نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
غایب بزرگ ال‌کلاسیکو مشخص شد/ ضربه بزرگ به رئال مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید بازی بزرگ ال کلاسیکو را از دست داد.

رئال مادرید روز یکشنبه در دیداری حساس و در ورزشگاه برنابئو به مصاف بارسلونا خواهد رفت و تقریبا تردیدی وجود ندارد که تیبو کورتوا دروازه‌بان سرشناس این تیم در این مسابقه مهم غایب خواهد بود.

کورتوا به دلیل مشکل سیاتیک صبح جمعه هم در تمرینات رئال مادرید حضور نداشت و بعید است کارلو آنچلوتی در مورد این دروازه‌بان بلژیکی ریسک کند. بدین ترتیب آندری لونین، سنگربان جوان ئال مادرید در این دیدار درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت.

اما خبر خوب برای کادر فنی این تیم، بازگشت آنتونی رودیگر به تمرینات جمعه رئال مادرید است. حضور این مدافع آلمانی و بلندقامت در ال کلاسیکو که بعد از گلزنی در دقیقه ۹۵ برابر شاختار به شدت دچار مصدومیت و خونریزی شد، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. با این وجود به نظر می‌رسد بازگشت رودیگر به تمرینات گروهی رئال مادرید به این معنی است که او مشکلی برای حضور در ترکیب تیمش برای بازی با بارسلونا نخواهد داشت و احتمالا با ماسک می‌تواند به میدان برود.

دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید که یکی از عوامل کلیدی موفقیت رئال به حساب می‌آید، در چهار دیدار اخیر تیمش به دلیل مشکل سیاتیک غایب بوده است. درد این سنگربان بلژیکی هنوز کم نشده و او فعلا زیر نظر کادر پزشکی باشگاه مشغول به درمان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی