نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
از جایی که هستیم لذت می‌بریم/ هرگز ورزشگاه را به این شکل ندیده بودم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا سرمربی آرسنال پس از پیروزی مقابل لیورپول گفت: در حال حاضر، از جایی که هستیم لذت می‌بریم و دوباره عزم بیشتری داریم که باور کنیم می‌توانیم در این سطح بازی کنیم و قدم به قدم پیش برویم.

آرسنال با پیروزی مقابل لیورپول نشان داد که عزمی جدی برای کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر دارد. توپچی‌های لندن با نتیجه ۳-۲ لیورپول را شکست دادند تا هم اختلاف خود با لیورپول را به عدد باورنکردنی ۱۴ برسانند و هم صدر جدول را همچنان حفظ کنند.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در پایان بازی از جو فوق العاده ورزشگاه امارات گفت: «هرگز ورزشگاه را به این شکل ندیده بودم، نمی‌توانید تصور کنید که چقدر به بازیکنان کمک می‌کند، چقدر اعتماد به نفس و حمایت به آنها می‌دهد. این یکی از بهترین کارهایی است که از زمانی که اینجا با هم هستیم انجام داده ایم، این که همه را متحد کنیم.»

او همچنین با تمجید از گابریل مارتینلی، وینگر برزیلی‌اش، که یک گل زد و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد گفت: «لیورپول هیچوقت تیم بزرگی است و در لحظات زیادی از این بازی آنها واقعا برای ما مشکل درست کردند. ولی در این بازی ما آرامشی کامل داشتیم و نشان دادیم چه تیم باشخصیتی هستیم. مارتینلی امروز واقعا به شایستگی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.»

او در مورد آنچه آرسنال می‌تواند در این فصل انجام دهد گفت: «در حال حاضر، از جایی که هستیم لذت می‌بریم و دوباره عزم بیشتری داریم که باور کنیم می‌توانیم در این سطح بازی کنیم و قدم به قدم پیش برویم.»

مربی اسپانیایی از نقشه آرسنال برای شکست دادن لیورپول در این بازی نیز حرف زد: «هدف ما این بود که به لیورپولی‌ها اعتماد به نفس کاذب بدهیم و باعث بشویم که بی‌محابا حمله کنند. ولی در نیمه دوم دیگر دنبال این نقشه نبودیم و اشتباهات را هم برطرف کردیم و با سازماندهی به مراتب بهتر بازی کردیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی