آقایان! با این حرف‌های‌تان خشم استقلالی‌ها را بیشتر می‌کنید/ لااقل یک‌بار به اشتباه‌تان اعتراف کنید/ فوتبال دیگر جذابیتی ندارد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: چه اشکالی دارد کمیته داوران یا دپارتمان داوری بپذیرد که اشتباه می‌کند پذیرش اشتباه نه تنها ایرادی ندارد بلکه خشم معترضان به اشتباهات داوری را هم کمتر می‌کند.

علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت. متاسفانه با گل زودهنگامی که استقلال دریافت کرد تا حدودی تفکرات مربی و بازیکنان به هم ریخت اما اینکه استقلال خودش را خیلی زود پیدا کرد نشان می دهد کادر مربیگری واقعاً در این روزها با این تیم کار می کند.

وی ادامه داد: با نگاهی به بازی استقلال مشخص می‌شود هافبک‌هایی که تا چند وقت پیش ۷۰ درصد توپ‌هایشان رو به عقب بود حالا ۷۰ درصد توپ‌هایشان روبه‌جلو شده و همین باعث می شود بازیکنان خط جلویی بیشتر صاحب موقعیت شوند. همین‌ها بود که باعث شد استقلال چند بار درون محوطه جریمه صاحب موقعیت و خطاهای مشکوک به پنالتی شود.

وی درباره غیبت تماشاگران در این دیدار خاطرنشان کرد: تمام شیرینی فوتبال و گرمی آن به حضور تماشاگران است. وقتی تماشاگر نیست، فوتبال هم لذت و جذابیتی ندارد. متاسفانه باز هم شرایطی به وجود آمده که باعث شده هواداران را از فوتبال جدا کنند. امیدوارم تماشاگران هرچه زودتر برگردند تا دوباره هیجان به فوتبال برگردد. حضور تماشاگر کیفیت مسابقات را هم بالا می برد.

آقایان! با این حرفهایتان خشم تیم ها را بیشتر می کنید/ لااقل یکبار به اشتباهتان اعتراف کنید/ فوتبال دیگر جذابیتی ندارد

اکبرپور درباره داوری دیدار استقلال و فولاد گفت: خطاهایی که درون محوطه جریمه حریف استقلال رخ داد کم نبود و جالب این است که اکثر کارشناسان حداقل یکی از خطاها را پنالتی دانستند. امیدوارم داوران به دقت تر قضاوت کنند تا تیمی به بزرگی استقلال با طرفداران میلیونی به این شکل لطمه نخورد.

بازیکن قدیمی استقلال در این باره که چه اتفاقاتی باعث شده تا هجمه‌های روزهای اخیر علیه کمیته داوران و دپارتمان داوری از سوی استقلالی‌ها شدت بگیرد، تاکید کرد: این موضع گیری‌ها از سوی باشگاه استقلال زمانی زیاد می‌شود که آقایان به جای اقرار به اشتباه شان آن را نمی پذیرند! چه اشکالی دارد دپارتمان داوری به جای اینکه زیر همه چیز بزند اشتباهاتش را بپذیرد و با یک عذرخواهی و یا بیان این مطلب که داور را جریمه میکنیم، آتش خشم معترضان را بخواباند. اما سیاست غلط دپارتمان داوری باعث شده موضعگیری استقلالی‌ها نسبت به این موضوع بیشتر شود.

وی ادامه داد: این همه شکایت علیه کمیته داوران و یا شکایت داوران علیه باشگاه استقلال تا کجا قرار است ادامه پیدا کند؟ چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است! وقتی همه میگویند پنالتی بوده چطور ممکن است مسئولان دپارتمان داوری آن را نپذیرند؟ چیزی به روشنی روز واضح است را قبول نمی کنند! اگر آنها با این کار قصد دفاع از داورانشان را دارند در واقع با این کار آنها را بیشتر در موضع ضعف قرار داده و خشم تیم‌های لیگ برتری را افزایش می دهند.

آقایان! با این حرفهایتان خشم تیم ها را بیشتر می کنید/ لااقل یکبار به اشتباهتان اعتراف کنید/ فوتبال دیگر جذابیتی ندارد

هافبک تهاجمی استقلال درباره موقعیت‌های از دست رفته این تیم توسط  پیمان بابایی یادآورشد: مهاجم باید صددرصد خودخواه باشد. مهاجم معمولاً در موقعیت گلزنی دوست دارد خودش گل بزند اما اگر دید هم تیمی اش در شرایط بهتری قرار گرفته و شانس او بیشتر یا ۱۰۰درصد است باید به نفر بغل دستی اش پاس بدهد. به نظر من بابایی مقابل فولاد خوب بازی کرد اما اگر کمی فداکارانه تر رفتار می کرد شاید حالا استقلال برنده شده بود. فداکاری هم بخشی از فوتبال است.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان درباره حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی در خلال برگزاری لیگ برتر گفت: با توجه به فاصله ۴۰ روزه تا شروع مسابقات جام جهانی شرایط به گونه‌ای رقم خورده که حالا همه باید به کی‌روش کمک کنیم. استقلال هم باید به کی‌روش کمک کند، مثل سایر تیم‌ها. در این وضعیت غیر عادی همه باید به هم کمک کنند تا پرچم فوتبال در جام جهانی بالای بالا باشد.

علیرضا اکبرپور در پایان درباره محرومیت ساپینتو گفت: قطعاً بهترین اتفاق این است که سرمربی در هر مسابقه کنار تیمش باشد، اما از سوی دیگر خوب است که اعتراض ما به داوران هم منطقی باشد تا شرایطی برای اخراج سرمربی به وجود نیاید. گرچه با این وضعیت داوری‌ها خیلی نمی توان به ساپینتو خورده گرفت! هر کسی باشد با دیدن این داوری‌ها اعصابش به هم میریزد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    آقای اکبرپور اگر فوتبال برایتان جذابیتی ندارد چرا کنار نمی کشید و دو دستی که چه عرض کنم با تمام وجودتان چسبیده اید آقایان چسبیده ها،ضرب المثل معروف کامل در مورد شما صدق می کند که :: با دست پس می زنید با پا پیش می کشید چرا ؟؟؟ راز آنرا خودتان دانید و پرورگار دانا!!!
    • ابوالعجائب IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      عجببببب ! از کجا کنار بکشه!؟ به چی چسبیده!؟
  • رضایاک اصلی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    چه خشمی؟؟؟ کیسه چه حق اعتراضی داره؟؟؟🙏😂😂😂 بشین سر جات بابا😂😂😂 کیسه فقط دنبال باج و‌پنالتیِ
  • اعتدال IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    اکبرپور باشخصیت دمش گرم.
  • ابوالعجائب IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    عجببببب ! از کجا کنار بکشه !؟ به چی چسبیده !؟ این بنده خدا که فقط برای نجات تیم سابقش ماشین سازی به تبریز رفت و اذیت هم شد. ما که ندیدیم تا حالا خودشو به جایی بچسبونه.
  • محمد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    استقلال حالا حالاها قهرمانه دوستان. شک نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی