نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عصبانیت شدید ملی پوش ایران؛ نمی‌خواهم زوری برای این تیم بازی کنم!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ملی پوش والیبال ایران با انتشار یک استوری اینستاگرام از رفتن به پادگان نوشت و به نوعی به عملکرد فدراسیون معترض شد.

امین اسماعیل‌نژاد دیروز حرف‌هایی زد که چندان خوشایند والیبال نبود. او در لیگ ملت‌ها چهره شد و به‌گفته خودش چند پیشنهاد خوب از تیم‌های اروپایی داشت اما به‌خاطر سربازی فرصت بازی‌کردن در لیگ‌های معتبر را از دست داد و حالا باید در لیگ ایران بازی کند. پاس گرگان تنها تیم نظامی حاضر در لیگ است و طبق روال اسماعیل‌نژاد این فصل باید پیراهن این تیم را بپوشد، اما او می‌گوید مفت بازی نمی‌کند. بازیکنان تیم‌های نظامی سرباز هستند، قراردادی ندارند و پولی هم نمی‌گیرند. روزهایی که لیگ‌ ملت‌ها جریان داشت، صحبت از این بود که فدراسیون رایزنی می‌کند تا سربازی اسماعیل‌نژاد زودتر از زمان موعود به پایان برسد و او بتواند لژیونر شود.

این صحبت‌ها تا بعد از مسابقات قهرمانی جهان ادامه داشت و اسماعیل‌نژاد با انتشار استوری اینستاگرام از رفتن به پادگان نوشت و به نوعی به عملکرد فدراسیون معترض شد. چند روز بعد خبر دیگری منتشر شد مبنی بر اینکه این بازیکن این فصل با پیکان قرارداد می‌بندد. این اتفاق نیفتاد و آخرین خبر این بود که او راهی غیر از بازی با پاس ندارد ولی صحبت‌های دیروز اسماعیل‌نژاد با ورزش‌۳ نشان می‌دهد که او رفتن به پادگان را به بازی با پاس ترجیح می‌دهد: «فدراسیون هر تصمیمی بگیرد، مجبورم آن را عملی کنم ولی اگر قطعی شد که باید به پاس‌گرگان بروم، لباس نظامی می‌پوشم و به خدمت می‌روم. من نمی‌توانم در تیمی باشم که به زور آنجا هستم، من نمی‌توانم آنجا کار کنم.» مسئله بعدی او مالی است: «جوان هستم و مثل آقاسعید معروف و آقاسیدمحمد موسوی نیستم که آخر راه باشم و بگویم پولم را از والیبال درآورده‌ام و اشکال ندارد، یک‌سال هم همینطوری برای پاس مفت بازی می‌کنم. من منبع درآمد دیگری ندارم و اگر الان ورزش نکنم، باید بقالی یا مسافرکشی کنم.»
اسماعیل‌نژاد نخستین بازیکن سرباز تیم ملی نیست.

پیش از او بازیکنان زیادی در والیبال و رشته‌های دیگر دوران سربازی‌شان را در تیم‌های نظامی گذرانده‌اند و به قول خود او مفت بازی کرده‌اند؛ بازیکنانی که تعداد زیادی از آنها خیلی بزرگ‌تر از ستاره این روزهای والیبال بوده‌اند. اسماعیل‌نژاد می‌گوید برای تیم ملی از وقت و خانواده‌اش گذشته و فدراسیون برای جبران باید شرایط حضور او در تیم دیگری غیر از پاس را فراهم کند ولی به این نکته توجه ندارد که در ازای این وقت و دوری از خانواده، چیزهای دیگری نصیب او شده است. قبل از لیگ ملت‌ها چند نفر او را می‌شناختند؟ اگر او به تیم ملی دعوت نمی‌شد، باز هم می‌گفت نمی‌تواند زوری برای پاس بازی کند یا اینکه ترجیح می‌داد به جای پادگان، والیبال بازی کند؟ به‌نظر می‌رسد در این قضیه برخی از اعضای فدراسیون هم مقصر باشند؛ افرادی که وعده‌هایی به اسماعیل‌نژاد داده‌اند که عملی‌شدن آنها تقریبا غیرممکن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • بهزاد IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    خداقبل همچی اول به ادم جنبشوبده.باهمین غرور تو جام جهانی محو شد
  • محمد IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    یه سری دیگه خیلی پر رو هستن خوب برو سربازی همه که دارن میرن تو هم برو خوبه الان جنگ نیست من بیست هشت ما تو جیهه تو جنگ خدمت کردم حالا این اقا تو ارامی میخواد خدمت کنه زورش میاد این حکومت دیگه خیلی رو داده به یه سری مردوم
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    عجب قیاس مسخره و بی منطقی اگر بازیهای خوب او نبود که اولا بیشتر بازیها را باخته بودیم در ثانی مربی به او بازی نمیداد که کسی او را بشناسد پس بخاطر تواناییهای خودش بوده که مردم او را میشناسند و نویسنده مطلب چقدر بی چشم و رو است که بازیهای خوب او را به حساب نمی آورد
  • وحید IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    مگه خون تو رنگینتره از بقیه ؟چی فکر میکنید باخودتون؟
  • + IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    خدایش یه ورزشکاران ملی پوش نبایدبره رفتن تیم ملی یعنی خدمت
  • ناصر حجازي IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    پسر برو خدمت مرد بشي ديگه از علي دايي و اكبر مجلل كه گنده تر نيستي
  • امیرحسین IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    برو سربازی
  • پیمان IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    واقعا برای فدراسیون والیبال متاسفم.وقتی متاسفانه برخی ورزشکاران ،خدمت سربازی رو برای خودشون ننگ میدونن و از طرق مختلف به خدمت نمیرن نتیجه همین میشه.باید ایشون از پاس گرگان اخراج بشه و به پادگانهای نظامی معرفی بشه تا حرمت لباس سربازی حفظ بشه.اگه قراره ورزشکار خدمت نره ،اونوقت پزشکان هم میگن ما هم نمیریم بعدش مهندسین هم نمیرن آنوقت باید فقط کارگرها و مستضعفین خدمت برن.واقعا متاسفم.
  • مسعود IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    آخی نمیخوای بری سربازی عزیزم عیبی نداره مادرفدات .استراحت کن هروقت خواستی برو،باشه.آفرین پسرم.بگیرلالاکن.
  • ناشناس IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    لطفی شده بهت که در کوران مسابقات وآمادگی والیبال بمانی!بقیه اش با خودته!بعدهم حداقل درپست جنابعالی چندبازیکن آماده برای تیم ملی هست.تازه مسابقات جام جهانی درلحظات حساس افت کردی!چرا معلوم نشدواون باخت های پشت سرهم!البته میلادهم همین بودوبقیه !!
  • روح الله IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    چرا الآن اینجوری شده که هرکسی عامل بادشدنش را فراموش میکنه و طلبکار ملت و کشور میشن آخه عزیزمن تا دیروز له له میزدی بیایی جزو ملی پوشان ... حالا چی شده که خودتو اینقده گنده فرض کردی ؟؟؟ دیگران بروند سربازی از جانشان مایه بذارند که امثال شما پول جمع کنید ؟؟؟ واقعا مردم را چی فرض کردید شما جماعت از خود راضی
  • حسین IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    دلم برات کبابه مرد
  • حسین IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    من جایش بودم بازی میکردم آدم والیبال بازی کنه بهتر از خشم شبه
    • امید IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • Mohsen IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    عزیزم اینکه کشور هزاران ایراد داره شکی نیست، ، ولی شما وقتی سرباز هستی نمیتونی طلب پول کنی، فقط میتونی بگی بازی نمیکنم، بجاش بری پست نگهبانی بدی، یا هرجا که مافوقت برات تصمیم گرفت، یا حتی لباس ورزشی بپوشی بری تو زمین خوب بازی نکنی، وگرنه تو سربازی نمیتونی براشون شرط بذاری.
  • هادی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    اخه استعداد به این خوبی بره دژبان بشه که چی وقتی کلی سرباز بیکار داریم.از این استعدادها به نحوی درست تر استفاده بشه.اومدیم اینم دوسال پیت و نگهبانی داد .و والیبالش هم یادش رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی