بازی سپاهان و پرسپولیس سرد و خواب‌آور بود/ خوش به حال کسانی که وقت خود را تلف نکردند/ کجای این بازی مثل ال‌کلاسیکو بود؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم اسبق تیم پرسپولیس گفت: خط حمله پرسپولیس در دو هفته گذشته عملکرد ضعیفی داشت. این تیم در ۸ هفته گذشته تنها ۸ گل به ثمر رسانده است.

ستاره گریزپای پرسپولیس در دهه ۶۰ معتقد است دیدار تیم محبوبش برابر سپاهان اصفهان کسل کننده بوده است. ناصر محمدخانی با بیان این جمله گفت: به نظر من هر دو تیم به گرفتن یک امتیاز راضی بودند چون برای نباختن وارد زمین شده بودند. همین احتیاط بیش از حد دو تیم باعث شده بود شاهد بازی سرد، بی روح و خواب آوری را شاهد باشیم. این درحالی بود که معمولا بازی‌های دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس همواره حساس، نفسگیر و تماشایی بوده است.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که اسم این بازی را ال کلاسیکو گذاشته‌اند همین جذابیت و زیبایی بوده است اما این بار واقعا کسانی که دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس را در اصفهان از پای گیرنده‌های تلویزیونی تماشا نکردند چیزی را از دست ندادند. کسانی هم که مثل ما به تماشای این بازی نشستند وقت خودشان را هدر دادند!

ستاره خط حمله پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: البته من شنیدم پرسپولیس در دو هفته گذشته با یکسری مشکلاتی مواجه شده که تمرکز این تیم را از بین برده است. حرف‌های یحیی گل محمدی را در این یکی دو هفته گذشته شنیدم و متوجه شدم با چه مشکلاتی روبرو هستند و امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود. پرسپولیس یک تیم مردمی است و مردم هم علاقه زیادی به این تیم داشته و دارند. زمانی هم که ما بازی می‌کردیم این طور بود و هواداران زیادی از ما حمایت می‌کردند. الان هم انتظار می‌رود مردم و هواداران باز به حمایت‌های خود از این تیم ادامه خواهند داد.

بازی سپاهان و پرسپولیس سرد و خواب آور بود/ خوش به حال کسانی که وقت خود را برای دیدن بازی تلف نکردند/ کجای این بازی مثل ال کلاسیکو بود؟

ناصر محمدخانی در خصوص عملکرد خط حمله پرسپولیس در دو هفته گذشته مقابل تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان نیز خاطرنشان کرد: شکی نیست خط حمله پرسپولیس در دو هفته گذشته عملکرد ضعیفی داشته است. پرسپولیس در ۸ هفته گذشته تنها ۸ گل به ثمر رسانده است و آمار یک گل زده در هر بازی آمار خوبی نیست. پرسپولیس باید میانگین گل زده خودش را بالا ببرد و این فقط به خط حمله این تیم باز نمی‌گردد.

وی تصریح کرد: برای زدن گل‌های بیشتر نیاز است که خط‌هافبک نیز عملکرد بهتری ارائه دهد. به نظرم در دو هفته گذشته شاهد افت و نزول‌هافبک‌های پرسپولیس از جمله مهدی ترابی بودیم. نقطه قوت پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر خط‌هافبک این تیم است اما در بازی مقابل تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان اصلا اثری از چهره‌های ستاره خط میانی پرسپولیس ندیدیم. به طور مثال مهاجمی‌مثل یورگن لوکادیا خوب تغذیه نشدند تا نتوانند گلزنی کنند و باید این مشکل در دیدار با مس رفسنجان مرتفع شود. البته باز به حرف‌های یحیی گل محمدی استناد می‌کنم که تمرکز این پرسپولیس برهم خورده و برخلاف گذشته اصلا مرتب و منظم بازی نمی‌کند.

ناصر محمدخانی در خصوص مس رفسنجان هم هشدار داده و گفت: به این نکته توجه کنید که مس رفسنجان در ۸ هفته گذشته هیچ باختی را تجربه نکرده است. این تیم از مهره‌های خوبی بهره می‌برد و تیم منظم و تاکتیکی است. اگر این تیم را دست کم گرفته یا آسان فرض کنیم با مشکل زیادی مواجه خواهیم شد. به نظر من مس رفسنجان دست کمی‌از سپاهان ندارد و شاید در برخی پست‌ها از تراکتور هم سرتر باشد. بنابراین بچه‌ها باید با تمرکز کامل و هوشیاری مقابل این تیم صف آرایی کنند. البته مطمئن هستم یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس همه این نکات را به بازیکنان تیم یادآوری کرده‌اند.

بازی سپاهان و پرسپولیس سرد و خواب آور بود/ خوش به حال کسانی که وقت خود را برای دیدن بازی تلف نکردند/ کجای این بازی مثل ال کلاسیکو بود؟

ستاره پیشین تیم ملی اشاره‌ای هم به دعوت ۱۶ بازیکن لیگ برتری از سوی کارلوس کی روش کرد و یادآور شد: من دلیل این موضوع را نمی‌دانم. شاید یحیی گل محمدی حجب و حیا به خرج داد و سعی کرد انتقادی نداشته باشد اما اینکه تیم ملی هفته‌ای ۳ روز بازیکنان تیم‌ها برای ریکاوری دعوت کند منطقی نیست. هرچند همیشه تیم ملی در اولویت بوده اما این باشگاه‌ها هستند که بازیکن را آماده تیم ملی می‌کنند. شما توجه بفرمایید که چند روز بین بازی‌های پرسپولیس یا تیم‌های دیگر فاصله است؟ در این ۶ روز باید ۳ روز بازیکنان را در اختیار تیم ملی آن هم برای ریکاروی گذاشت؟ باید بین باشگاه‌ها و تیم ملی تعامل درست وجود داشته باشد. همان طور که باشگاه‌های خارجی، لژیونرهای ما را غیر از فیفا دی به تیم ملی نمی‌دهند باید منافع باشگاه‌های ایرانی هم از جمله پرسپولیس لحاظ شود.

از ناصر محمدخانی همچنین درخصوص مصدومیت سردار آزمون پرسیدیم که پاسخ داد: در حال حاضر آزمون و مهدی طارمی‌ستاره‌های اصلی تیم ایران هستند. حریفان ایران در جام جهانی نیز روی این دو حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و من فکر می‌کنم پزشکان بایرلورکوزن بتوانند سردار را به جام جهانی برسانند. او باید به خاطر مردم ایران و شاد کردن دل فوتبالدوستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی و گلزنی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    بفرمایید لنگیا این هم نظر اسطوره شما
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    بنظردفاع وسطاهم مرتضی هم ولسیانی یه کم کندمیزنن بهتره علی نعمتوبیاره وسط و احمدی وکم کم وحیدروبیاره سمت چپ.عالیشاه برگرده فضاسازی برالوکاهم زیاد میشه وگلزنیش شروع میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی