نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
واکنش جالب ستاره گلزن پرسپولیس در دهه ۶۰ به گل نزدن لوکادیا/ او در محوطه جریمه لوکادیا است!/ انتقاد از هافبک‎‌های سرخ
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فرشاد پیوس آقای گل سابق پرسپولیس و فوتبال ایران معتقد است مهاجمان این تیم در دو دیدار گذشته برابر تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان به خوبی تغذیه نشدند.

فرشاد پیوس با بیان این جمله افزود: به نظر من یورگن لوکادیا مهاجمی است که درون محوطه هجده قدم و جریمه حریف یورگن لوکادیاست. هر چه قدر او از دروازه حریف دور شود به همان نسبت عملکرد این بازیکن افت می‌کند. در دیدار با سپاهان اصفهان بارها دیدیم این مهاجم هلندی از محوطه جریمه حریف دور می‌شد تا خودش را صاحب توپ کند و این حرکات نه برای خودش و نه تیم پرسپولیس سودی نداشت.

وی ادامه داد: البته بخشی از این عقب نشینی یورگن لوکادیا به ضعف خط هافبک پرسپولیس برمی‌گردد. هافبک‌های این تیم در دو بازی گذشته بسیارضعیف ظاهر شده و نتوانستند مهاجمان پرسپولیس به ویژه لوکادیا را تغذیه کنند. او در زمین حریف سرگردان مانده بود و تصور می‌کرد با عقب نشینی و توپ گرفتن قادر است کاری انجام دهد اما راه به جایی نمی‌برد. مکمل لوکادیا هم یک مهاجم تخصصی نبود. محمد عمری جوان مستعدی است اما هنوز خیلی کار دارد تا بتواند در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کند. او هم به ویژه در نیمه اول در زمین سرگردان و بلاتکلیف بود و به همین خاطر عصبی شده و در چند نوبت خطاهای بدی انجام داد.

آقای گل سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران ضمن اشاره به مهدی عبدی یادآور شد: من تمرینات پرسپولیس را ندیدم و نمی‌دانم مهدی عبدی در چه شرایطی قرار دارد. او یک مهاجم بسیار مستعد نشان داد و اوایل حضورش در پرسپولیس من را خیلی امیدوار کرد. این جوان در لیگ قهرمانان آسیا هم خوش درخشید و در دربی‌ها نمایش فوق العاده ای داشت اما چرا از مدار خارج شد؟ همان طور که گفتم من در تمرینات تیم نیستم که قضاوت کنم و با توجه به شناختی که از یحیی گل محمدی دارم می‌دانم بازیکن آماده را بیرون نمی‌گذارد. بنابراین مهدی عبدی که به خودش هم گفته ام خیلی قبولش دارم باید بجنبد و این نکته را بداند که فوتبال خیلی بی رحم است. شما نمی‌توانید در فوتبال به لطف آمارگذشته ات دوام بیاورید و این مسئله در تیم پرطرفدار پرسپولیس نمود بیشتری دارد. امیدوارم مهدی عبدی با کمک کادرفنی پرسپولیس دوباره به روزهای خوبش باز گردد.

فرشاد پیوس در خصوص شیخ دیاباته خاطرنشان کرد: من شنیده ام و می‌دانم دیاباته یک فوتبالیست با اخلاق و ارزنده ای است اما از زمانی که با پرسپولیس قرارداد بسته فقط چند جلسه تمرین کرده و بعد مصدوم بوده است. شما بازیکن خارجی نمی‌خرید که روی نیمکت بنشانید یا اینکه در اختیار کادر پزشکی بگذارید. اگر دیاباته همان دیاباته سابق در استقلال بود که آقای گل ایران هم شد مطمئن باشید قطری‌ها به راحتی او را رها نمی‌کردند. با این حال هنوز برای قضاوت قطعی زود است و امیدوارم همه ما اشتباه کرده باشیم و این مهاجم بلند قامت بتواند هرچه زودتر در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته و خوش بدرخشد.

مهاجم اسبق پرسپولیس همچنین با امیدواری حرف زده و گفت: قبول دارم پرسپولیس در دو دیدار گذشته مقابل تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان عملکرد خوبی نداشت اما هنوز به این تیم امیدوارم. این تیم می‌تواند به روزهای خوب و اوج خود بازگردد. نتیجه ای که پرسپولیس در خانه حریف برابر تیم پرمهره سپاهان گرفت نتیجه بدی نبود اما اسم پرسپولیس بزرگ است و همه هواداران و پیشکسوتان از این تیم انتظار دارند همیشه برنده شود. به اعتقاد من تمرکز دو سه بازی قبل به تیم بازگردد، آنها می‌توانند بردهای متوالی را به دست آورده و همچنان مدعی شماره یک قهرمانی باشند.

وی ضمن تعریف از یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: یحیی گل محمدی مربی شجاع و باهوشی است. او می‌تواند تیمش را در طول هفته به خوبی ریکاوری کند. البته مس رفسنجان حریف بعدی پرسپولیس هم بسیار تیم خوب و پرمهره ای است. این تیم به هیچ تیمی‌راحت امتیاز نمی‌دهد و اگر پرسپولیس مثل دو بازی گذشته بخواهد ظاهر شود برابر شاگردان محمد ربیعی به مشکل برخواهد خورد. پرسپولیس در بازی با این تیم محکوم به برد است اگر می‌خواهد در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند. دو بازی برابر تراکتور و سپاهان اصفهان تمام شد و به تاریخ پیوست. از الان باید نگاه بازیکنان پرسپولیس رو به جلو باشد و یک هدف را فقط نشانه بگیرند و آن هم قهرمانی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهروز IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    گلی که پرسپولیس از تراکتور خورد حاصل بازگشت به عقب لوکادیا وپاس اشتباه این بازیکن به ریکاردو بود
  • اعتدال IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    روحیه مهدی عبدی را خراب کردند تا بازیکن خارجی دلاری بیارند و دلالان با هم حالشو ببرند.
  • شاهرخ خان: IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    آقای پیوس اگه یحیی مربی شجاع و باهوشی بود که لوکادیا مجبور نبود از دروازه حریف دور بشه و خودش بره توپ‌گیری کنه. سیستم غلط یحیی پرسپولیسو به این روز انداخته. پیشکسوتا لطف کنن دست از دروغگویی و محافظه‌کاری بردارن. سه سال به بهونه حمایت از یحیی دروغ گفتین و روی واقعیتها سرپوش گذاشتین، دیگه بسه. همه دارن میگن یحیی ترسوست اون وقت توئه دروغگو میگی او شجاع و باهوشه!! همونطور که در مورد لوکادیا واقعیت رو گفتی (لوکادیا مهاجمی است که درون محوطه هجده قدم و جریمه حریف لوکادیاست. هر قدر او از دروازه حریف دور شود به همان نسبت عملکرد این بازیکن افت میکند) در مورد یحیی هم واقعیت رو بگو و از سبیلای کلفتش نترس!! شما پیسکسوتا اگه صادق بودین یحیی این همه اصرار به اشتباهاتش نداشت. تا بود به مسائل مالی گیر میداد حالا به زمین تمرین گیر میده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی