نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
۱۲ |
۳
ریکاردو ساپینتو ۳ - تمام سرمربیان لیگ برتر صفر!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو، مربی پرتغالی استقلال رویه گذشته خود در فوتبال اروپا را در ایران با شدت بیش‌تری ادامه می‌دهد و تا هفته دهم در سه دیدار تیمش محروم خواهد بود!

با وجود تمام مشکلات داوری و اعتراض‌هایی‌ که تیم‌ها به اشتباهات داوران و در مواقعی به رقیبان خود دارند، تاکنون داوران به جز ساپینتو به سرمربیان تیم‌های لیگ برتری کارت قرمز نشان نداده‌اند.

این مساله درباره کمیته قضایی، اخلاق و استیناف هم صدق می‌کند. به جز ریکاردو ساپینتو که ابتدا به علت رفتارش در بازی با ملوان و لگد زدن به برانکارد کارد درمان، با یک جلسه تعلیقی مواجه شد، او در ادامه به علت اعتراض شدید به داور دیدار تیمش با گل‌گهر (عرب براقی) در کمیته انضباطی حاضر شد و این بار ضمن فعال شدن محرومیت تعلیقی مربوط به بازی با ملوان، یک جلسه دیگر هم به خاطر رفتارش جلوی گل گهر محروم شد تا جمعا تا هفته دهم لیگ برتر غایب باشد.

سرمربی پرهیجان و جنجالی استقلال در بازی تیمش با فولاد خوزستان محروم بود و نتوانست از کنار زمین به اشتباهات داوری و سوختن پنالتی تیمش اعتراض کند؛ اتفاقی که با توجه به هیجان غیرقابل کنترل این سرمربی پرتغالی می‌توانست چند جلسه محرومیت دیگر را هم برای او به دنبال داشته باشد.

با این حال ساپینتو تا شروع هفته یازدهم غایب است و دستیار او از کنار زمین تیمش را هدایت خواهد کرد و قطعا بیش‌ترین ضرر را از این حیث استقلال خواهد کرد که سرمربی خارجی خود را به همراه ندارد.

اما یک نکته جالب توجه در طول فصل جاری، عملکرد مثبت مربیان لیگ برتر از حیث دریافت کارت قرمز است. مربیان مختلفی در طول این فصل کارت زرد گرفته‌اند که مشمول ساپینتو هم می‌شود اما به جز ساپینتو هیچ کدام از ۱۶ سرمربی لیگ برتری (صنعت نفت دو سرمربی داشته است) تاکنون کارت قرمزی دریافت نکرده‌اند.

شاید برخی از تیم‌ها مانند گل‌گهر اخراج‌ها و محرومیت‌هایی در حد مربی و دستیار سرمربی داشته باشند اما فعلا سرمربیان مراقب رفتار خود بوده‌اند و بیش‌ترین ضرر را از این ناحیه استقلال برده است.

در فصل جاری لیگ برتر دو سرمربی هم به علت محرومیت‌های خود از فصل گذشته از روی سکوها مسابقات را تماشا کردند(گل‌محمدی دو هفته و تارتار یک هفته) اما رفتار آن‌ها در طول فصل جاری مشمول جریمه و محرومیت نشده است.

در زمان استخدام ریکاردو ساپینتو در استقلال، این نگرانی از بابت رفتار پرهیجان و ناآرام سرمربی پرتغالی وجود داشت و باید دید او چند جلسه محرومیت دیگر را تا ایستگاه ۳۰ لیگ برتر تجربه خواهد کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    و تحریک مربی حریف و عقب عقب رفتن الکی و وانمود کردن به سکندری خوردن را
  • استقلال ۳ مافیای فوتبال 0 IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    بهتره روسا و مدیران و مسئولین ورزش و فوتبال از خودشون بپرسن چرا هر کسی هر سرمربی و مربی که از خارج از کشور وارد اینحا میشه و هدایت استقلال رو بعهده میگیره همین حرفهای ساپینتو رو میزنه ؟ ممکنه لحن این مربیان با هم فرق کنه اما چرا درنهایت همه شون از وجو مافیایی علیه استقلال حرف میزنن ؟ شفر استراماچونی پین و حالا ساپینتو یعنی میلیونها نفر از مردم و هواداران استقلال و چه مربیان خارجی که کاملا مستقل هستند یعنی اشتباه میکنند ؟ اصلا از استقلالی ها بگذریم کارلوس کیروش چی ؟ او هم اشتباه میکنه ؟ واقعیت اینه که تشت رسوایی دلالان و کاسبان فوتبال که متاسفانه در پشت سنگر تیم سرخپوش پایتخت قرارگرفتند مدتهاست که به آسفالت خورده و کاملا پوکیده اما بشدت نیاز هست که گروهی خاک انداز بدست این مافیا رو از روی زمین جمع کنه و به زباله دانی بیاندازه در خاتمه بد نیست از استقلال و حواشی اون خارج بشیم و نیم نگاهی به پنالتی عمو موعود بنیادی فر برای سرخپوشان پایتخت بیندازید تا این مطلب را بهتر هضم کنید !!
  • باباحمید هستم بابای دوچرخه چیا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    باباحمیدشون لوسشون کرده این فرافانونی هارو. سهمیه پنالتی. امتیاز معیشتی الانم وحشی بازیای ساپینتو که داد همه لیگ رو دراورده. یحیی رو واسه اعتراض ۶جلسه محروم میکنن اما کیسه کشای حقیر حتی حمله کنن به حلال احمر تشویق میشن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂کیسه کش میمیرد منطق نمیپذیرد
  • الاستقلال سعودی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    دوستان کیسه کش فقط فقط از شما دوچرخه چیا بر میاد مه از بی فرهنگی و وحشی گری این مردیکه حمایت کنید. همه ازش متنفر هستن. مکتب دوچرخه همینه حتی خارجیا هم وحشی بازی درمیارن😂😂😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی