کی‌روش ستاره محبوبش را به قطر می‌برد/ جنگ دو پرسپولیسی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم پرسپولیس احتمالا یکی از مسافران قطر خواهد بود.

مرتضی پورعلی گنجی که در تابستان امسال به پرسپولیس پیوست، از سال ۲۰۱۵ عضو تیم ملی است و از آن موقع در تمامی تورنمنت‌های ملی حاضر بود. مرتضی که قبل از آمدن کی روش، جایی در لیست اسکوچیچ نداشت و قرار نبود راهی اردوی اتریش شود، بعد از آمدن دوباره به تیم ملی دعوت شد تا مشخص شود، کارلوس درست مثل یحیی گل محمدی اعتقاد خاصی به مرتضی دارد.

بعد از محرومیت و مشکلاتی که در صدور آی تی سی پورعلی گنجی به وجود آمد، مرتضی نتوانست در چند بازی ابتدایی پرسپولیس را همراهی کند. با این حال بعد از برطرف شدن این مشکلات، مرتضی در همه بازی‌های پرسپولیس به صورت فیکس بازی کرد.

هرچند پورعلی گنجی آمادگی قبل از مصدومیت خود را ندارد ولی باز هم با توجه به تجربه بالایی که دارد، مهره تاثیرگذاری برای پرسپولیس به حساب می‌آید و در بازی آخر تیمش مقابل سپاهان هم نمایش نسبتا خوبی داشت.

مرتضی درحالی به تیم ملی بازگشت که خیلی‌ها قبل از اردوی اتریش از او به عنوان تهدیدی جدی برای خلیل زاده و کنعانی زادگان نام می‌بردند. دو مدافعی که طی چند سال اخیر و به خصوص در زمان حضور اسکوچیچ مردان ثابت خط دفاعی تیم ملی بودند و انصافا هم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

شاید بعد از انتخاب کی روش خیلی‌ها فکر می کردند او دیگر شجاع را به تیم ملی دعوت نمی‌کند ولی پیش بینی‌ها درست از آب در نیامد و نه تنها شجاع به تیم ملی دعوت شد، بلکه کی روش از او در ترکیب اصلی تیمش در بازی دوستانه مقابل اروگوئه استفاده کرد و شجاع هم به خوبی و با یک نمایش عالی  جواب اعتماد کی روش را داد.

مرتضی در بازی دوستانه مقابل سنگال فرصت بازی کردن را بدست آورد ولی یک گل به خودی بد، باعث شد تا بازگشت او به تیم ملی با خاطره ای تلخ همراه باشد. اگر اتفاقی رخ ندهد، مرتضی پورعلی گنجی به همراه خلیل زاده، کنعانی زادگان و سید مجید حسینی ۴ مدافع میانی ما در جام جهانی خواهند بود.

اگر حضور کنعانی زادگان را با توجه به آمادگی بالا و اعتماد کی روش به او در ترکیب اصلی تیم ملی قطعی بدانیم، ۳ مدافع دیگر برای قرارگرفتن در کنار کنعانی زادگان تلاش خواهند کرد. شانس مجید حسینی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کمی کمتر از شجاع و مرتضی است و به این ترتیب در این فرصت باقی مانده تا شروع جام جهانی شاهد یک جنگ تمام عیار بین مرتضی پورعلی گنجی و شجاع خلیل زاده خواهیم بود.

مدافع فعلی پرسپولیس و مدافع سابق این تیم که هر دو هم مازندرانی هستند، تلاش می‌کنند تا با جلب نظر کی روش، در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی قرار بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    خدایی شجاع یک چیز دیگریست خیلی با تعصب بازی میکندواقعا بازیکن خوبی است و مرتضی پورعلی گنجی به پاش نمیرسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی