نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۳ بازیکن مازاد یحیی، دست پرسپولیس را برای صدرنشینی گرفتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی و مهدی شریفی ۳ بازیکن دیپورت شده یحیی گل محمدی با نمایش دلپذیر خود کمک کردند، پرسپولیس به صدر جدول برسد!

تیم فوتبال گل گهر که صدرنشین لیگ برتر در هفته هشتم در حالی در خانه برابر نساجی مازندران تن به شکست داد که صدر جدول را نیز به پرسپولیس واگذار کرد.

نکته جالب آن که سه بازیکن فصل گذشته پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم حمید مطهری به میدان رفتند و هر سه نیز به ویژه در امور دفاعی عالی ظاهر شدند.

علیرضا ابراهیمی مدافع میانی سابق پرسپولیس در جدال با همشهریان خودش، روی زمین و هوا به کسی باج نداد و عملکرد خوبی داشت. او با مرتضی تبریزی، کی روش استنلی و یونس شاکری روی هوا جنگید و در نبردها موفق ظاهر شد.

علی شجاعی هم که این روزها به عنوان مدافع چپ بازی می کند در این دیدار مهدی تیکدری و بازیکنان تکنیکی گل گهر سیرجان را مهار کرد و در کنار ابراهیمی و سایر مدافعان و بازیکنان نساجی مازندران روز خوبی را پشت سر گذاشت.

دیگر بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که با نظر یحیی گل محمدی از این تیم جدا شد مهدی شریفی بود که وسط زمین جنگید و دوید تا تیمش برنده این مسابقه شود.

این سه پرسپولیسی ناخواسته کمک کردند تیم یحیی گل محمدی به صدر جدول باز گردد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    چرا ناخواسته کمک کردن،؟؟؟!!! توی تیم خوبی بازی میکنن و تمام تعهد و تمرکزشون روی این تیم هست! ❤️❤️🌹🌹
  • رضا بولینگ IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    کلا در این فصل از همه جا ناخواسته به تیم حکومتی لنگ کمک میشه تا به یه جام اسنپی دیگه برسه از بازیکنان تیم های دیگه گرفته مثل دروازه بان صنعت نفت تا مدافعان نفت مسجد سلیمان و هوادار و داوران محترم مثل پنالتی مقابل تراکتور و عدم اخراج بازیکن مقابل هوادار و مس رفسنجان و نگرفتن پنالتی های استقلال مقابل سپاهان پیکان و فولاد و هدر رفتن حداقل ۷امتیاز از استقلال با ماست مالی (کارشناسی) کردن آنها در کمیته داوران به همت شیتیل بگیر لنگمعروف اون کمیته ع خ
  • عباسعلی طلیعی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    سلآم،بر و بچه های پرسپولیسی هر جا که باشن قلبشون به عشق پرسپولیس میتپه....
  • علی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    جوووون بسوزید و ما لذت ببریم جالبه اصلا توتاریخ سابقه نداشته که داوری به سود پرسپولیس باشه اگه بوده باشه هم یا گل نشده یا دوتاپنالتی برامون نگرفتن،حداقل باید ۱۰۰تا دیگه پنالتی به سودمون بگیرن تا با کیسه یر به یر بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی