نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آن سوی تکل خطرناک هافبک سابق استقلال/ فرشید باقری و کمال کامیابی‌نیا کُری سنگین داشتند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بحث برانگیزترین صحنه‌های دیدار دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان در دقیقه ۱۶ حادث شد.

در این دقیقه از مسابقه و زمانی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، استوک فرشید باقری پس از تکل، به کمال کامیابی‌نیا برخورد کرد و این بازیکن با کارت زرد داور جریمه شد اما سرخپوشان معتقد بودند بازیکن مس باید در این صحنه اخراج می‌شد.

اغلب کارشناسان داوری نیز معتقد بودند، هافبک سابق استقلال باید با کارت قرمز داور مواجه می‌شد. اما شاید بد نباشد بدانید فرشید باقری و کمال کامیابی نیا چند سالی می‌شود با یکدیگر کُری پنهانی دارند!

ماجرا چیست؟ همه چیز از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ آغاز شد. برخلاف سایر بازیکنان، کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید نکردند. این دو هافبک پرسپولیس بعد از قهرمانی صراحتا گفتند از اروپا پیشنهاد دارند و اگر ترانسفر نشوند حتما در پرسپولیس می‌مانند. جالب اینجا بود که علی اکبر طاهری مدیرعامل وقت پرسپولیس در این خصوص به برانکو اطمینان خاطر داده بود. سرپرست باشگاه پرسپولیس خطاب به برانکو گفته بود قرارداد این دو بازیکن را تمدید خواهد کرد و آنها برنامه‌ای برای حضور در تیم‌های خارجی ندارند بخصوص که دعوتنامه جدی برای حضور در تیم‌های خارجی به دست آنها نرسیده است.

از طرفی گفته  می‌شد علت طولانی شدن مذاکرات باشگاه پرسپولیس و این دو بازیکن برای تمدید قرارداد به خاطر زمان آن بود. در حالی که باشگاه پرسپولیس تاکید داشت که با کمال و سروش قرارداد دو ساله ببندد این دو بازیکن مصر بودند  که قرارداد آنها یکساله امضا شود. جالب اینکه در همان مقطع شنیده شد  پرسپولیس به شدت دنبال هافبک دفاعی جدیدی است که اگر کامیابی نیا از این تیم جدا شد جایگزین او شود. جالب تر آن که تنها گزینه مطرح شده برای این پست فرشید باقری هافبک استقلال بود که برای تیمش زیاد بازی نکرده بود اما ظاهرا برانکو سبک بازی‌هاش را می‌پسندید. هر چند این مذاکرات به جایی نرسید منتهای مراتب کُری سنگین باقری و کامیابی نیا را با خود به دنبال داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا بهمن بیگی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    این دلیل شما هیچ ربطی به بازی و تکل دیروز باقری ندارد ،تیمها و بازیکنان با هم رقابت دارند و جذابیت بازی هست،لطفا فیلمهای علمی تخیلی ننویسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی