آقای میثاقی! نکند خودت هم ناراحت و شاکی هستی؟/ فقط ماساژورهای استقلال علیه داوران مصاحبه نکردند/ یک هفته است درگیر ادا و اطوار استقلالی‌ها هستیم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد علوی مدیر تیم فولاد می‌گوید در این هفته فقط تدارکات استقلال راجع به داوری مصاحبه نکرده‌اند.

با وجود گذشت چند روز از دیدار استقلال - فولاد جنجال‌های مربوط به داوری این مسابقه همچنان ادامه دارد و شب گذشته نیز معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر بار دیگر به قضاوت حاج‌ملک در این مسابقه اعتراض کرد.

پس از صحبت‌های سمیعی، محمد علوی مدیر تیم فولاد روی خط برنامه حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش خطاب به میثاقی گفت: خدا را شکر که ما با استقلال بازی داشتیم و بازی‌های ما را نشان می‌دهید. متاسفانه هفته قبل بازی ما را نشان ندادید اما این هفته به خاطر استقلال نشان می‌دهید. متاسفانه در این مسابقه دو صحنه که اصلا آفساید نبود، کمک داور آفساید اعلام کرد.

او ادامه داد: خدا را شکر آقای نکونام همیشه بازی‌ها را می‌بیند و سپس به کنفرانس می‌رود اما با اینهمه ادا اطواری که باشگاه بزرگ استقلال درآورد، ما این هفته فقط درگیر این باشگاه بودیم؛ واقعا حیف این که در این‌ باشگاه بزرگ چنین عواملی کار می‌کنند. فکر می‌کنم فقط تدارکات و ماساژورها در این هفته‌ مصاحبه نکردند و همه علیه این داوری صحبت کردند. خدا را شکر کمیته داوران، به حق گفت که این توپ‌ها در بازی با استقلال آفساید نبود و جا دارد به تیم داوری تبریک بگویم.

آقای میثاقی! نکند خودت هم ناراحت و شاکی هستی؟/ فقط ماساژورهای استقلال علیه داوران مصاحبه نکردند/ یک هفته است درگیر ادا و اطوار استقلالی ها هستیم!

علوی تصریح کرد: برخی از عوامل و مسئولان باشگاه استقلال همه را متهم می‌کنند. جا دارد من از تیم بزرگ فولاد، از طرف تیم بزرگ استقلال از آقای افشاریان و تیم صنعت نفت معذرت‌خواهی کنم. معلوم نیست شخص آقای سمیعی از نظر فوتبالی کجا بوده است؛ دوست داشتم یکی از عزیزان استقلالی که واقعا فوتبالی هستند روی خط می‌آمدند و صحبت می‌کردند. همه را متهم می‌کنند و می‌گویند باید شنود کنیم. ما هم می‌توانستیم هفته قبل دو آفساید را علم کنیم و بگوییم حق‌مان خورده شده است؛ آقای نکونام خبر داشت ولی ما شلوغ نکردیم. در بازی استقلال با سیرجان هم همین اتفاق افتاد و بزرگش کردند.

مدیر تیم فولاد بار دیگر خطاب به مجری برنامه گفت: خود شما هم شاکی هستید. برای این صحنه طوری با آقای افشاریان بحث می‌کردید که مثل اینکه خود شما هم‌ ناراحت هستید.

علوی ادامه داد: ما باید فوتبالی صحبت کنیم و فوتبالی ببریم. همه موقعیت‌های استقلال شبیه‌سازی بود و متاسفانه آنها از دقیقه ۲ بازی شبیه‌سازی می‌کردند که به پنالتی برسند. ما از اینکه تمرکزمان پایین بود و گل دریافت کردیم و بازی مساوی شد، ناراحت هستیم؛ ما می‌توانستیم به خاطر صحنه‌ای که آقای علیاری توپ را به دست آقا آرش زد، داد و بیداد کنیم. جا دارد به تیم داوری تبریک بگویم و باز هم از آقای افشاریان معذرت‌خواهی می‌کنم.

او در پایان عنوان کرد: اتفاقی در این بازی افتاد که من شب قبل از بازی به خود ناظر بازی و دوستان گفتم. تیم چک و خنثی بمب، سال قبل درست زمانی که تیم ما تمرکز داشت و در رختکن برای بازی آماده می‌شدیم، آمد و چک کرد. ما سال قبل نادیده گرفتیم و حرفی نزدیم اما امسال دوباره قبل از بازی گوشزد کردم که اگر قرار است گروه چک بیاید، زمانی بیاید که تمرکز تیم به هم نریزد اما متاسفانه دوباره در همان تایم آمدند. از ما گذشت اما این کار شبهه می‌آورد. خود آقای خلیفه سلطان آنجا بود و بسیار ناراحت بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • استقلال IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    چطور شماها و نکونام به داوری اعتراض میکنن ادا نیست الان ادا و اطوار شده
  • محمدعلی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    اقای علوی خودت هم خوب میدانی که درلیگ برتر پرتنش ترین میز نیمکت با اختلاف فاحش نسبت به بقیه تیم ها به تیم فولاد وگل گهر میرسد.تیم شما فقط کعبی به تنهایی ۱۰نفر را درحاشیه ضربه فنی میکنه وگل گهر هم الهویی وسراسیابی را برا همین منظور جذب کردن
  • Mohammad IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    اگه تیم خودت بود الان مملکتو بهم ریخته بودی
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سمیعی و مدیران استقلال دیگه از جای خودشون در رفتند.خیلی پررو شدن.به پنالتی های معیشتی عادت کردن.اگه قرار شنود باشه باید تلفن خود سمیعی و آجرلو و شرکا شنود بشه مخصوصا فصل پیش.اگه این کار بشه خیلی چیزها برملا میشه.مکالمه عنایتی با آجرلو،مکالمه آجرلو با داور دربی که جز کارمندان دفترش هم بود و غیره.شاید این بازی رشوه به داور ندادن.
    • ضدمافیای سرخ IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      بشین بابا دوغتو بنوش لنگی
    • مصطفی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      اینکه وجدان و شرافت داشتن ربطی به طرفدار چه تیمی باشید نداره منتها بهر شکل و هر ترفندی برچسب زدن برای اینکه دلتو خوش کنی که تیم مورد نظرت با اینهمه هزینه نتیجه نمیگیره راه درستی نیست اینکه حداقل مشخص و واضح بود ی داور در دوتا بازی بر علیه ی تیم سوت زده بر فرض هم سهوی و اشتباه بوده کمیته ی داوری حداقلش نباید این داور رو برای تیم مورد نظر برای قضاوت بزاره و در اخر بازیه تیم تراکتور و پرسپولیس که داور منظر بود تو محوطه جریمه ی تراکتور بازی بره و پنالتی بگیره اینو اگه بگی معیشتی بهر شکل و مسخره ای داور تلاش کرد که بتونه از باخت پرسپولیس جلوگیری کنه منتها شانس با تراکتور یار بود و با درخشش اخباری توپ رو مهار کرد واقعیت ها رو نمیشه وارونه جلوه داد همه چیز گویا و واضح و روشن است بعضی از تیم ها هم دامن میزنن به تیم پر افتخار و بزرگ استقلال بخاطر اینکه عدم نتیجه گیری تیم خودشونو بپوشونن فولاد هم یکی از اونهاست برد وباخت تیم ها بر اساس بازی هر چه که باشه شرف داره به اینکه خارج از زمین داور هم با مصاحبه ی ار بازی حرفی که زد مطمئن بود که کارشو همونطوری که خواستن انجام داده
    • تاج کبیر IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      پنالتی معیشتی که همه تو بازی تراکتور با لنگ دیدند فقط یکم وجدان داشته باشید بد نیست آخه تو این دو فصل کدوم اشتباه داوری به نفع استقلال بود همه ميدونند که لنگ خیلی بیشتر بهش لطف شده پس لنگی باز ولی کور نباش...
  • سیا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    رفتار میثاقی رو در برنامه دیشب یا برنامه های قبلی در برابر رفتارش در قبال تیم های دیگر مقایسه کنید همه چیز مشخصه. شرف شرف شرف
  • شفای گمنامان IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    استقلال تا امروز در مورد تنها کسانی که هیچ حرفی نزدند فولادیها بوده استقلال به رویه کمیته داوران و ناداوری داوران اعتراض داره این بابا چرا خودش رو انداخته وسط و میگه ما سه تا رو کجا داره میبلرن ؟!!
  • mojtaba DE ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    حیف تیم فولاد و خوزستان که امثال شماها شدید مربی و سرمربیش. چه فوتبال مزخرفی بازی میکنه . بازی برگشتی هم هست .. و چقد خوب شد که نکونام مربی استقلال نشد و امیدوارم هیچ وقتم نشه .
  • بستوزن لنگ IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علفی هم آدم شده واسه ما حق نداشتن لنگیا فحش میدادن به اینا
  • پاس همدان قهرمان اسیا IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    وقتی چهار پنالتی تاج کبیر گرفته نشد در تیم فولاد کهکشانی همه چیز گل وبلبل شد عروسی فولادیها بعد نجات از شکست سنگین پنج بر یک مقابل غول اسیا به کمک داور و صدقه سری خداداد افساریان لنگی ،،،،سید محمد علوی بعد نجات وفرار از شکست سنگین در مقابل غول اسیا انگار مثل غول اسیا و پاس همدان قهرمان اسیا شدیم واقعا حس عالیست حالا حال وحس هواداران غول اسیا و پاس همدان قهرمان اسیا را درک می کنم
  • عباس IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    واقعا هوچی‌گری ودروغ تو ذات بعضی از ادماست،وچون ذاتشون خراب وناپاکه،پس نمیتونن حرف راست وحقیقت رو بر زبان بیارن،مثل همین علوی مدیر فولاد،که جز دروغ وهوچیگری چیزی نمیتونه بگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی