نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
برخی داوران می‌خواهند ادای فغانی را دربیاورند!/ چرابا هوادار استقلال لجبازی می‌کنید؟/ گفت‌وگو با تاج اولین گزینه حل معضل داوری‌ست نه آخری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: اشتباهات داوری در دیدار استقلال و فولاد باعث شد تا مدیرعامل باشگاه برای این موضوع شخصا وارد عمل شود و البته گزینه اولش دیدار با مهدی تاج است.

میثم منیعی، بازیکن اسبق استقلال و مشاور عالی مصطفی آجورلو در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات داوری دیدار اخیر استقلال روبروی فولاد اظهار داشت: قرار است آقای آجورلو به دیدار مهدی تاج برود و درباره مسایل داوری اخیر با او حرف بزند که البته این گزینه اول ماست که صحبت کردن است تا روند درست شود.

چیزی جز عدالت برای استقلال نمی‌خواهیم

وی درباره خواسته باشگاه از فدراسیون در این باره توضیح داد: ما چیزی جز عدالت برای استقلال نمی‌خواهیم. شرایط نباید به گونه ای باشد که خدای نخواسته شک و شبهه ای در این باره بوجود بیاید.

کمیته داوران با هوادار لجبازی می‌کند!

این بازیکن قدیمی‌استقلال افزود: انتخاب داورانی که هوادار از قبل نسبت به آنها ذهنیت دارد باعث بیشتر شدن این تنش می‌شود. کمیته داوران نباید در این باره لجبازی کند. باید یک داور دیگر را بگذارد ولی متأسفانه می‌بینیم که چند سال است کمیته داوران با هواداران لج و لجبازی می‌کند. به محض اینکه تماشاگران یک تیم از یک داور انتقاد می‌کنند در بازی بعدی باز همان داور را از قصد برای تیم مورد نظر تعیین می‌کنند که بنده خدا اگر درست هم قضاوت کند ولی با یک اشتباه کوچک باز هم افکار به سمت و سویی می‌رود که فلان داور عمدا کاری علیه تیم شان انجام داده است.

با این نوع انتخابتان، داوران را بی اعصاب کرده اید

مشاور مدیرعامل استقلال یادآور شد: من فکر می‌کنم کمیته داوران با این رفتارش در حال مهره سوزی است. ضمن اینکه در چند وقت اخیر به این خاطر که داوران زیادی در تست آمادگی جسمانی رد شده اند فشار زیادی روی چند داور وارد شده و آنها هم آمادگی لازم را برای بازیها ندارند. این از پرخاشگری‌های ابتدای بازی داوران کاملا مشخص است. به محض شروع بازی داور بی اعصاب با همه برخورد می‌کند.

برخی داوران می‌خواهند ادای فغانی را دربیاورند!/ چرابا هوادار استقلال لجبازی می‌کنید؟/ گفت‌وگو با تاج اولین گزینه حل معضل داوری‌ست نه آخری

فغانی هر بازی ۱۵ کیلومتر می‌دود

منیعی با اشاره به سبک داوری‌های بهترین داور سالهای اخیر فوتبال کشورمان تأکید کرد: اگر کسی می‌خواهد سبک داوری علیرضا فغانی را تقلید کند و ادای او را دربیاورد باید بداند که فغانی یکی بود. او درست می‌دوید، درست سوت می‌زد و به موقع هم اقتدارش را نشان می‌داد! ولی برخی داوران می‌خواهند آن دوندگی لازم را نداشته باشند و از صحنه‌ها دور باشند و بعد بیایند و مدیریت شان را هم به سبک فغانی اجرا کنند. فغانی در هر بازی بالای ۱۵ کیلومتر می‌دود و به همه صحنه‌ها نزدیک است. فکر می‌کنم بار داوری روی چند نفر از داوران ما زیاد است.

باشگاه استقلال به خواست هوادارانش عمل می‌کند

منیعی در پاسخ به این پرسش که اگر گزینه اول آجورلو درباره مشکلات داوری که گفت و گو با تاج است مفید واقع نشود گزینه دوم باشگاه چیست گفت: ما تیمی‌نیستیم که باشگاه مان تصمیم گیرنده باشد. باشگاه تصمیماتی می‌گیرد ولی در نهایت این تماشاگران هستند که به قول معروف فشار را روی باشگاه می‌آورند و شاید ما هم نخواهیم جایی اعتراض کنیم ولی گاهی اینقدر فشار هوادار زیاد می‌شود که مجبور می‌شویم علی رغم میل باطنی مان کارهایی بکنیم که هوادار رضایت داشته باشد.

برخی داوران می‌خواهند ادای فغانی را دربیاورند!/ چرابا هوادار استقلال لجبازی می‌کنید؟/ گفت‌وگو با تاج اولین گزینه حل معضل داوری‌ست نه آخری

در قبال خواست طرفداران استقلال مسئولیم

وی اضافه کرد: ما در گذشته که در باشگاه پاس تهران با آقای آجورلو کار می‌کردیم همیشه به ما می‌گفت شما بروید و تلاش تان را بکنید و حتی اگر در خلال بازی داور هم دو بار به ناحق تصمیماتی درباره تیم تان گرفت شما کار خودتان را بکنید. چون ما در آن باشگاه تماشاگر نداشتیم! ولی اینجا استقلال تماشاگر دارد. آنها از ما انتظار دارند و باید بتوانیم آن شرایط را مهیا کنیم که صدای شان را به گوش کمیته داوران برسانیم وگرنه در مسابقاتی که تماشاگران در استادیوم حضور پیدا می‌کنند به مشکل می‌خوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رضایاک اصلی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    کسی ادا در نمیاره.... تمارض میکنید پنالتی براتون نمیگیرن. کیسه واقعا سطح لیگ را آورده پایین
    • پیروزی بی افتخار IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      باید هم از داوری حمایت کنی لنگی وقتی بازیکن پیروزی با سایه خودش درگیر میشه واستون پنالتی میگیرن فوتبال پاک معنا میشه
  • سید IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    تازه متوجه شدید که ؛ ناداوری ها سخته....!!!!!!!!
  • گرگانی IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    مثل بچه ها صحبت میکنین چطوری باید قضاوت کنن از منظر شما ادای کسی نباشه
  • خدا عشقه IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    ان شالله خدای عزیز استقلال را کمک خواهد کرد. خداوند یاور مظلومان است
  • 6 IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    اين بابا كيه!؟!؟ چند سال تو كيسه بوده!!! خخخ
  • آرش IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    بابا خداداد افشاریان رو بفرستید بره روستاشون گاو بچرونه چه به داوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی