مهدی تاج بعد از ویلموتس فرار کرد/ انگار اسکوچیچ منتظر اعدام بود!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.

با وجود گذشت زمان از ایجاد تغییرات در تیم ملی فوتبال ایران و برکناری دراگان اسکوچیچ از این تیم، واکنش‌ها به این تصمیم فدراسیون فوتبال ادامه دارد. فدراسیون فوتبال بعد از روی کار آمدن مهدی تاج به عنوان رئیس جدید، اسکوچیچ را با وجود صعود به جام جهانی قطر از کار برکنار کرد.

در ادامه، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی به عنوان جانشین اسکوچیچ انتخاب شد تا تیم ملی را در جام جهانی هدایت کند. این موضوع در هفته‌های گذشته واکنش اسکوچیچ و دستیارانش را به دنبال داشت. در جدیدترین مورد، «کرونوسلاو رندولیچ» دیگر مربی تیم ملی در زمان هدایت اسکوچیچ نسبت به برکناری هموطن خود از نیمکت ایران انتقاد کرد.

رندلویچ گفت: نمی‌توان توضیح داد که یک نفر در ۱۷ بازی ۱۵ برد داشته باشد و ایران را از یک وضعیت تقریباً ناامیدکننده به جام جهانی برساند، میلیون‌ها دلار به فدراسیون فوتبال بدهد و سپس او را حذف کنند.

وی ادامه داد: مربی‌ها وقتی نتیجه نمی‌گیرند عوض می‌شوند اما این مثالی است که نه نتیجه و نه قرارداد امضا شده معنایی نداشت! اول از همه، دراگان اسکوچیچ یک بی عدالتی بزرگ را تجربه کرد

دستیار سابق اسکوچیچ در تیم ملی ایران تصریح کرد: من تا به حال چنین چیزی را تجربه نکرده بودم، زیرا از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت. با وجود اینکه دراگان اسکوچیچ با آشفتگی دائمی فدراسیون در آنجا نتیجه معجزه آسایی گرفت، انگار منتظر اعدام بود.

رندلویچ افزود: در دو سال و نیمی که اسکوچیچ آنجا بود، چهار رئیس فدراسیون تغییر کردند. مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون، اولین بار زمانی که مارک ویلموتس -مربی سابق تیم ملی ایران پیش از اسکوچیچ- اخراج شد، فرار کرد. او هفت روز قبل از بازگشت به فدراسیون، در تلویزیون گفت که کارلوس کی روش را به جای ما می‌آورد و این کار را هم کرد. بنابراین اسکوچیچ، ماریو توت، زگانیر و من جام جهانی قطر را نخواهیم دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بهزاد IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    برکناری اسکوچیچ یک خیانت به مردم ایران و کادرمربیان که تیم را با کلی مشکلات به جام جهانی رساندند بوده و آوردن کی روش خیانت مضاعف و به هدردادن سرمایه های مالی و انسانی هست و مافیای پول درکار است که باعث تحقیر ايران و ایرانی ست
    • بابا ادم IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      جوک خوبی بود.چرت نگید دیگه.اسکو برای تیم ملی مث بچه دوساله بود که پشت ماشین نشسته
    • پدرام CA ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      2 ساله ای که پشت فرمون نشسته اونیه که تا چند وقت پیش روش نمیشد از حونه بیاد بیرون و الان دوباره اومده تا با تجربیاتش! فوتبال ما رو شخم کنه که داره میکنه. نه مربی که از تیمهای منطقه تو 10 بازی 30 امتیاز میگیره. عراق رو تو یک سال 3 بار میبره و سریعترین صعود رو رقم میزنه.
  • بهزاد IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    برکناری اسکوچیچ یک خیانت به مردم ایران و کادرمربیان که تیم را با کلی مشکلات به جام جهانی رساندند بوده و آوردن کی روش خیانت مضاعف و به هدردادن سرمایه های مالی و انسانی هست و مافیای پول درکار است که باعث تحقیر ايران و ایرانی ست
  • ناشناس IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    تازه فهمیدی هر جا خروجی مثبت داشته باشه باهاش مشکل دارن ، آقای اسکوچیج هم با صداقت و آرامش و بدون تنش و بامبول درآوردن مقتدرانه به جام جهانی صعود کرد بعنوان تیم اول آسیا اما در نهایت با اومدن شتابزده تاج ایشون رو برکنار کردن اما افتخار رسیدن مقتدرانه به جام جهانی به اسم سرمربی با مرام و دوست داشتنی آقای اسکوچیچ ثبت شده و تغییر نخواهد کرد
  • فریدون امام زاده شوشتری IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    واقعیت را گفته است. بعد از این که در سال ۹۸ نقش تاج در افتضاح قرارداد با ویلموتس مشخص شد با یک سکته قلبی قلابی غیبش زد و سر و کله اش موقع انتخابات فرمایشی فدراسیون فوتبال پیدا شد. این مسأله کاملا روشن و مشخص است.
  • محمدی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    اگه کی روش همین نتایج رو می گرفت هم اخراج میشد لطفا احساسی و رنگی کامنت نزارین حق اسکوچیچ رو با توطئه خوردن و دنیا دار مکافات مطمئن باشین
    • Ali IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      آقای محمدی جان : کامنت شما باید اینگونه با یک علامت سوال کامل می شد مانند ؛؛ اگه کی روش همین نتایج رو می گرفت هم اخراج میشد؟؟؟ باید بعد از اخراج میشد علامت سوال می گزاشتی تا نظرت را برساند که سوال کردی و یک سوال اعتراضی پرسیدی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی