نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازگشت وارث علی پروین به ترکیب پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وارث شماره ۷ علی پروین (سروش رفیعی) قرار است در دیدار با مس رفسنجان به ترکیب اصلی تیمش باز گردد.

یحیی گل محمدی به دلیل آنچه نداشتن تمرکز شنیده شد، ستاره خط میانی تیمش را در دیدار با سپاهان اصفهان نیمکت نشین کرد.

این ‌هافبک ۳۲ ساله که در هر هفت مسابقه قبلی این تیم از ابتدا در ترکیب سرخپوشان پرسپولیس در میدان مسابقه حضور داشت با توجه به صحبت‌هایی که پس از دیدار قبلی پرسپولیس مقابل تراکتور انجام داده بود از سوی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تذکر جدی گرفت. این بازیکن که در طول روزهای گذشته هیچ مشکلی برای همراهی پرسپولیس نداشت در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس جای نگرفت تا طرفداران پرسپولیس در ارتباط با دوری این بازیکن از ترکیب اصلی این تیم، او را با عارف غلامی مقایسه کنند.

عارف غلامی مدافع تیم استقلال هم در روزهای گذشته با اقداماتی که از سوی باشگاه استقلال مورد تایید نبود از شرکت در تمرینات روز پنجشنبه این تیم و حضور در دیدار با فولاد محروم شد. قرار بود سروش هم به سرنوشت عارف غلامی دچار شود ولی بازیکنان پرسپولیس با حمایت همه جانبه از همبازی خود اعلام کردند در صورتی که، سروش اجازه تمرین و بازی نداشته باشد، حاضر نیستند در بازی‌ها شرکت کنند.

رفیعی که در همه جلسات تمرینی پرسپولیس حاضر بود و مصدومیتی هم نداشت، در دیدار حساس مقابل سپاهان در ترکیب اصلی تیمش حاضر نبود ولی در نیمه دوم به بازی آمد. آنطور که شنیدیم دلیل اصلی نیمکت نشینی سروش در بازی مقابل سپاهان به مسائل روحی و روانی این بازیکن برمی گشت.

در همین راستا شنیدیم یحیی گل محمدی از ابتدای هفته جاری به صورت خصوصی با سروش رفیعی یکی دو نوبت صحبت کرده تا او را از لحاظ روحی و روانی مهیای بازی با مس رفسنجان کند. سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند تیمش در غیاب سروش رفیعی از لحاظ بازیسازی و موقعیت سازی با چه دشواری هایی روبروست و براین اساس قصد دارد برخلاف اصفهان در دیدار با مس رفسنجان از همان شروع بازی، شماره ۷ خودش را در زمین در اختیار داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ساوالان IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    وارث پروین؟!صدتا سروش رفیعی هم علی پروین نمیشن
  • شاهین IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    بازم دم بازیکنای پرسپولیس گرم پشت هم تیمی شان ایستادن کاش استقلالیا هم پشت عارف غلامی و وریا می ایستادن اینجا دیگه صحبت آبی و قرمز نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی