۰
احمد نوراللهی در مسیر مهدی قایدی/ بازگشت هافبک پرسپولیس بعد از جام جهانی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی بار دیگر شایعه بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس در فضای مجازی مطرح شده است.

در خبرها آمده بود الاهلی این روزها با نوراللهی نتایج مورد انتظار را کسب نکرده و زنگ خطر برای ژاردیم به صدا درآمده است. در همین رابطه نشریه «الامارات الیوم» دیدار شباب الاهلی مقابل الجزیره را سرنوشت ساز دانست.

این رسانه اماراتی نوشت: سرنوشت ژاردیم با الاهلی به نتیجه دیدار مقابل الجزیره گره خورد. اگر این مربی در دیدار نتواند نتیجه بگیرد به احتمال زیاد از سمتش برکنار می‌شود. ژاردیم اما موفق شد با نتیجه ۲ بر یک الجزیره امارات را شکست دهد تا به صورت موقت خطر اخراج را از روی سر خود دفع کند اما...

این پایان ماجرا نیست. تجربه نشان داده که باشگاه‌های عربی در حاشیه خلیج فارس خیلی تحمل نداشته و به مربیان خارجی فرصت کافی نمی‌دهند. برهمین اساس ژاردیم نمی‌تواند خیلی مطمئن باشد که فصل را با شباب الاهلی در امارات به پایان برسد؛ درست مثل احمد نوراللهی!

به نظر می‌رسد سرنوشت هافبک ملی پوش ایرانی به سرنوشت ژاردیم گره خورده باشد. این مربی شناخته شده از جمله عوامل اصلی حفظ احمد نوراللهی در تیم اماراتی بود. تابستان گذشته اخبار متنوعی به گوش رسید که با اخراج مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل شباب الاهلی، مهدی قایدی و احمد نوراللهی نیز باید قید بازی در این تیم را بزنند.

مهدی قایدی با تیم اماراتی قرارداد داشت اما احمد نوراللهی باید با توافق طرفین به بازی در شباب الاهلی ادامه می‌داد.

با این وجود شرایط به شکل متفاوتی برای این دو بازیکن سرخابی رقم خورد. ژاردیم به شباب الاهلی پیوست و عذر مهدی قایدی را خواست تا این وینگر تکنیکی با قراردادی قرضی به استقلال باز گردد.

سرمربی جدید شباب الاهلی اما احمد نوراللهی را در تیمش حفظ کرد درحالی که شنیده می‌شد مسئولان باشگاه اماراتی خیلی موافق این خواسته نبودند.

حالا ژاردیم و نوراللهی هر دو در لیگ امارات ناموفق نشان داده اند. این موضوع دوباره پرسپولیسی‌ها را امیدوار به بازگشت هافبک سابق خود کرده است منتهای مراتب بعید است تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اتفاق تازه ای بیفتد.

از امارات خبر می‌رسد، شباب الاهلی هم منتظر درخشش احمد نوراللهی هافبک ملی پوش ایرانی در جام جهانی قطر است تا بتواند او را به قیمت خوبی به فروش برساند. در غیر این صورت شاید احمد نواللهی با همان فرمولی که مهدی قایدی به استقلال بازگشت به پرسپولیس برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی