نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
از ۴ ستاره لیگ برتر خبر دارید؟/ وضعیت غیرمنتظره برای بازیکنان سرشناس استقلالی و پرسپولیسی
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برخی از نام‌های بزرگ که انتظارات بالایی هم از آنها وجود داشت هنوز نتوانسته اند توقعات را برآورده کنند.

حالا دیگر مسابقات لیگ برتر فوتبال به جایی رسیده که می‌شود از بازیکنان مهم انتظار داشت توانایی‌های‌شان را نشان بدهند. روزهای آماده‌شدن و تطبیق‌یافتن با شرایط به پایان رسیده و حالا فصل عمل است. با وجود این اما، برخی نام‌های بزرگ که انتظارات بالایی هم از آنها وجود داشت، هنوز در برآوردن توقعات موفق عمل نکرده‌اند.

  مهدی ترابی
ستاره تند و تیز و مؤثر پرسپولیس با فرم ضعیف کنونی‌اش در وضعیتی قرار گرفته که اجازه انتقادات تند را به رسانه‌ها و کارشناسان می‌دهد. ترابی از ابتدای فصل تاکنون اگرچه بازیکن ثابت پرسپولیس بوده، اما موفق به زدن هیچ گلی نشده و تنها یک پاس گل مقابل اسم او به ثبت رسیده است. افزایش فشارها روی ترابی به‌خصوص به‌خاطر پنالتی بسیار بدی است که این بازیکن در دقایق پایانی بازی با تراکتور از دست داد و نخستین شکست فصل سرخپوشان را رقم زد. شاید اگر ترابی اجازه می‌داد آن ضربه را یورگن لوکادیا بزند، وضع عوض می‌شد. تداوم نمایش‌های ضعیف ترابی در مسابقه بزرگ با سپاهان هم زبان منتقدان را تندتر کرده است. به‌طور مشخص اسماعیل حلالی و فرزاد آشوبی ازجمله پیشکسوتان پرسپولیس هستند که در این چند روز به تندی از سطح فنی این بازیکن انتقاد کرده‌اند. آشوبی حتی عقیده دارد ترابی فصل گذشته هم اثرگذار نبوده است.

  مهدی قائدی
بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق در فوتبال امارات، به‌نظر می‌رسید بازگشت به استقلال می‌تواند سکوی پرتاب مهدی قائدی در سال جام‌جهانی باشد. وقتی او در دقایق پایانی بازی با ملوان به زمین آمد و گل زد، دیگر تردیدی باقی نماند که قطار قائدی روی ریل برگشته است، اما از آن روز به بعد تنها یک پاس گل در بازی با نساجی به نام باشوی استقلالی‌ها ثبت شده است. همین و دیگر هیچ. نمایش‌های او در این فصل اصلا چنگی به دل نزده و مخصوصا در ۲مسابقه برگزار شده پس از تعطیلات برابر گل‌گهر سیرجان و فولاد هم شاهد بازی‌های خوبی از این بازیکن نبوده‌ایم. همین مسئله هم باعث شده اسم قائدی در مینی‌کمپ کارلوس کی‌روش دیده نشود و او در آستانه از دست دادن جام‌جهانی قرار بگیرد.

  شهریار مغانلو
به ثمر رساندن تنها یک گل در ۸بازی اصلا آمار خوبی برای شهریار مغانلو نیست. او یک دوره حضور کوتاه، اما بسیار مؤثر در پرسپولیس داشت و با سروصدای زیاد راهی سپاهان شد. انتظارها از این بازیکن بسیار بالاست، اما او که تقریبا تنها مهاجم نوک تخصصی سپاهان در این فصل به شمار می‌آید، هرگز نتوانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد؛ تا جایی که گاهی طعم نیمکت‌نشینی را هم چشیده است. شهریار یک بازی بی‌اثر دیگر هم برابر پرسپولیس ارائه داد و در دقایق پایانی، زمانی که تیمش به گل‌زدن نیاز داشت، تعویض شد تا روشن شود اوضاع بر وفق مراد این بازیکن نیست.

  گادوین منشا
تکلیف او که دیگر کاملا روشن است؛ مهاجم پرحاشیه مس رفسنجان که ابتدای فصل پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفت و قراردادش را تمدید کرد. او اما فصل بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد، هنوز موفق به ثبت هیچ گلی نشده و تازه ۲ضربه پنالتی هم از دست داده است. منشا این هفته‌ها کاملا در مس نیمکت‌نشین شده و حضور بی‌اثر به‌عنوان بازیکن تعویضی را پذیرفته است. محمد ربیعی، سرمربی مس در آخرین اظهاراتش پیرامون منشا گفته: «به‌عنوان یک مربی از او حمایت می‌کنم، اما تا جایی به این کار ادامه می‌دهم که بفهمم حمایت من هم فایده‌ای ندارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی