واکنش مدیر استقلالی به اظهارات معاون باشگاه در خصوص لیست خروج
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست ۲۴ ساعت پس از اظهار نظر معاونت حقوقی باشگاه استقلال درباره لیست مازاد باشگاه یکی از مسئولان این باشگاه در این رابطه، هرگونه لیست مازادی را غیر واقعی عنوان کرده و معتقد است چون لیستی وجود ندارد پس از اظهار نظر در این باره هم معنی ندارد.

حرفهای یکی از مسئولان عالی رتبه باشگاه استقلال درباره لیست مازاد این مجموعه با واکنش‌های متفاوتی از سوی رسانه‌ها و البته پیشکسوتان باشگاه استقلال مواجه شد.

صحبت‌های اخیر فرشید سمیعی در یک برنامه تلویزیونی در حالی به موضوع لیست مازاد تیم استقلال و تعداد مشخص افراد خروجی این تیم ختم شد که هنوز تا نیم فصل زمستانی، ۶ هفته دیگر باقی مانده و استقلال هنوز دربی را برگزار نکرده است!

در همین خصوص با یکی از مسئولان عالی رتبه باشگاه استقلال صحبت کردیم که این فرد مطلع در گفت و گو با خبر ورزشی، موضوع لیست مازاد را قویاً رد کرد. این مقام آگاه که از مشاوران مدیرعامل باشگاه استقلال است در این باره گفت: از نگاه بنده هیچ لیست مازادی برای تیم استقلال وجود ندارد و بعید می‌دانم چنین شرایطی برای تیم استقلال در پایان نیم فصل وجود داشته باشد.

این فرد مطلع تاکید کرد: تیم استقلال یکی از پر مهره ترین تیم‌های ۱۰ سال اخیر باشگاه استقلال است و تا جایی که من میدانم هر کدام از بازیکنان نیمکت نشین استقلال و یا آنهایی که هنوز فرصت بازی با آنها نرسیده میتوانند در تیم‌های دیگر لیگ برتری به عنوان یار تعیین کننده و فیکس به میدان بروند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به فرسایشی بودن این  دوره لیگ برتر و با درایت کامل کادر مدیریتی، امسال استقلال به مراتب پر مهره تر از فصل‌های قبل بسته شد. چون ما در این فصل علاو بر اردوهای تیم ملی مسابقات جام جهانی و پس از آن رقابتهای آسیایی را هم در پیش داریم که همه اینها باعث میشود لیگمان به شدت فرسایشی باشد. به خاطر همین تیمی را بسته‌ایم که هیچ بازیکنی در آن اضافه نیست.

شایان ذکر است؛ معاونت حقوقی باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی صراحتاً اعلام کرد به زودی لیست نفرات مازاد استقلال را از سرمربی پرتغالی این تیم تحویل می‌گیرد و اقدامات بعدی برای این موضوع به زودی کلید خواهد خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سلطان IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    اجرلو هر چقدر در جمع کرد حواشی خوب هست در نقل و انتقالات و انتخاب معاوناش افتضاح بود بجز فتاحی که واقعا خیلی زحمت میکشه اون یارو سلطانی برای چی باید پست بگیره یا زرندی و نوریفر کچل چرا باید هر سال یکی بره اون یکی بیاد مگه مدیر رسانه ای دیگه ای در کشور نیست ای کاش اجرلو علی خطیر رو مدیر ورزشی میکرد زوج اجرلو و خطیر خیلی زوج جذابی هست در مورد ساپینتو من خودم بهش اعتقاد نداشتم ولی خداوکیلی تیمش واقعا فوتبال میکنه نه بکش زیرش همین هیجانات بیش از حدش خیلی بده هم برای خودش هم برای تیم هاش
  • ارش US ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    و دروغ که ریشه در عمق جان اینها داره.
  • ارش US ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    و دروغ که ریشه در عمق جان اینها داره.
  • ارش US ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    و دروغ که ریشه در عمق جان اینها داره.
  • رضایاک اصلی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    به امید روزی که تمام کسایی که در کیسه بازیکن و صاحب منصب هستن به در خروجی هدایت و کیسه منحل بشه🙏🙏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی