نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
بین تمام تیم‌های لیگ یک فوتبالیست خوب پیدا نمی‌شود/ چرا بابایی باید جای گل زدن به خودش فن بزند؟/ اگر VAR ندارید لااقل داور پشت دروازه را برگردانید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال به جای اینکه رو به جلو برود روز به روز عقب تر رفته اسباب تاسف بیشتری را برای اهالی فوتبال فراهم می‌کند!

منصور رشیدی دروازه‌بان و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات داوری اخیر در بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: باعث تاسف است که وضعیت داوری در فوتبال ایران به جای پیشرفت، پسرفت می‌کند! در همه لیگ‌های دنیا شاهد پیشرفت ارکان فوتبال آن کشورها هستیم اما مایه شرمساری است که در لیگ فوتبال ما همه چیز رو به عقب می‌رود.

وی افزود: اگر بین هر ۱۶ تیم لیگ برتری به دنبال یک فوتبالیست درست و حسابی بگردید به خدا قسم پیدا نمی‌کنید. نسل فوتبالیستهای خوب تمام شده است. الان همه در یک سطح هستند و آن سطح نسبت به فوتبال واقعی ایران خیلی پایین است. این پسرفت در داوری هم دیده می‌شود. متاسفانه داوری فوتبال به قدری عقب رفت داشته که قادر به تشریح آن نیستیم. مگر می‌شود در یک مسابقه فوتبال داور به همراه کمک‌هایش حضور داشته باشند بعد کارشناسان داوری اعلام کنند حداقل یک خطای پنالتی در بازی گرفته نشده آن وقت هیچ یک از این سه داور متوجه آن نشده باشند؟

بازیکن اسبق و قدیمی استقلال اضافه کرد: اگر لازم است دوباره داوران پشت دروازه را به کار بگیرید. وقتی کمک داور ویدیویی نمی‌آورید لااقل از حضور داوران بیشتر که می‌توانید استفاده کنید. چطور ممکن است پنج بار بازیکنان استقلال درون محوطه جریمه زمین بخورند و هر پنج بار شبیه سازی باشد؟ یا خطایی صورت نگرفته باشد؟ مگر بابایی بدش می‌آید وقتی می‌تواند گل بزند خودش را در نزدیکی دروازه به زمین بیندازد. چرا باید نزدیک دروازه به خودش فن کشتی بزند؟

بین تمام تیم های لیگ یک فوتبالیست خوب پیدا نمی شود/ چرا بابایی باید جای گل زدن به خودش فن بزند؟/ اگر VAR ندارید لااقل داور پشت دروازه را برگردانید

رشیدی با اشاره به نداشتن VAR تاکید کرد: تا وقتی که کمک داور ویدیویی نیاوریم اوضاع همین است. البته باعث تأسف است که داوران ما هم هیچ تلاشی برای بهتر شدن نمی‌کنند! گرچه این ایراد به دپارتمان داوری هم وارد است که آنها هم ظاهراً به هم این شرایط راضی هستند و داوران را به تلاش برای بهتر شدن تشویق نمی‌کنند!

مربی اسبق استقلال گفت: چطور ممکن است همه کارشناسان خلاف نظر دپارتمان داوری صحبت کنند، آن وقت مسئولان داوری به هیچ عنوان هیچ اشتباهی را نپذیرند؟ تا کی باید جلوی حق و حقیقت ایستاد؟ هیچ ایرادی ندارد اگر بابت اشتباه تان عذرخواهی کنید.

بین تمام تیم های لیگ یک فوتبالیست خوب پیدا نمی شود/ چرا بابایی باید جای گل زدن به خودش فن بزند؟/ اگر VAR ندارید لااقل داور پشت دروازه را برگردانید

دروازه‌بانان استقلال درباره شرایط حسینی گفت: خوشبختانه حسینی در وضعیت خیلی خوبی است. گلی هم که جلوی فولاد خورد به خاطر دفع ناقص محمد محبی بود وگرنه در همه صحنه‌ها عملکرد خوبی داشت. به حسینی توصیه می‌کنم مراقب شوتهای بازیکنان ذوب آهن باشد چون اغلب تیم‌های دفاعی چون برنامه ای برای رسیدن به دروازه حریف ندارند به محض ضد حمله زدن، قبل از رسیدن به دروازه اقدام به شوتزنی می‌کنند. البته او باتجربه است و اینها را خودش خوب می‌داند. امیدوارم در اصفهان نیز روز خوبی را پشت سر بگذارد تا آماده حضور در جام جهانی شود.

وی در پایان با اشاره به بازی جمعه استقلال در اصفهان یادآور شد: این تیم اصفهانی نسبت به سپاهان تدافعی تر فوتبال بازی می‌کند. بنابراین استقلال باید سعی کند فاصله بین مدافع و هافبک‌های ذوب آهن را زیاد کند و یا از مهره‌های پا به توپ مثل محبی، بابایی و قائدی بیشتر استفاده کند. من مطمئنم استقلال ذوب آهن را شکست می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رضایاک اصلی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    اتفاقا امثال من تا لیگ یک رفتن ولی مافیای کیسه نذاشت
    • ساریقلیخان IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      اگه دلت بخواد من تو رو به هر تیمی می برم پسر خوب
  • باباحمید هستم بابای دوچرخه چیا IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    پسرای دوچرخه چی من پارسال براتون سهمیه پنالتی گرفتم تا عقده و حسرت بی افتخاری و بی جامی تموم شه اما امسال اینقد دیگه تمارض کردین همه تیما فهمیدن نمیتونم داورا رو بخرم!!!!!😂😂😂😂😂😂😂👏
  • العین شش کیسه یک IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    مکتب دوچرخه سواران یعنی حقارت و هوچی گری!!!!! اصلا هم کار ندارن نظر کارشناسای داوری چیه!!!!!! از الان دارن هوچی گری میکنن تا سهمیه پنالتی بگیرن. مکتب حقارت و ذلالت کیسه همینه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • پرسپولیس تاریخ تمدن افتخار IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    خجالت بکشید دوچرخه چیای حقیر ذلیل بدبخت عقده ای حسود😂😂😂😂😂😂😂😂تمام کارشناسا گفتن هچکدوم پنالت نبود ولی اینقد بدبختین سهمیه پنالتی مخاین مثل پارسال😂😂😂😂😂😂😂 کیسه کش میمیرد منطق نمیپذیرد
    • لنگی سوز IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      خخخخ.لنگی بابا مسعود رفت جام پرید.
  • کامران زارعی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    زنده باد آقای رشیدی عزیز منصورخان ما هواداران تاج، ۱۵مهر بازی تاج با فولاد رو روز سیاه داوری در فوتبال ایران می دانیم و همه بجز آقای افشاریان وآقای خسروی لنگی به این امر واقف هستیم این داور (حاج ملک) صددرصد بصورت عمدی پنالتی استقلال رو نگرفت و امیدوارم این داور و داورانی که رنگ رنگی خاص لنگی هستند برای همیشه از داوری کنار گذاشته شوند آقای حاج ملک داوری یعنی قضاوت، آیا معنی و مفهوم قضاوت رو میدانی، نه که نمیدونی (فقط لنگیها نمیدونند) لذا، امیدوارم هرداوری برای هربازی انتخاب میشه عدالت رو در نظر بگیره وبس حالا چه بازی تیم محبوب ام تاج باشه چه تیم لنگ باشه فقط عدالت برقرار بشه و تمام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی