نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فتح‌الله‌زاده آمد تا بازیکن مغضوب استقلال برگردد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال که به تازگی پس از انتشار متنی در توئیترش باعث ناراحتی سرمربی تیم شد همچنان حق حضور در تمرینات استقلال را ندارد.

در پی تغییر و تحول در راس کادر مدیریتی باشگاه استقلال و جدایی سردار آجرلو از راهروهای باشگاه استقلال خبر می رسد به احتمال زیاد ظرف روزهای آینده شرایط برای بازگشت سیاوش یزدانی به تمرینات استقلال فراهم خواهد شد.

مدافع مشهدی تیم استقلال که پس از برگزاری جشن تولد ساپینتو با انتشار متنی در توییتر خودش به این موضوع واکنش نشان داده بود با دلخوری سرمربی تیم مواجه و از همراهی استقلال در تمرینات محروم شد.

شنیده ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که فتح‌الله‌زاده قصد دارد در بدو به حضورش در باشگاه استقلال کدورت ها و مشکلات اخیر را برطرف کند. ازین رو قرار است در گفتگویی که با ساپینتو انجام می دهد به موضوع بازگشت سیاوش یزدانی به تمرینات نیز اشاره کرده و شرایط را برای همراهی او در تمرینات ایجاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    این که هیچ😂😂😂حالا صب کنید ببین فتل چکار میکنه😂
  • ناشناس IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    در این مورد حق با سرمربی استقلاله
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    نظم و انظباط و دیسیپلین جوهره اصلی تیم استقلال شده و هیچ کسی نباید اختلالی در این نظم بوجود بیاره هیچ بازیکنی حق نداره که جلوتر از سرمربی تیم باشه و بخواد جنگولک بازی دربیاره خاله زنک بازی از گذشته در تیم دیگری بوده نه در استقلال ، ضمنا هواداران استقلال از بازیکنانی مثل سیاوش که در زمینه درس و تحصیلات هم درجه بالاتری دارن و بدنبال ادامه تحصیلات و کسب علم هستند توقع و انتظار بیشتری دارن
  • حمید IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    فتح الله زاده بیشتر دنبال دلالی وترانسفر بازیکن است واز مدتها قبل برا این پست کمین کرده بود تا بتواند چکهایی که از قبل دارد از این طریق براحتی وصول کند ضمنآ از خصوصیات بد او این است که بازیکنان را پولکی بار میاره وتیم و تو حاشیه میبره ای کاش تو این زمان که استقلال در صدر است این اتفاق نمیفتاد من که خوشبین نیستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی