نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
کوه انگیزه مقابل پرسپولیس؛ دروازه‌بانی که برای این بازی لحظه شماری می‌کند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دروازه‌بان سابق پرسپولیس که روز پنج شنبه هفته جاری با لباس مس رفسنجان به میدان می‌رود، کوه انگیزه برابر شاگردان یحیی گل محمدی است.

تقابل‌های دو تیم در سال گذشته جذاب و دیدنی بود و حالا با حضور حامد لک گلر سابق پرسپولیس در ترکیب مس رفسنجان، مصاف روز پنج شنبه دو تیم بیش از هر زمان دیگری از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار خواهد بود.

حامد لک شروع فوق العاده‌ای در ترکیب پرسپولیس داشت. او در لیگ قهرمانان آسیا با ثبت ۵ کلین شیت در ۸ دیدار، بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ ماند. دروازه‌بان پرسپولیس در دیدار مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی شاید بدشانس‌ترین بازیکن زمین بود چرا که بعد از مهار پنالتی جونیور نگرائو، ضربه ریباند تبدیل به گل شد.

آه و حسرت حامد لک بعد از گل شدن ریباند پنالتی توسط مهاجم برزیلی اولسان، حسرت میلیون‌ها پرسپولیسی بود اما نکته جالب اینجاست که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و در جریان بازی، هیچ بازیکنی نتوانست دروازه لک را در جریان بازی باز کند. در واقع تمام حریفان با ستاره‌های میلیون دلاری‌شان در آسیا نتوانستند در جریان مسابقه از سد حامد لک بگذرند و دروازه او فقط ۴ بار از روی نقطه پنالتی باز شد. حامد لک در هشتمین بازی‌اش با پیراهن پرسپولیس در آسیا گرچه نتوانست کلین شیت کند اما ۳ سیو داشت و با ثبت ۵ کلین‌شیت در دیدارهای گذشته سرخپوشان در این مسابقات، از این حیث بر فراز آسیا ایستاد و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان لقب گرفت. حامد با درخشش در آسیا و بعد از آن کلین شیت‌های متوالی در لیگ برتر، خیلی زود نزد هواداران محبوب شد.

کوه انگیزه مقابل پرسپولیس؛ دروازه بانی که برای این بازی لحظه شماری می کند!

او سال موفقیت آمیز خود را با ثبت ۱۷ کلین شیت در لیگ بیستم تکمیل کرد و درآن فصل بهترین دروازه بان لیگ برتر کشورمان لقب گرفت اما... این همه ماجرا نبود! لیگ بیست و یکم برای حامد لک برخلاف لیگ بیستم چندان موفقیت آمیز نبود. او فصل گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد و حتی در مقطعی نیمکت نشین احمد گوهری شد.

اشتباهات حامد لک درحالی رقم خورد که خیلی‌ها آن را به مسائل روحی و روانی و تلاش باشگاه برای خرید پیام نیازمند، علیرضا بیرانوند و حتی رشید مظاهری مرتبط دانستند. او که با جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، قرمزپوش شده بود تا جانشین او در درون دروازه سرخ‌پوشان پایتخت شود و با پیوستن دوباره علیرضا بیرانوند به این تیم، تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود.

حامد لک به مس رفسنجان پیوسته و تا به امروز نیز عملکرد قابل قبولی داشته و کمک کرده است که تیمش در لیگ برتر شکستی را تا پایان هفته هشتم تجربه نکند. این دروازه بان مطرح و شناخته شده شاید در بازی با پرسپولیس با انگیزه ترین بازیکن تیم رفسنجانی باشد. دوئل او با علیرضا بیرانوند ولو از راه دور می‌تواند خالق صحنه‌های زیبایی از واکنش‌های هر دو طرف باشد. اغراق نیست اگر بگوییم به احتمال فراوان سرنوشت برنده و بازنده این دیدار را گلرهای دو تیم رقم خواهند زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    حالا جلو پرسپولیس واکاشیزوما میشه😂😂😂
  • فوادپرسپولیسی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    حالا چ وقت گیری های اعصاب خورد کنی ای میکنه
  • غضنفر IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    شانس پرسپولیس تمام تیمها جلویه پرسپولیس میشن منچستر یونایتد زمان الکس فرگوسن و درازه بانها جلویه پرسپولیس میشن پیتراشمایکل حالا تا دیروز سوراخ بودن ها دقیقأ مثل حسینی دوچرخه با اتوبوس پارک شده جلویه دروازه شون باز هم آبکش میشه چه داستای تو ایران داریم یارو بدترین دروازه بان لیگه اونوقت دعوتش میکنن تیم ملی تا بدترین شکست تیم ملی رو برای ایران رغم بزنه البته اینها علاقه خاصی به شش تایی شدن دارن شش تایی ها برند این باشگاه دوچرخه هست
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    حامد لک باتعصب ❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی