمان برگشته بودند را در ترکیب تیمش جای نداد.

ابوالفضل جلالی که در بازی مقابل اروگوئه ۶۷ دقیقه دفاع چپ تیم فوتبال کشورمان مقابل ستاره های پرطمطراق اروگوئه بود، توانست با ارائه یک بازی کم نقص و بدون اشتباه نظر مثبت کارلوس کی‌روش را جلب کند اما او در بازگشت به تهران، هم در بازی هفته هفتم مقابل گل گهر و هم در دیدار مقابل فولاد در ترکیب اولیه استقلال جای نگرفت.

بازیکن استقلال اشتباه بزرگ ساپینتو را ثابت کرد!

جلالی در بازی مقابل فولاد سرانجام از دقیقه ۴۶ به جای جعفر سلمانی به میدان رفت تا پس از بازگشت از اردوی اتریش برای اولین بار در ترکیب استقلال به میدان رفته باشد. بازی درخشان و تاثیرگذار جلالی در جناح چپ و کمک او به خط هافبک و حمله باعث شد این بازیکن به سرمربی اش ثابت کند مهره ای ارزشمند در جناح چپ به شمار می رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    معلوم نیست ساپینتو چه غلطی میکند جلالی را میگذارد بیرون سلمانی که اصلا حال دویدن ندارد فیکس است رضا میرزایی را با آن استارتها که در این دو هفته سه بار با دروازه بان حریف تک به تک شد میگذارد بیرون قایدی نا آماده را بازی میدهد نمیدانم حردانی را برای چه میگذارد بیرون؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی