نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تصمیم جنجالی امباپه در نقل‌وانتقالات زمستانی/ حق نداری به رئال مادرید بروی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کیلیان امباپه به طرز عجیبی می‌خواهد در ژانویه از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود چون رابطه او با این باشگاه فرانسوی به طور کامل قطع شده است.

کیلیان امباپه به طرز عجیبی می‌خواهد در ژانویه از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود چون رابطه او با این باشگاه فرانسوی «به طور کامل قطع شده است» اما طبق گزارش‌ها، او اجازه نخواهد داشت به رئال مادرید بپیوندد.

روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داده که امباپه به پی اس جی گفته است که در ماه جولای به دلیل علاقه قابل توجه رئال مادرید به خودش می‌خواهد جدا شود. رئال در تابستان ۱۵۴ میلیون پوند برای این بازیکن ۲۳ ساله پیشنهاد داد اما او پیشنهاد غول اسپانیایی را برای امضای قرارداد جدید در پاریس رد کرد.

مارکا اکنون مدعی شده است که در صورت جدایی امباپه، پی اس جی هیچ پیشنهادی از رئال را نخواهد پذیرفت و لیورپول را به عنوان یکی از تنها گزینه‌های ممکن قبول خواهد کرد. این روزنامه نوشته رابطه این ستاره فرانسوی و پاری‌سن‌ژرمن کاملاً سرد شده است. این نشریه این خبر را که اولین بار توسط «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه منتشر شد را تأیید کرد. بر اساس گزارش «مارکا»؛ امباپه ۲۳ ساله درخواست جدایی‌اش از PSG را به مدیران باشگاه داده است و ظاهراً روی جدایی‌اش از این تیم در ماه ژانویه کار می‌کند.

رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن خوب نیست. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید و ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مدتی است که رابطه خوبی با هم ندارند چون نظرات متفاوتی نسبت به سوپرلیگ اروپایی و همچنین انتقال نافرجام امباپه به رئال مادرید دارند.

امباپه احساس می‌کند که پاری‌سن‌ژرمن به او خیانت کرده است، چون مدیران این باشگاه فرانسوی به او یکسری وعده پیش از تمدید قراردادش داده بودند که هیچ‌یک عملی نشده است، از جمله وعده فروش نیمار. نشریه فرانسوی «اکیپ» اخیراً فاش کرد که قرارداد امباپه تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد نه ۲۰۲۵. ستاره فرانسوی در تابستان قرارداد جدیدی را با پاری‌سن‌ژرمن به ارزش ۶۵۰ هزار پوند در هفته امضا کرد، اما این قرارداد چشمگیر مانع از ادامه گمانه زنی‌ها درباره آینده او نشد.

امباپه در اوایل فصل جدید در فرانسه چهره ناخوشایندی را نشان داد و آشکارا تاکتیک‌های کریستف گالتیه سرمربی تیم را مورد انتقاد قرار داد و همچنین به نظر می‌رسد که با نیمار اختلاف پیدا کرده است. نشریه فرانسوی لوپاریزین همچنین ادعا می‌کند که مشاور لوئیس کامپوس نیز می‌خواهد باشگاه را ترک کند زیرا او نیز احساس می‌کند به او خیانت شده است. امباپه به طور مشخص از سیستم هجومی کریستوف گالتیه احساس ناامیدی کرده و علناً توضیح داده است که ترجیح می‌دهد در سیستم دونفره در خط حمله بازی کند، مانند بازی کنار اولیویه ژیرو در تیم ملی.  او هفته گذشته پس از تساوی بدون گل پاری‌سن‌ژرمن مقابل رنس از گالتیه انتقاد کرد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در گذشته به امباپه که یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود، ابراز علاقه کرده است، اما مسائل مالی می‌تواند مانعی برای هر معامله ای با قرمزها باشد. او در سال‌های اخیر به طور مداوم با تیم کلوپ در ارتباط بوده است و گفته می‌شود که این بازیکن فرانسوی مشتاق آزمایش خود در لیگ برتر است.

امباپه که از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، تاکنون در ۲۲۹ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار ۱۸۲ گل‌زده و ۸۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کینگ IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    بیا بارسا😂😂
  • کینگ IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    بیا رئال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی