نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اتهام عجیب به یک تیم؛ افسران ضد دوپینگ به ورزشگاه بیایند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه شنبه هفته جاری در یکی از دیدارهای مهم هفته نهم لیگ یک شمس آذر قزوین که با سعید دقیقی در صدر جدول مسابقات قرار دارد، میزبان تیم سایپا با هدایت محمود فکری خواهد بود.

در آستانه این دیدار مدیر رسانه باشگاه سایپا، دو درخواست را از فدراسیون فوتبال مطرح کرده است. او گفته است: «دیدار ما با شمس آذر از لحاظ جدولی اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل درخواست کرده‌ایم برای کاهش احتمال اشتباهات داوری در این مسابقه حساس، یک داور لیگ برتری انتخاب کنند. همچنین از سازمان لیگ درخواست کرده‌ایم زمینه حضور افسران ستاد مبارزه با دوپینگ در ورزشگاه فراهم شود تا به شکل رندوم از بازیکنان هر دو تیم تست بگیرند. حتی اگر هزینه این کار بالا هم باشد، باشگاه سایپا آمادگی خود را برای پرداخت هزینه تست دوپینگ دارد.»

فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته نهم لیگ را معرفی کرده و داوری که قرار است این بازی را سوت بزند وحید زمانی است. از سویی باید به این نکته مهم اشاره کرد که ماموران نادو هیچ گاه با درخواست باشگاه ها در بازی ها حاضر نمی شوند! چرا که حضور ماموران نادو در بازی ها و گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان پنهانی است و هیچ گاه ماموریت ماموران نادو فاش نخواهد شد. اگر هم کمیته ضد دوپینگ فدراسیون پزشکی قصد داشت با حضور در این بازی از بازیکنان دو تیم تست بگیرد با درخواست مطرح شده از سوی باشگاه سایپا دیگر این کار را نخواهد کرد.

درخواست باشگاه سایپا هم این شائبه را به وجود آورده است که بازیکنان تیم صدرنشین دوپینگ می کنند! تیمش شمس آذر قزوین با ۱۷ امتیاز اول است و ساپیا هم تا به اینجای کار ۱۲ امتیاز گرفته و تیم هفتم جدول به حساب می آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی