خبر مهمی که ساپینتو را به قهرمانی امیدوار کرد/ بازتاب ادعای مرد مغضوب استقلالی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقات داوری دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال بار دیگر باعث شد تا بحث داوری به سر خط اخبار مربوط به فوتبال کشورمان تبدیل شود.

در نیمه دوم دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال وقوع دو برخورد مشکوک درون محوطه جریمه تیم اصفهانی موجب شد تا در خلال برگزاری این دیدار حملاتی به خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران صورت بگیرد. این در حالی بود که رئیس کمیته داوران شخصاً با سفر به اصفهان دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال را از نزدیک در ورزشگاه فولادشهر اصفهان زیر نظر داشت. کسی که پس از جنجال های داوری در بازی قبل استقلال مقابل فولاد خوزستان به شدت از سوی مسئولان باشگاه تهرانی و البته هواداران تیم استقلال تحت فشار بود. ضمن اینکه ظاهراً افشاریان در یک اظهار نظر غیررسمی در جایگاه وژه ورزشگاه، پس از مشاهده صحنه برخورد مدافع ذوب آهن با آرش رضاوند صراحتاً به اشتباه داور بازی (پیام حیدری) اشاره کرده و یک خطای پنالتی که به سود استقلال گرفته نشده را درست دانسته است.

اما نکته جالب توجه در صحبت های افشاریان پس از بازی استقلال، تاکید به تجهیز استادیوم ها به کمک داور ویدیویی بود و اینکه اعلام کرد با توجه به اشکالات موجود در بحث داوری و استفاده اغلب کشورهای دنیا از تجهیزات VAR، تلاش می کند تا ظرف روزهای آتی این امکان برای کمک به جامعه داوری و البته باشگاه های فوتبال فراهم شود.

این خبر بلافاصله از طریق اعضای تیم استقلال به اطلاع ساپینتو رسید. مربی استقلال نیز که معتقد است اگر اشتباهات داوری نبود، حالا تیمش با اختلاف چند امتیاز در صدر جدول قرار میگرفت با اطلاع از این وعده رئیس کمیته داوران امیدوار شد تا از این پس و در صورت استقرار کمک داور ویدیویی تیمش با قدرت بیشتری به سوی تکرار قهرمانی فصل پیش حرکت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    ساپینتو جان ساده هستی ها، اینجا کشور عزیز ما ایران هستش، گوش به این حرف ها نده، افشاریان خودش چند وقت دیگه نیست حالا می خواد var بیاره؟! زهی خیال باطل( یکی این رو برای ساپینتو عزیز ترجمه کنه)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی