نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علی بن‌ناصر؛ داور تونسی دیدار آرژانتین - انگلیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی بن‌ناصر تصمیم دارد توپ بازی آرژانتین – انگلیس را ۳ میلیون پوند بفروشد و می‌گوید برایش اعتراض انگلیسی‌ها اصلاً اهمیتی ندارد.

علی بن‌ناصر داور تونسی که با اشتباه فاحش خودش در دیدار آرژانتین و انگلیس در جام‌جهانی ۱۹۸۶ باعث شکست سه‌شیرها و به ثمر رسیدن گل معروف دیگو مارادونا شد، هیچ اهمیتی به واکنش انگلیسی‌ها نمی‌دهد.

بعد از اعتراض شدید گری لینکر ستاره انگلیس در آن سال و گلزن سه‌شیرها و مردم انگلیس به قصد فروش توپ آدیداس آستکا که متعلق به آن بازی بوده، نشریه «سان» به سراغ این مرد ۷۸ ساله رفته و از او پرسیده که هنوز قصد فروش توپ را دارد؟ بن‌ناصر هم گفته: «هنوز دنبال فروش توپ هستم.»

بن‌ناصر بعد از این که گل «دست خدا» توسط مارادونا به ثمر رسید، مدعی شد که اصلاً ندیده آن گل با دست زده شده. او بعد از بازی توپ را برای خودش برداشت و ۳۶ سال در کمد خانه‌اش آن را نگهداری کرد. حالا تصمیم دارد در یک حراجی در لندن با قیمت ۳ میلیون پوند آن را بفروشد و پولی که از فروشش عایدش خواهد شد را با خانواده‌اش تقسیم کند.

گری لینکر مجری معروف پس از این که متوجه شد او می‌خواهد توپ را بفروشد، تصمیمش را شرم‌آور خواند و او را به گرفتن رشوه متهم کرد.

واکنش داور جنجالی به اعتراض‌ها/ برایم مهم نیست چه فکری می‌کنید، من هنوزم قصد انجام این کار را دارم!

گل دست خدا دیگو مارادونا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3میلیوووون پوند(بالا100میلیارد)عجب
  • 🐀🐀🐀 IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    با این کار خوب انگلیسی‌ها رو سوزوندی مدت گرم سلطان😂💣💣🌋🌋
  • هوادارفوتبال IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    باعرض پوزش ازجامعه داوری ولی این داور باعث شد جامعه ی فوتبال به فکر وی ای آر بیفتن والبته متاسفانه هنوز وخیلی هنوزهای دیگر مانده تاما ازاین نعمت فوتبالی برخوردار بشیم بازهم ازقشروجامعه ی داوری بخاطر این شوخی عذرخواهی میکنم بدرود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی