نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۱۵۶
۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

جدیدترین لیست بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نشان می‌دهد که لیونل مسی با پشت سر گذاشتن دیگو مارادونا، کریستیانو رونالدو و پله در صدر قرار گرفته است.

بحث پیرامون بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان طرفداران این رشته ورزشی در سرتاسر جهان را درگیر می‌کند.

شاید خیلی‌ها بگویند لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ هستند و برخی هم از دیگو مارادونا یا پله نام ببرند. حتی ممکن است نام زین‌الدین زیدان، رونالدو نازاریو، فرانتس بکن‌باوئر، لوتار ماتئوس، یوهان کرویف، گرد مولر یا حتی جرج بست را بیاورند.

چندی پیش نشریه «فورفورتو» لیستی از ۱۰۰ بازیکن برتر تاریخ منتشر کرد که نکته جالب عدم حضور نیمار و لوکا مودریچ در آن بود. به همین مناسبت ۱۰ بازیکن برتر این لیست ۱۰۰ نفره را معرفی خواهیم کرد.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال
۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال به انتخاب FourFourTwo

۱۰- رونالدو

رونالدو نازاریو فوق‌ستاره برزیلی یکی از مرگبارترین و ویرانگرترین مهاجمانی بود که تاریخ فوتبال به خودش دیده است. او در ۵۱۸ بازی در تاریخ فوتبال ۳۵۲ گل برای تیم‌هایی مثل بارسلونا، اینتر، رئال‌مادرید و میلان زد. همچنین ۶۲ گل در ۹۸ بازی برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند که ۱۵تای آن‌ها در جام‌جهانی بود. او در جام‌جهانی ۲۰۰۲ هم آقای‌گل شد و همراه برزیل قهرمانی را جشن گرفت.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال/ مسی بالاتر از رونالدو، مارادونا، پله و تمام بزرگان

۹- فرنتس پوشکاش

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مجارستان آنقدر بازیکن خوبی بود که جایزه بهترین گل سال فیفا به نام او «جایزه پوشکاش» نامگذاری شده است. هافبک تهاجمی افسانه‌ای رئال‌مادرید در ۲۶۲ بازی موفق شد ۲۴۲ گل برای این تیم به ثمر برساند. پوشکاش نقش کلیدی در ۳ قهرمانی اروپایی رئال داشت. او همچنین در ۸۵ بازی ملی برای مجارستان ۸۴ گل زد. پوشکاش به طور میانگین در هر بازی یک گل می‌زد.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال/ مسی بالاتر از رونالدو، مارادونا، پله و تمام بزرگان

۸- فرانتس بکن‌باوئر

اسطوره و نماد فوتبال آلمان نقش یک مدافع را در دهه ۱۹۷۰ متحول کرد، برای این که توانایی حمل توپ و بازی‌سازی از عقب زمین را داشت. او سال ۱۹۷۲ با آلمان‌غربی قهرمان جام ملت‌های اروپا شد و ۲ سال بعد یعنی در سال ۱۹۷۴ قهرمانی جام‌جهانی را جشن گرفت. بکن‌باوئر همچنین در ۵ بازی موفق شد ۴ قهرمانی همراه بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگای آلمان کسب کند.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال/ مسی بالاتر از رونالدو، مارادونا، پله و تمام بزرگان

۷- جرج بست

در جای‌جای بریتانیا این ستاره اهل ایرلندشمالی تحسین شده و او را با عنوان «بااستعدادترین بازیکن بریتانیا» می‌شناسند. جرج بست در ۴۷۰ بازی برای منچستریونایتد ۱۷۹ گل زد و ۲ مرتبه قهرمان لیگ و در سال ۱۹۶۸ قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شد. مهارت و توانایی او با توپ چیزی بود که آن زمان طرفداران فوتبال کمتر دیده بودند و هنوز هم بازیکنان زیادی از چنین تکنیکی بهره نبرده‌اند.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال/ مسی بالاتر از رونالدو، مارادونا، پله و تمام بزرگان

۶- یوهان کرویف

اسطوره هلندی در شیوه بازی خاص و منحصربه‌فرد بود و بازیکنی رؤیایی به شمار می‌رفت. یوهان کرویف کم‌کم تبدیل به یک ستاره شد و با آژاکس ۸ مرتبه در لیگ هلند به قهرمانی رسید. همچنین در دهه ۱۹۷۰ با این تیم به ۳ قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا دست پیدا کرد. با بارسلونا قهرمان لالیگا شد و بدشانس بود که سال ۱۹۷۴ همراه تیم ملی هلند نتوانست قهرمانی جام‌جهانیرا به افتخاراتش اضافه کند.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال/ مسی بالاتر از رونالدو، مارادونا، پله و تمام بزرگان

۵- زین‌الدین زیدان

میراث زین‌الدین زیدان در یوونتوس، رئال‌مادرید و تیم ملی فرانسه به جای ماند. بسیاری این نابغه دنیای فوتبال را با گل تماشایی والی در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۰۱ به یاد دارند. اما برای هواداران فرانسه، زیزو یادآور قهرمانی در جام‌جهانی ۱۹۹۸ و یورو ۲۰۰۰ است. زیزو در فینال جام‌جهانی ۲ گل زد و برای همیشه نامش را در تاریخ جاودانه کرد. اگرچه وداع تلخی با اخراج در آخرین بازی ملی‌اش در فینال جام‌جهانی ۲۰۰۶ داشت.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال/ مسی بالاتر از رونالدو، مارادونا، پله و تمام بزرگان

۴- پله

پله تا امروز تنها بازیکنی است که ۳ مرتبه قهرمان جام‌جهانی فوتبال شده؛ سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰. اسطوره فوتبال برزیل و جهان تمامی دوران باشگاهی‌اش را در سانتوس سپری کرد و در ۶۵۹ بازی برای این تیم ۶۴۳ گل زد. شاید برای فوتبال‌دوستان ۷۷ گلی که پله در ۹۲ بازی ملی برای سلسائو زد برجسته‌تر باشد، چرا که او در فوتبال ملی بی‌نظیر بود و بیشتر به چشم آمد.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال/ مسی بالاتر از رونالدو، مارادونا، پله و تمام بزرگان

۳- کریستیانو رونالدو

به تازگی کریستیانو رونالدو از ۷۰۰ گل در تاریخ فوتبالش هم گذر کرده است. فوق‌ستاره پرتغالی هنوز هم ادعا دارد که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، اما در این لیست در رده سوم قرار گرفته. او که در دوران بازی‌اش پیراهن اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال‌مادرید و یوونتوس را پوشیده، ۵ مرتبه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، ۷ عنوان قهرمانی در لیگ‌های مختلف را دارد و ۵ توپ‌طلا به‌دست آورد. رکورد مهم برترین گلزن ملی تاریخ هم با ۱۱۷ گل زده تا به امروز در اختیار ستاره تیم ملی پرتغال است.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال/ مسی بالاتر از رونالدو، مارادونا، پله و تمام بزرگان

۲- دیگو مارادونا

نکته جالب این که طبق این لیست دیگو مارادونا حتی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آرژانتین هم نیست، اما مسلماً الگوی نفر اول لیست هم هست! جادوگر فوتبال آمریکای‌جنوبی در جام‌جهانی ۱۹۸۶ معجزه کرد و یک‌تنه آرژانتین را به قهرمانی جام‌جهانی رساند که آخرین جام‌شان تا به امروز بوده است. بعد از نمایش شگفت‌انگیز همراه آلبی‌سلسته با ناپولی هم ۲ مرتبه قهرمان ایتالیا شد. او با ۱۱۵ گل زده در ۲۵۹ بازی اسطوره پارتنوپی به شمار می‌آید و به‌عنوان بهترین بازیکن تاریخ‌شان شناخته می‌شود. حتی نام ورزشگاه‌شان را هم بعد از درگذشت او، به نامش تغییر دادند.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال/ مسی بالاتر از رونالدو، مارادونا، پله و تمام بزرگان

۱- لیونل مسی

از این که لیونل مسی نفر اول لیست است، تعجب نکردیم. اسطوره بارسلونا و آرژانتین که این روزها پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را پوشیده به‌عنوان «بهترین بازیکن تاریخ فوتبال» معرفی شد. او در ۸۳۴ بازی موفق شده ۶۹۱ گل بزند و هنوز هم به این آمار اضافه می‌کند. ۱۰ قهرمانی در لالیگا همراه بارسلونا داشته، در لیگ ۱ همراه پاری‌سن‌ژرمن به جام رسید و با پیراهن آبی‌اناری به ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد. سال گذشته به افتخارات پرشمارش قهرمانی در کوپا آمریکا هم اضافه شد، اما هنوز در حسرت قهرمانی جام‌جهانی با آلبی‌سلسته است. مسی ۷ توپ‌طلا هم در ویترین افتخاراتش می‌بیند.

۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال/ مسی بالاتر از رونالدو، مارادونا، پله و تمام بزرگان


وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۳
  • حمید IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    بهترین بازیکن کسی است که یک تنه تیمی را قهرمان کند همان کاری که مارادونای فقید در تیم ملی ارژانتین و باشگاهش انجام داد مارادونا تکرار نشدنی است
    • محمد IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      نظرت باشه برا خودت نشریه رتبه بندیش کاملا درست بجابوده مسی7توپ طلا برده
    • ساوالان IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      از لحاظ افتخار ملاک جام جهانی هست.. مسی با مارادونا قابل مقایسه نیست.. مارادونا رهبر بود.. توپ طلا هم پشت اش شرکتهای تبلیغاتی خوابیده.. و گر نه بودند کسانی زمان مسی که توپ طلا حق شان بود.. مسی فقط دربیل می زند . و تامام.. و لی مارادونا با توپ فوتبال مثل توپ جنگی انگلیس را نابود کرد . و انتقام گرفت.. مارادونا اگر در ان زمان با هاوه لانژ زاویه پیدا نمی کرد . اسم اش سر در فیفا بود... مافیا مارادونا را نابود کرد..
    • h IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      عزیزم تا سال ۱۹۹۵ فقط مختص بازیکنان اروپایی بود
    • منصور IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      بانظر شما کاملا موافقم،کسایی که حق رو به مارادونا نمیدن،چون بازیهای مارادونا رو ندیدن،به جرات میگم،هرکسی بازیهاشو دیده باشه حق رو به اون میده،مارادونا به تنهایی یه تیم بود
    • Saleh IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      نمیشه گفت که از لحاظ جام جهانی بگیم بهترین بازیکنه ولی واقعا این دو آرژانتینی تکرار نشدنین اما غیر از این دو اسطوره فوتبال به پله هم میشه اشاره کرد کسی که ۳ بار تونسته جام جهانی رو فتح کنه و البته من تعدادی از بازی های مارادونا رو دیدم ولی سخته که مثله مسی زمان بلند مدتی رو تو اوج باشی و میخواستم جدا از اینا در مورد مراسم توپ طلا ۲۰۲۱ هم حرفی بزنم ، میخواستم بگم که مسی بنظر من توی اون سال لایق توپ طلا با اینکه خیلی ها میگن که باید به لواندوفسکی داده میشد ولی آقای لوا فقط تعداد گل بیشتری داشت و حتی مسی در اون سال کوپا هم برده بود و تو لیگش موفق بود مثله امسال که وینیسیوس مجموع گل و پاسگلای خیلی کمتری نسبت به هالند داشته ولی چون موفق بود توی لیگا از نظر رتبه بندی جای بهتری نسبت به هالند داشت
    • مارادونا IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      محمد عزیز.زمانی که مارادونا بازیکن بوده چیزی به اسم توپ طلا وجود نداشته.حالا بازم با بی اطلاعی نظر غیرمنطقی بده:/جوایز یک بازیکن مهارت و استعدادش رو نشون نمیدن
    • مجید US ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      داداش مسی ارژانتینو یه تنه قهرمان جام جهانی کرد حرفتو پس بگیر😂
    • سلطان مسی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      ببینید حالا چی میگین مسی قهرمان جهان در جام جهانی قطر 2022 شد . حالا چی ؟؟ دیگه تمام افتخارات رو جمع کرد . از نظر من اون بهترین بازیکن جهانه ...
    • محمد IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      مارادونا و مسی قابل مقایسه با امباپه نیستند سوسماس
    • امیر IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      خب حالا دیگه مسی قهرمان جام جهانی شد🙌🏻
    • Messi IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      مسی بازیکنی که عمر شو تو بارسا گزراند وبهترین بازیکن کسی که 8توپ طلا 1جام جهانی و...،از نظر من بهترین بازیکنی که تو تمام دوران فوتبال بازی کرده
  • hadi IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    رونالدینیو پس کو؟ اصلا مسی هر چی داره از این بشر داره
    • ناشناس IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      خیر
  • .. IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    عشق مسی مارادونا زیدان وسلام
    • حامی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      به نظر من مسی و رونالدو و امباپه و نیمار اگر در یک تیم بودن بهترین تیم میشودن ولی نه باید برن چون دیگه رقابتی ندارن
  • امید IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    پنالدو چندمه؟؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣اخیییییییی حالا گریه میکنه😭😭😭😭ماااامان
    • علی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      بچه بیا پایین برو درساتو بخون
    • 𝓐.𝓰.7 IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      معنی پنالدو رو میدونی که اومدی اینجا نظر میدی بچه 😂
  • ؛؛؛ IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    یارو ببین چقدر غده میگه من بهترین فوتبالیست دنیام ولی نفرسوم شده
    • ،،، IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      غده نمیگه حق میگه کسی که مثل رونالدو مغروره و میگه من بهترین بازیکن جهانم اشتباه می‌کنه کسی کهههه ده قهرمانی لالیگا و هفت توپ طلا داره و بدون هیچ ادعایی همه میدونن بهترینه پس شر نگو و فشار هم نخور و درحدی هم نیستی که نظر بدی حالا برو مشقاتو بنویس بچ
    • ahoura IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      فعلا که اقای گل جهانه
  • اکبر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    فقط مارادونای افسانه ای مارادونا خود فوتبال بود بقیه فوتبالیست
  • سعید IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    دیگو آرماندو مارادونا تکرار نشدنی روحت شاد اسطوره واقعی
  • لیونل مسی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    بهترین بازیکن جهان فقط مسی رونالدو کی باشه
  • پرسپولیسی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    از نظر من بهترین و کامل ترین و حرفه ای ترین بازیکن تاریخ زین الدین زیدان هست و بهترین و کامل ترین و حرفه ای ترین بازیکن تاریخ ایران هم اشکان دژاگه هست که جاش تو تیم ملی خالیه.
    • زلاتان IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      وژدانن شروور نگو. یه چیزی گفتی مثلا متفاوت باشی. خجالت نمیکشی انصافا. دژاگه کیه دیگه؟ انصافا نمیری یه جایی خودکشی کنی. افراد مثل تو نمیدونم چرا تو این کره خاکی هستن. بابا یه کم تفکر کن. معلوم هست فازت چیه ؟
    • پرسپولیسی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      در پاسخ زلاتان: اول اینکه ادب را رعایت کن توهین نکن. اما از جمله بازیکنان بزرگ و نامدار ایران که بازیهای ملی بیشتری داشتند مثل مرحوم پرویز دهداری، مرحوم منصور امیرآصفی، مرحوم بیوک جدی‌کار، مرحوم فریبرز اسماعیلی، مرحوم حمید شیرزادگان، مرحوم همایون بهزادی، مرحوم جعفر کاشانی، مرحوم ابراهیم آشتیانی، مرحوم صفر ایرانپاک، مرحوم عزت جانملکی، مرحوم ایرج دانایی‌فرد، مرحوم ناصر حجازی، مرحوم غلامحسین مظلومی، مرحوم سیدکاظم سیدعلیخانی، مرحوم علیرضا عزیزی، پرویز قلیچ خانی، حسین کلانی، علی پروین، اکبر کارگرجم، کارو حق‌وردیان، مهدی مناجاتی، علی جباری، حسین کازرانی، محمدرضا عادلخانی، محمود خوردبین، جواد قراب، نصرالله عبداللهی، غفورجهانی، آندرانیک اسکندریان، محمد صادقی، محمد مایلی‌کهن، محمد دادکان، مهدی دینورزاده، حسن روشن، محمد پنجعلی، بهتاش فریبا، حمید علیدوستی، حسن نظری، حسین فرکی، ناصر محمدخانی، ابراهیم قاسم‌پور، غلامرضا فتح‌آبادی، عبدالعلی چنگیز، حمید درخشان، جعفر مختاری‌فر، شاهرخ بیانی، مرتضی فنونی‌زاده،
    • پرسپولیسی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      فرشاد پیوس، مرحوم سیروس قایقران، شاهین بیانی، محمدحسن انصاری‌فرد، مرحوم رضا احدی، سیدضیاء عربشاهی، سیدمهدی ابطحی، سیدعلی افتخاری، نادرمحمدخانی، امیر قلعه نویی، مجتبی محرمی، عبدالصمد مرفاوی، کریم باوی، مرتضی کرمانی‌مقدم، علی اکبر استاداسدی، مهدی فنونی‌زاده، احمدرضا عابدزاده، مجید نامجومطلق، جواد زرینچه، ابراهیم تهامی، حمید استیلی، علی اصغر مدیرروستا، محسن گروسی، محمد خاکپور، رضا حسن‌زاده، نعیم سعداوی، علی دایی، افشین پیروانی، سیروس دین‌محمدی، جواد منافی، یحیی گل‌محمدی، خداداد عزیزی، بهزاد داداش‌‌زاده، علیرضا منصوریان، رضا شاهرودی، سیدعلی موسوی، سهراب بختیاری زاده، مهدی پاشازاده، مهدی هاشمی‌نسب، کریم باقری، ستار همدانی، محمد نوازی، علیرضا امامی‌فر، رحمان رضایی، مهرداد میناوند، رضاعنایتی، فرهاد مجیدی، وحید هاشمیان، داریوش یزدانی، مهدی مهدوی کیا، مهدی رجب زاده، ابراهیم میرزاپور، کیانوش رحمتی، رسول خطیبی، حامد کاویانپور، علی کریمی، فریدون زندی، محسن بنگر، مهدی امیرآبادی، علیرضا نیکبخت واحدی، پژمان نوری، جواد نکونام، سیدهادی عقیلی، محسن خلیلی، جواد کاظمیان، جلال کاملی‌مفرد، امیرحسین صادقی
    • پرسپولیسی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      محمد نصرتی، سیدمحمد علوی، سید جلال حسینی، رضا نوروزی، مهرزاد معدنچی، ایمان مبعلی، محرم نویدکیا، محمد نوری، مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، قاسم حدادی فر، پژمان منتظری، محمدرضا خلعتبری، خسرو حیدری، آرش برهانی، هاشم بیگ‌زاده، مسعود شجاعی، غلامرضا رضایی، میلاد میداوودی، حسین کعبی، حسین ماهینی و سید اشکان دژاگه و کسانی دیگر که از قلم افتاده اند، گرچه بنده بازیهای ستارگانِ با استعداد و تکنیکیِ تکرار نشدنی تاریخ فوتبال ایران که خیلی از آنها تعریف کرده اند مثل علی آقا پروین، پرویز قلیچ خانی، صفر ایرانپاک، علی جباری، جواد قراب، محمد صادقی، حمید علیدوستی، ناصر محمدخانی، ابراهیم قاسم‌پور، حمید درخشان، جعفر مختاری‌فر، سیدضیاء عربشاهی، سیدمهدی ابطحی و ... را ندیده ام اما از میان کسانی که بازیهایشان را به یاد دارم از بین مجید نامجومطلق، علی دایی، خداداد عزیزی، علی کریمی، جواد نکونام، مسعود شجاعی و سید اشکان دژاگه ، بنابر سلیقه خودم سید اشکان دژاگه را انتخاب کردم.
  • عماد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    همه اینها خوب هستن اما هیچکسی مارادونا نمیشه شما نگاه کنید آرژانتین بدون ستاره یه تنه قهرمان جهان کرد درسال ۹۰به ناحق آلمانیها حق آرژانتین را خوردن ‌پنالتیکه که آندریاس برمه شماره ۳ آلمان گل کرد و داورمکزیکی بعد از ۱۸ سال اعتراف کرد که اشتباه کرده دران بازی مارادونا یه تنه آلمان با تمام بازیکنانش که بی نظیر بودن کلافه کرد،یا تیم ناپولی قهرمان کرد ،مگردرتاریخ چنین بازیکنی وجود داشته بازیکنان دیگه همیشه درتیمهای بازی کردن که تیم باشگاهی یا تیم ملی شان از بهترینها تشکیل شده بود بود ،فرق مارادونا اینجا مشخص میشه ،روحش شاد تکرار نشدنی هستش
  • پارسه RO ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    فقط مسی و تمامم.
    • ,, IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      داداش بورو از تعداد منفی های خود بفهم که اشتباه می کنی
    • رونالدو IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      عشق رونالدو و تمام
    • رونالدو IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      عشق رونالدو و تمام
    • رونالدو IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      عشق رونالدو و تمام
    • رونالدو IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      عشق رونالدو و تمام
    • رونالدو IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      عشق رونالدو و تمام
    • رونالدو IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      عشق رونالدو و تمام
    • رونالدو IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      عشق رونالدو و تمام
    • رونالدو IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      عشق رونالدو و تمام
  • + IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    عباس بوعذار
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    خدای ازلی و ابدی فوتبال فقط مارادونا
  • محمد IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    استاد اسدی
  • علی GB ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    مارادونا، بدون هیچ بحثی
  • علی GB ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    مارادونا، بدون هیچ بحثی
  • علی GB ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    مارادونا، بدون هیچ بحثی
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    حیف اسم ستاره که بخوای روی این رونالدو بزاری.پنالدوی بی مصرف فقط بدرد لای جرز دیوار میخوره
    • رو کم کن IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      عزیزم لطفا یکم مودب تر ولی من می گم مارادونا ، مسی ،رونالدو و پله در یک سطحن و تقریبا همشون بیش از هزار تا گل زدند
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    حیف اسم ستاره که بخوای روی این رونالدو بزاری.پنالدوی بی مصرف فقط بدرد لای جرز دیوار میخوره
  • محمد IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    اونلی علی کریمی. اگر تو اورپا فوتبالش شروع میشد به یک افسانه دست نیافتنی بدل میشد. هرچند خودش هم اشتباهاتی داشت و قدر خودش رو اونقدر که باید ندونست و خیلی حاشیه داشت و داره
  • رونالدو IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    اگه رونالدو فوتبالش رو توی رال وپیش زیدان شروع میکرد الان ۱۰ توپ طلا ۱۰تاهم لالیگا داشت
    • ماهان IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      حرفت سنده
    • مهدی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      اگه مسی هم تو بارسا بود بیشتر از رونالدو میگرفت
  • محسن IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    رده بندی خوبی بود . بین مسی و مارادونا واقعا سخته انتخاب... اما واقعا جای رونالدو اورجینال و کریس باید عوض میشد
  • محم IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    داداش با رونالدو حال نمیکنید نکوبیدش دیگه رونالدو هرچی نباشه بازم دومین بازیکن برتر دنیاست فقط کسی میتونه نظر بده که ازش بالاتره پس ببنید
    • سلطان مسی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      اول کیه ؟؟ رونالدو همون رتبه سوم هم زیادشه تو این جام جهانی گند زد الانم معلوم نیست کدوم باشگاه می خواد بره رو هواهه .. اول مسی دوم مارادونا سوم رونالدو
  • جگوار IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    رونالدو لوییز نازاریو دلیما ملقب به مریخی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال
  • ناشناس IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    فقط رونالدوی ارجینال
  • حسین IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    دوستان اگر منصفانه بخوایم نمره بدیم به نظر من مارادونا دو برابر بهترین بازیکن این لیست ارزنده هست . یعنی مارادونا نمره ش ۲۰۰هست و مسی ۱۰۰ و بقیه موارد تقریبا منصفانه است. هر کسی دیگو آرماندو مارادونا رو نمی‌شناسه لطفاً لطفا لطفا مستند شو ببینه تا مثل من اشک بیاد توی چشم هاش. مارادونا انسان نبود . اون یک فرشته بود از بهشت اومده بود تا دنیا رو زیباتر کنه.
  • 𝓐.𝓰.7 IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    کاری که رونالدو کرده اینا هیچکدوم نکردن 5 . 6 بار فاتح لیگ قهرمانان شده تو رده ملی و باشگاهی و هر جا بخای بری کریس رکورد داره با سه تیم با سه لیگ متفاوت دستاورد های دیونه کننده داشته شما چطور میتونی مسی که فقط ستاره بارسا هست که حتی رکورد پاس گل رو تو لیگ قهرمانان نداره از رونالدوی که همجارو شخم زده بهتر بدونی!؟ و در آخر سخنی به کریس: کریس برو تو رسانه ها بگو اسرائیل بهترین کشوره این چند سال آخر خدای فوتبال ذکرت کنن! زنده باد کریس که خودش خود تاریخ و رکورده♥⚽💪
    • سجاد IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      مسی توپ طلاهاش بیشتر از رونالدو توپ طلا معتبر ترین جایزه ی شخصی به نظر من بازیش به خوبی مارادونا نیست اما هرچی باشه 10 تای رونالدو
  • کورش IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    مارادونا خود فوتباله بقیه فوتبالیستن پس فانباستن کو بعد هم اون پرتقالی در چی ۳۰ هم نیست با وجود اون همه جادوگر
  • ساسان IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    جای لوتار ماتئوس خالیه
  • ارش IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    چقد کارشناس داریم ایول خخخخخخ لیونل عشق
    • رضایاک اصلی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      بابا تو که ابر کارشناسی خخخخخخخخخخ
  • GOAT IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    از هرچیزی مقایسه کنیم بجز افتخارات ملی هیچ چیز مارادونا به مسی نمی‌رسه !
  • .. IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    بهترین بازیکن تاریخ مسی رونالدویی ها بسوزن با سیسبکاش
  • ایزانی IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    بیش از 400 پاس گل از مسی . . . واقعا فرا زمینی ست
  • Reza IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    پس رونالدینیو کجاست آمار اشتباهی داده
  • مارادونا IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    واقعا چرا از روی جوایز بازیکن ها رو قضاوت میکنید؟همه ی لیست رو به جز مسی و مارادونا قبول دارم ولی مارادونا اسطوره ی فوتباله.بازیاش رو دیدید؟اگر کلا 22 نفر تو زمینن مارادونا 44 نفر بود.واقعا مارادونا توی تیم خاص و قوی ای نبود و فوتبال آرژانتین هم در زمان مارادونا خیلی قوی نبود اما مارادونا اون رو به قهرمانی رسوند و اگر بازی ها رو آنالیز کنید به وضوح میبینید مارادونا واقعا به تنهایی از کل بازیکن های زمین سرتر بود و واقعا من هیچ بازیکنی بهتر از این بشر ندیدم.اون دوستان عزیزی هم که میگن رونالدو و مسی از همه برترن کسایی هستن که فقط بازی های 20 سال اخیر رو دیدن و میشناسن نهایتش حتی کمتر و فکر میکنن از هر کس بیشتر خوششون بیاد اون بهتره.با یکم وقت گذاشتن و دیدن بازی های مارادونا خودشون میفهمن که چقدر دانایی و آگاهی دارن.لطفا دوستانی که ادعا دارن مسی بهتر از مارادوناعه یه نیم نگاهی به بازی های مارادونا داشته باشن و حداقل یدونه مهمشو ببینن بعد اینجا نظر ثبت کنن^^
    • farhad IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      با توجه به پیشرفت زمان و تاثیر علم مقایسه باید دوره ای باشه : تا دهه هفتاد : پله و گارینشا و بست ۷۰-۸۰ کرایف و بکن بایر و مولر ۸۰-۹۰ مارادونا ماتیوس و پلاتینی ۱۹۹۰-۲۰۱۰ زیدان رونالدو رزاریو و رونالدینو ۲۰۱۰ - تا الان مسی و رونالدو ( امپابه را میشه اضافه کرد با احتساب این جام جهانی ) پله فوتبال را به اوج توجه و محبوبیت رسوند و خودش هم با سه جام جهانی و بیش از هزار گل سمبل فوتباله ولی فوتبال در آن زمان اینهمه پیشرفته و علمی و سریع نبود ...ماردونا باهوش و رهبر و تکنیکی بود اما دوران اوج ۴-۵ ساله داشت ۸۶ تا ۹۰ ... قدرت بدنی و چالاکی داشت ولی ظرافت تکنیکی مثل رونالدینو مسی گارینشا و یا شم گلزنی مسی و مولر و هر دو رونالدو را نداشت . از دستاش و قدرت بدنی خیلی استفاده می کرد . مسی شاید در هیچ چیزی بهترین نباشه ( که البته بی انصافی است ) ولی از همه چیز مایه داره ...گلزنی بازیسازی هوش سزعت تکنیک و ماندگاری بالا در فوتبال برای نزدیک به دو دهه ! من در مجموع با نظر این مقاله موافقم
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    از نظر من مارودونا در رده اول جا داره و صد سال دیگه کسی مارودونا نمیشه اون خودش تنهایی یه تیم بود مسی در رده دوم جا داره مسی واقا فوق العادست اون به راحتی از چند بازیکن عبور میکنه در هر شرایطی بهترین پاس ها را میده وخیلی باهوش عمل میکنه 4بار بهترین بازی ساز جهان شده و 7توپ طلا و هنوز که هنوزه بازم بهترینه رونالدو نازاریو در رده سوم اون واقا عالی بود اگه بازیاشو ببینید بخوبی درک میکنید در جام جهانی که به فرانسه باختن حالش بد بود و دکتر بهش گفته بود که نباید بازی کنه اون بعد از دوره ای طی بدشانسی هزار بار مصدوم شد دراخرم بخاطر تیروعید وزنش به طور زیادی رفت بالا و اگر بدشانسی نمیاورد شاید در رده دوم قرار میگرفت 3-زیدان زیدان هم تقریبا همه جا بازی میکرد و عملکردای خوبی داشت و گلای خوبیم زد اون بهترین عملکرد را درجام جهانی 4-رونالدو رونالدو یک گل زن فوق العاده هست سرعت بازی و قدرت شوت بی نظیری داره ولی بدون فضا نمیتونه بازی کنه و به فضا احتیاج داره و از لحاظ بازی سازیم چندان خوب نیست
  • منصور IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    فقط مارادونا
  • شاعر IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    بنظرم بهترین بازیکن جهان حتی تااین ساعت سوشامکانیست ،حیف که درجمع مانی ازاوبهره ببریم.
  • Sajadaz IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    رونالدو از پنالتی آمارش از مسی بیشتره زیاد هم مسی هم از پاس گل واقعاً رکوردشونو دیدم رونالدو بهتر بود ولی چون مسی سال2022درخشید و ۱ افتخار بزرگ جام جهانی به دست آورد الان میشه بگیم بهترین بازیکن تاریخ هست و کریس رونالدو دوم و .......
  • 8 IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    مدیر سایت بیا برو سایتت رو بروز کن با با مسی قهرمان جهان شد ا
  • احمد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    مارادونا ياغي بود و حرف زور تو كتش نميرفت ولي اين مسي برده اس (SLAVE). فقط دنبال ركوردشكني و توپ طلا و جام هست
  • جفر IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    سلطان بی ادعا مسی
  • محمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    مسی بهترین بازیکن جهان اون تا دلتون بخواد توی فینال جام جهانی تجربه داره ولی اون رونالدو گاو تا حالا تو عمرش رنگ فینال جام جهانی رو ندیده😂🤣 در ضمن مسی رکورد هر چی رو که بگی زده اون 7تا توپ طلا داره و همین نشون میده که اساتید بزرگ فوتبال اونو بهترین بازیکن جهان می‌دونن اون از هر لحاظ بهترینه ولی رونالدو توی جام جهانی در مقابل باخت به تیم بسیار ضعیف مراکش شروع به گریه زاری کرد و من واقعا متاسفم برای کسانی که طرفدار اون رونالدو
    • Disi IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      اگه بحث باخت به تیم های ضعیفه که مسی به اون عربستان باخت😂درضمن مطمئن باش اگه رونالدو هم تیمی هایی مثل هم تیمی های مسی داشت الان جام جهانی رو برده بود و دیگه هم فوتبال نبین اگه نمیتونی هیت ندی
  • محمد امین IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    والا من که از این چیزا سر در نمی آورم.از این مطالب هم فقط برای ساخت پاور پوینت برای کلاس کامپیوتر استفاده کردم
  • مهدی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    باید بپذیریم که بازیکنان حال حاضر دنیا قابل قیاس با بازیکن های سی چهل سال پیش نیستند اینقدر که فوتبال پیشرفت کرده و مارادونا و پله قابل قیاس با مسی و رونالدو نیستن ولی اگه نسبت به زمان خودشون بخوایم مقایسه کنیم من پله رو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می بینم ایشون تنها بازیکنی هس که سه بار برزیل رو به فینال رسوند و هر سه بار قهرمان شد و اینکه 1958برای اولین بار یه تیم آمریکایی رو در اروپا قهرمان کرد و جام جهانی1962شیلی زوج پله و گارینشا واقعا اعجاب برانگیز بودن و جام جهانی1970 اون فینال تماشایی برزیل ایتالیا هیچوقت از یادها فراموش نمیشه، هیچ بازیکنی تو دنیا دو بار تیمش رو قهرمان جام جهانی نکرده
  • کریم بنزما IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    فقط بنزما خوبه😌 مسی نیمار امباپه دیگه کی هستن حالا مارادونا یچی ولی اینا چی هستن چهار پنج تا بازیکن مسخره آوردن بعد میگن اینا خوبه تازه کریم بنزما رتبه اول بازیکنان برتر فیفا شده حالا فهمیدین 😏
    • نوید IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      بنزما در 10 بازیکن برتر تاریخ فوتبال جایی نداره بعد تو باید اول باشه؟رتبه بندی کاملا درسته.
  • کوین دیبرونه IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    کوین دیبرونه والا از تک تک اینا بهتره هم بهترین بازیکن منچستر سیتی هم جذب بهترین بازی کنان انگیلیس هم رکورد ۳۰۰ بازی تو منچستر سیتی زده تازه کار های دیگم کرده والا کی از این بهتره
  • کارلو آنجلوتی . سرمربی میلان هستم IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    فقط یک کلام ، آقام " شوچنکو " وسلام
  • میلاد IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    بازیکن فقط بیژن مورینیو و علی پروین 😂
  • 666 IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    اول مسی دوم مارادونا سوم پله چهارم رونالدینیو پنجم زیدان ششم دبروینه هفتم هالند هشتم امباپه نهم بنزما دهم کریس رونالدو
    • یه بنده خدا IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      مسی و رونالدو بهترین بازیکنان تاریخ هستند یه مسی فن میگه اول مسی و یه رونالدو فن میگه اول رونالدو تو هیچی از فوتبال حالی نمیشه بنزما بهتر از رونالدو برو بمیر اول مسی یا رونالدو دوم مارادونا سوم پله و بقیه مطالب این سایت درست هست
  • ک IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    همه اینا خوب بود ولی بهتر از همه بیرون از این سایت رونالدینیو برو ببین
  • فریدون IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    دیگو تنها تونست بیست درصد از مسولیت سنگین مارادونا بودن رو به دوش بکشه. در همون اوان جوانی به اعتیاد و بیراهه کشیده شد و به زحمت تونست در سن 33 سالگی به جام جهانی 1994 برسه. اگر ماردونا دوباره ظهور کنه با وجود VAR بازم با دست گل خواهد زد. بعضی ها میگن مسی اینطور یا رونالدو آنطور . به نظر میرسه نابغه همیشه نابغه هست. حتما ماردونا هم اگر در زمانه امروز میبود به گونه دیگری رفتار میکرد یا نحوه بازیش متفاوت میشد.ای استیل بی مانند ماردونا دیگر بدرود.
  • ناشناس IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    به نظر من رونالدو بهترین بازیکن جهانه وهیچ کس حتا مسی نمتونه اینو اوض کنه
  • فرهاد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    افسانه هارو همیشه میشنویم،ارزو میکنیم که کاش وجود داشتن،مارادونا یکی از اون افسانه ها بود که حقیقت داشت،حقیقتی که رفت تا افسانه باقی بمونه،
  • امیررضا IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    رونالدو ۱۰ برابر مسی هست اون باید قهرمان میشد
  • فرهاد IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    آرژانتین در جام جهانی فوتبال قهرمانی رو بدست اورد،اسکالونی بهمراه یک تیم که همه تلاششون کمک به لیونل مسی بود این افتخار رو برای ارژانتین رقم زدن،لیونل مسی با قهرمانی توی جام جهانی فوتبال رفت توی تالار مشاهیر فوتبال،اگه این قهرمانی بدست نیومد واسه همیشه زیر سایه مارادونا له میشدو واسه خودش افسوس بسیاری داشت،توی جام جهانی فوتبال در سال ۱۹۸۶یه مارادونا بودش ویک ملت زخم خورده از انگلیس،کل تیم فوتبال ارژانتین رو توی اون سال نگاه کنید،هیچ کدوم معروف نبودن مثل پارسال که قهرمانی رو بدست آورد ولی یه فرق خیلی بزرگی که داشت تمام حرکت تیم با مارادونا بودش،،اصلااسم مارادونا با ارژانتین گره خورده،شما قبل ورود تیم ارژانتین باالمان غربی رو توی زمین رو اصلا ندیدی،تنها کسی که داشت با اعتماد به نفس بالا از قهرمانی حرف میزد مارادونا بودش در حالی که اعضای تیم خودش وتیم المان فقط نگاه میکردن،مارادونای دیگه ای متولد نخواهد شد:بقیه میان سایه ای باشن از خدای فوتبال روی کره زمین
  • پوریا IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    دیگو مارادونا از رونالدو بهتر هست تو جوید ها
  • محم ززرگ IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    مسی با قهرمانی جهان اسم رونالدو از سر در فوتبال پاک کرد،به قول کروس این جام جهانی مسی انفرادی ترین عملکرد یک بازیکن در جام جهانی رو به نمایش گذاشت،وبهترین تاریخه، اسم هیچ کس نباید کنار مسی بیاد این یک واقعیت بزرگه
  • وطنم ایران IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    بیرانوند پلانتی رونالدو با اون عظمت رو گرفت ولی پلانتی وریا غفوری رو نگرفت پس نتیجه میگیریم که که که بازیکنان استقلال بهتر از رونالدو هستند 😂😂😂
  • pubg IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    این حرفی که میزنم یادتون بمونه امباپه بازیکن تازه است جمعا 22 سالشه که رسید به جامه جهانی اگه مسی و امباپه را مقایسه کنین که نمیشه مسی الان داره مربی میشه ولی امباپه بچه اس واسه مسی از لحاض سن بزترین امباپه ام به سن مسی برسه بعد بهترین بازیکن جهان شناخته میشه
  • مهدیار IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    ۱مارادونا ۲رونالدو ۳مسی ۴پله ۵زیدان ۶امباپه ۷رونالدینیو ۸نیمار ۹روبرتو کارلوس ۱۰زلاتان
  • امیر CA ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    بچه ها الکی خودتون نظر ندید مگه گزارش فیفا نگفته مسی بهترین بازیکن تاریخ است
  • سپهر IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    مانوئل نویر ۵ بار بهترین دروازه بان جهان شد🇩🇪 اون بهترین بازیکن جهانه.
  • هالند IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    عشق هالند وتمام
  • رونالدو CA ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    آقا وقتی کل جهان تو کف cr7 هستند حرف الکی نزنید ِ
  • مجید IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    هیچ کدوم نتونستن مثل کریستیانو در 5لیگ بازی کنند و همه‌ی افتخارات رو کسب کنند، واقعا دست فیفا با مسی بود و در سه توپ طلا حق نیما. و لوا و رونالدو روخورد ، اینو همه میدانند ، نفر اول لیگ قهرمانان ، نفر اول گل های تیم ملی برترین گلزن تاریخ بیشترین طرفدار در کل دنیا از اونجایی که فینال جام جهانی 2میلیار بیننده داشت و معارفه رونالدو بیش از 3میلیارد ، دیگه همه چی مشخصه
  • کارن IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    مسی بهترین بازیکن دنیاست چون رونالدو رفت توی عربستان فقط برای پول ولی مسی برای تیمش بازی میکنه مسی توی اسپانیا بدنیا آمد و توی آرژانتین به دنیا آمد و رفت به بارسا ، مسی بهترین بازیکن دریم لیگ و دنیاست
  • مهرتا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    مس بهترین بازین دنیاست
  • Javad IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    خوب است
  • آرمین IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    همه خوبن
  • زیدان IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    منتخب تاریخ: بوفون/یاشین روبرتو کارلوس مالدینی باره سی. بکن بائر زیدان. مارادونا کرویف‌. رونالدینیو پله/(رونالدو) مسی/ (پوشکاش)
  • یزدان IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    مسی بهترین بازیکن تاریخه اونایی که انکار میکنن یا پنالدو فنن و بچه سال یا هیچی از فوتبال نمی‌فهمن اینو من نمیگم اینو زیدان راموس بنزما کاسمیرو مودریچ رونالدو برزیلی بکام میگن که تازه رئالی هم هستن حالا جدیدا رئال هم میگن مسی بهترینه کیا ؟ بلینگهام گولر والورده من یه رئالیم مسی فنم هستم و اونو بهترین تاریخ میدونم مثل همه
  • مازیار IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    مسی بهترین بازی کن 8 توپ طلا گرفت اما رونالدو مانده روی 5 توپ طلا
  • Alireza IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    علی دایی کو
  • حبیب امینی US ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    عشق فقط رونالدو ..و زین الدین زیدان .محمد صلاح😍
  • محمد IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    رونالدو عشقه
  • محمد IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    رونالدو عشقه
  • سپهر IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    پله‌ و بس
  • Z.N.S IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    فیفا طرف مسی اگه همین الان منم بگم با اسرائیل هستم توپ طلا هیچ کس طلاهم بهم میدن والا خدایی کی بازیکنای رئال گفتن مسی از رونالدو بهتر؟! جان مادرت چرت نگو رونالدو چند سال پیش آسیب دیده بنده خدا نمیتونه مث قدیم دریبل بزنه مگه نمیدونی رونالدو جایزه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال گرفته🤣💪 نتیجه میگیریم که مسی بهترین بازیکن فوتبال ولی بعد کریستیانو رونالدو 😎
  • محمدامین IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    هیچ بازیکنی به اندازه رونالدینیو خوب نیست . مسی با بزیکنای بزرگ قابل مقایسه نیست
  • دانیال IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    چقد عالی که فیفا پشت مسی و رونالدوی که خودش کل قهرمانی پرتقال بدست اورد ولی هنوز بهترین گل زن تمام دوران تاز اینم بگگم فیفا پشت مسی هست پس نیجه میگریم ه بهترین تاریخ مسی و رونالدو هست ولی ماردونا پله میگن رونالدو بهتر تا مسی
  • علی راعی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    هیچ کس تو فوتبال مثل رونالدو پرتغالی نیست بیشترین گل جهان رو زده و تا حالا کسی رکورد شو نزده نه مسی نه مارادونا نه امباپه نه هالند نه نیمار و نه و هیچ کس دیگه ای هریفش نیست
  • م IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    پوشکاش باید بالاتر باشه اون توی ۸۴ بازی ملی ۸۳ گل زده
  • م IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    رونالدینیو باید تو لیست باشه
  • مهدی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    نفر اول استاد مسی بود یعنی رونالدینیو
  • مهدی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان از هر لحاظ پله هست اول اینکه، به نظر می‌رسد توانایی‌های پله به عنوان بازیکن فوتبال بیشتر از مسی بوده است. مثلا پله بیش از مسی موفق به گلزنی با ضربۀ آزاد شده است. پله 70 ضربۀ ایستگاهی را گل کرده و دومین کاشته‌زن برتر تاریخ فوتبال است. جورجینیو با 77 گل نفر اول است. مسی هنوز حتی جزو ده کاشته‌زن برتر تاریخ فوتبال هم نیست. دوم اینکه، پله از حیث گلزنی با ضربۀ سر جزو برترین‌های تاریخ فوتبال است ولی مسی از این حیث کارنامۀ بسیار ضعیفی دارد. پله 97 گل با ضربۀ سر زده است و مسی کمتر از 30 گل. پله بهتر از مسی بود همچنین پله گل‌های زیادی با حرکت قیچی (برگردان) به ثمر رسانده است اما مسی در این زمینه به کلی فاقد مهارت است. حرکت قیچی، که ظاهرا ابداع لئونیداس داسیلوا است، با پله در دنیای فوتبال به خوبی شناخته شد. گلزنی با ضربۀ قیچی، یکی از امتیازات پله نسبت به اکثر ستاره‌های تاریخ فوتبال بوده است یکی از کارهای عجیب پله، یک-‌دو کردن با ساق پای مدافع حریف بود. یعنی پله در حالی که با توپ به سمت مدافع حریف می‌رفت و او در صدد مهار پیشروی‌اش بود.
  • داداش جوکر فلوریدا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    به نظر من بهترین بازیکن دنیا پله بوده چون من وقتی به دنیا اومدم پله ۲ سال بود که فوتبالش تموم شده بود یجورایی می شه گفت دوربینی نبوده که کارهاشو ثبت کنه و از همه مهم تر این که تموم کارهایی که بازیکن های بزرگ دنیا انجام می دند رو پله اختراع کرده
  • salmn IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    کریستیانو بهترینه خدایی
  • مهدی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    بهترین بازیکن جهان یعنی تیم خودش را قهرمان کنه وجام جهانی بگیره ولی رونالدو جام جهانی نگرفت ورونالدو بهترین بازیکن نیست حتی ۵توپ طلا داره مسی هم جام جهانی داره هم ۸توپ طلا داره به نظر من ۱مسی ۲پله ۳دیگو مارادونا ۴زیدان ۵کریس رونالدو دلیل هم دارم رونالدو هیچی بدرد نمی خوره
  • سارا IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    پوشکاش ادامه بده
  • آدم IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    عالی پله زیدان کرایف بکن بایر
  • فقط میی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    فقط مسی و تمام
  • سعید IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    به قول مارادونای فقيد اگه چیزی به اسم مصدومیت نبود با وجود رونالدو نازاریو دلیما کسی از پله و مارادونا حرف نمیزد و دیگه اینکه واقعا چطور میشه اسم شاعر فوتبال رونالدینیو تو این لیست نباشه واقعا عجيبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی