نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
فتح‌الله‌زاده: فقط نباید با عارف غلامی برخورد می‌شد/ اشتباهات داوری علیه استقلال علنی شده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر عامل سابق استقلال اعتقاد دارد اشتباهات داوری بیشتر از همه تیم ها علیه استقلال بوده است

علی فتح‌الله‌زاده نسبت به اشتباهات داوری علیه استقلال موضع گرفت و گفت:چرا اشتباهات داوری باید مدام علیه استقلال انجام بگیرد. مدیر عامل سابق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی در این رابطه صحبت کرد:

بازی استقلال مقابل فولاد را چطور دیدید؟

به نظرم استقلال برابر فولاد خوب بازی کرد و مستحق برد بود اما به هر حال اشتباهات داوری باعث شد تا این تیم نتواند به برد برسد. با همه این‌ها با توجه به فاصله کمی که بین مدعیان در لیگ وجود دارد به نظرم استقلال همیشه باید برای برد وارد زمین برود و اصلا به فکر مساوی هم نباشد.

از اشتباهات داوری علیه استقلال صحبت کردید. در این رابطه بیشتر حرف می‌زنید.

به اعتقاد من کمیته داوران برای ابراز هویت خودش هم که شده باید از داورانی که خیلی واضح اشتباه سوت می‌زنند، استفاده نکند و آن‌ها را کنار بگذارد. به خدا این اشتباهات داوری علیه استقلال ظلم است. چرا باید کم ترین اشتباهات داوری به نفع استقلال باشد و بیشترین نفعش را تیم‌های دیگر ببرند. ۹۹ در صد اشتباهات داوری علیه استقلال بوده و این اشتباهات دیگر خیلی واضح انجام می‌شود.

عارف غلامی هم چند روز از حضور در تمرینات و بازی استقلال محروم شده بود.

عارف بازیکن استقلال است و هواداران او را دوست دارند.ولی اگر قرار بر برخورد باشد،باید با همه بازیکنان در لیگ برخورد می‌شد نه فقط با عارف غلامی. ضمن این که باید قدر بازیکنان استقلال را هم بدانیم و از آن‌ها حمایت کنیم.

چه نظری در مورد ساپینتو دارید؟ دو جلسه محرومیت شامل حال سرمربی استقلال شد

ساپینتو آدم احساسی است و آقای طاهری در بازی با گل گهر خیلی خوب او را کنترل و در من تو من‌ها موفق عمل کرد. اما به اعتقاد من وقتی او از لحاظ فنی خوب عمل می‌کند، احتیاجی به این نیست که کنار زمین این قدر ناآرام باشد. استقلال مدیر عامل و سرپرست دارد و حتما آن‌ها پیگیر مسائل خارج از زمین هستند و بهتر است که سرمربی تیم تمرکز خود را روی عملکرد فنی تیم بگذارد.

استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد؟

به نظر من این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد اما امسال رقابت هم فشرده است و استقلال باید سعی کند از این رقابت فشرده جلو بزند.

رابطه کی‌روش و ساپینتو با هم خوب است. این ارتباط می‌تواند به نفع استقلال باشد؟

به نظر من هر دو می‌توانند به هم کمک کنند و به هر حال ساپینتو هم از تجربیات بالایی برخوردار است که می‌تواند از لحاظ فکری به کی‌روش کمک کند و این ارتباط در کل برای هر دو خوب است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    کیسه داره آبرو فوتبال را میبره. از پارسال تا حالا فقط ۱۹ تا پنالتی تو لیگ و جام حذفی برای کیسه گرفتن باز میگن پنالتی های ما گرفته نمیشه😂😂😂😂
  • قوچ علی IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    ای بابا کجای کارشناسی‌ها تو کدوم برنامه معتبری استقلال رو تیمی معرفی کرده ک از همه ببشتر آسیب دیده از داوری! بگید ماهم بدونیم؟!؟! درمورد ساپینتو عین نامردی ۴۰۰ میلیون کجا ووووو ۶ جلسه محرومیت یحیی کجا کاش ۵۰۰ م جریمه میشد یحیی ولی ۶ جلسه نه!!! استقلال با اختلاف تیم نور چشمی‌هاست! درضمن فتح ا... زاده بگو ببینم اگه استقلال برابر سپاهان یا تراختور میهمان بود بلاهایی ک سر پرسپولیس اومد و تورای کمیته ان ضباطی استقلال هم شریک بود مثه(پرسپولیس) اصلا چیا میگم نرود میخ آهنی بر سنگ
  • زهرا FR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    اگه شما حرف نزنی ، نمیگن لالی
    • حاج فتل ضد مافیا IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      و ایضا شما !
    • شهروز IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      کاملا موافقم
  • زهرا FR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    اگه شما حرف نزنی ، نمیگن لالی
  • زهرا FR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    اگه شما حرف نزنی ، نمیگن لالی
  • کیسه سوززززززز IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    دکتر ما پروفسور برانکو دکتر کیسه فتل شوالیه خخخخ فرق ما با کیسه این فقط یه نمونه شه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی