نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
کریستیانو رونالدو - دیوید بکام
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گفته می‌شود کریستیانو رونالدو از اینترمیامی پیشنهادی با حقوق ۳۰ میلیون پوند دریافت خواهد کرد، در حالی که هنوز تصمیم قطعی برای آینده‌اش نگرفته است.

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد در لیست خرید باشگاه اینترمیامی قرار گرفته، باشگاهی که برای نقل‌وانتقالات ژانویه ۲۰۲۳ لیگ MLS خودش را آماده می‌کند.

نشریه «سان» خبر داد، باشگاه اینترمیامی در حال آماده کردن یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای رونالدو خواهد بود، در حالی که تابستان گذشته هم در پی استخدام این بازیکن مطرح دنیای فوتبال بودند، اما در نهایت ناکام ماندند و رونالدو راهی منچستریونایتد شد.

واکنش رونی

وین رونی اسطوره منچستریونایتد و هم‌بازی پیشین رونالدو اعتقاد دارد برنده ۵ توپ‌طلا آمادگی گذشته را ندارد و به خوبی بازیکنی که قبلاً بود، نیست. رونی که این روزها هدایت تیم دی‌سی‌یونایتد در لیگ MLS را برعهده دارد می‌گوید: «کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دوتا از بهترین بازیکنانی هستند که تابه‌حال در آمریکا بازی نکرده‌اند. اما در نهایت همه آن‌ها به ما می‌پیوندند. این برای کریستیانو سخت است. واضح است که او بازیکنی نیست که در ۲۲ یا ۲۳ سالگی بود.» رونی همچنین در واکنش به نیمکت‌نشینی رونالدو می‌گوید: «با شناختی که از او دارم، نیمکت‌نشینی برایش بسیار سخت خواهد بود.»

بسته ۳۰ میلیون پوندی

در اولدترافورد همه ادعا می‌کنند که رونالدو پس از گذراندن بیشتر دقایق فصل روی نیمکت زیر نظر اریک تن‌هاخ سرمربی جدید، به طور جدی به فکر انتقال به آمریکاست. اینتر، باشگاهی که مالکیت آن از سال ۲۰۱۸ در دست دیوید بکام ستاره پیشین منچستریونایتد است این احتمال را در نظر گرفته که رونالدو را به خدمت بگیرد و آماده ارائه بسته ۳۰ میلیون پوندی برای اسطوره پرتغالی خواهد بود.

در همین راستا، باشگاه منچستریونایتد تلاش می‌کند که جلوی جدا شدن رایگان رونالدو را بگیرد و این کار را در پنجره گذشته انجام داد. در نهایت هم جدایی رونالدو با توجه به این که پیشنهادی که باب میلش بود نرسید منتفی شد.

بدون هزینه

اینترمیامی که سرمربی‌اش فیل نویل بازیکن پیشین منچستریونایتد است به پلی‌آف لیگ MLS رسیده و هنوز فصل ۲۰۲۲ در جریان خواهد بود. آن‌ها می‌خواهند رونالدو را بدون پرداخت هزینه به خدمت بگیرند و این اتفاق بعید نیست، چرا که ژانویه فقط چند ماه از قرارداد کریستیانو باقی می‌ماند. از طرفی تن‌هاخ او را اصلاً در برنامه‌های خودش قرار نمی‌دهد.

باشگاه آمریکایی به تازگی متوجه شده که گونسالو ایگواین ستاره پیشین رئال‌مادرید، ناپولی، یوونتوس، میلان و چلسی در پایان فصل بازنشسته خواهد شد و با جذب یک فوق‌ستاره به جای او می‌خواهند کودتای بزرگی را رقم بزنند.

پیشنهاد جالب و غیراروپایی برای رونالدو/ کریستیانو در کنار دیوید بکام؟/ معادله چندمجهولی CR7

رؤیای بازی در لیگ قهرمانان

اما مسئله دیگر این است که رونالدو باز هم رؤیای بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و در صورتی که لیونل مسی تابستان آینده از پاری‌سن‌ژرمن به بارسلونا بازگردد، رونالدو گزینه جدیدی برای باشگاه فرانسوی خواهد بود. با این حال ممکن است انتقال او به فرانسه هرگز سرانجام نشود، چون که انتقال به آمریکا یک قمار بزرگ برای مهاجم پرتغالی خواهد بود. اینتر می‌خواهد قبل از روشن شدن تکلیف مسی و پی‌اس‌جی و دیگر ماجراها، رونالدو را به خدمت بگیرد.

رونالدو باید ماه‌های آتی تصمیمش را بگیرد که آیا می‌خواهد تا پایان فصل در اولدترافورد بماند، یا راهی تیم دیگری شود. گفته می‌شود بعید نیست با توجه به شرایط فعلی، باشگاه منچستریونایتد ژانویه اجازه ترک اولدترافورد را به بدهد.

جام جهانی

برخی منابع معتقد هستند که رونالدو ممکن است از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان برگ برنده استفاده کند و شرایط را برای خودش در ترکیب تیم ملی پرتغال تغییر دهد. با اوجود این که رونالدو فقط یک مرتبه در ترکیب اصلی تیم تن‌هاخ در لیگ برتر قرار گرفته، ولی در هر ۳ بازی لیگ اروپا ثابت بوده. با این وجود بسیاری بر این باورند که او را در تیم ملی پرتغال نمی‌توانند کنار بگذارند و رونالدو شرایط تمرینی بسیار خوبی دارد.

هنوز هم خیلی چیزها در مورد رونالدو مبهم است و نمی‌توان به طور قطع پیش‌بینی کرد؛ او به آمریکا خواهد رفت، در منچستریونایتد می‌ماند یا آخر فصل راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد؟

پیشنهاد جالب و غیراروپایی برای رونالدو/ کریستیانو در کنار دیوید بکام؟/ معادله چندمجهولی CR7


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی