نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شرط‌بندی اشتباه در ال‌کلاسیکو/ ضرر ۸۰۰ هزار دلاری یک رپر مشهور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دریک خواننده مشهور به خاطر شرط‌بندی روی برد بارسلونا در ال‌کلاسیکو متحمل ضرر هنگفتی شد.

رئال مادرید در روز یکشنبه ۱۶ اکتبر میزبان بارسلونا بود. سپیدپوش‌ها با نتیجه ۳-۱ بارسلونا را شکست دادند، اما در این بازی بازنده بزرگ‌تری هم وجود داشت. «درِیک» رپر کانادایی و اسطوره R&B به خاطر شرطی که روی پیروزی بارسا بسته بود بیش از ۸۰۰ هزار دلار از دست داد.

در تصویری که در حساب اینستاگرامی دریک منتشر شده مشخص است که این خواننده مشهور روی پیروزی آرسنال و بارسلونا شرط‌بندی کرده بود.

چرا دریک روی برد بارسا شرط بست؟

در آغاز فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲، بارسلونا با اسپاتیفای قرارداد امضا کرد. طبق قراری که هر دو سازمان با هم گذاشتند، نام ورزشگاه نوکمپ به ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ‌ تغییر پیدا کرد. معامله بین بارسلونا و اسپاتیفای از یک نام و یک تصویر فراتر رفت و تیم کاتالونیا تصمیم گرفت با اسپاتیفای برای اولین بار دست به نوآوری بزند. بارسا از پیراهنی با نماد جغد به نشانه دریک و به منظور بزرگداشت ۵۰ میلیارد بار شنیده شدن ترانه‌هایش در اسپاتیفای استفاده کرد.

باشگاه بارسلونا توضیح داد: «یکی از محورهای کلیدی در همکاری بین بارسلونا و اسپاتیفای، اتحاد فوتبال و موسیقی برای ارتباط با مخاطبان جدید در سراسر جهان است، برای گرد هم آوردن این دو پلتفرم که توانایی مشترک برای متحد کردن مردم و برانگیختن احساسات هواداران را دارند. تیم فوتبال مردان در کلاسیکوی یکشنبه برای اولین بار با پیراهنی که لوگوی شریک اصلی خود را ندارد وارد میدان خواهد شد.» بارسلونا در پایان گفت: «اما نشان یک هنرمند مشهور بین‌المللی: خواننده و ترانه‌سرا «دریک»، برنده ۴ جایزه گرمی و اولین کسی که به ۵۰ میلیارد شنونده در اسپاتیفای رسید.»

رئال مادرید با دو گل نیمه اول با نتیجه ۳-۱ بارسلونا را شکست داد. کریم بنزما و فدریکو والورده دو گل اول بازی را به ثمر رساندند. سپس فران تورس اختلاف را به عدد یک رساند اما پنالتی رودریگو در وقت اضافه باعث پیروزی رئال مادرید شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    اگه میخواد نابود شه بیاد رو کیسه شرط بندی کنه خصوصا بازیهای کیسه تو آسیا😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی