نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نه با مدیران اختلاف دارم و نه به فکر جدایی هستم/ دلیل این همه شایعه را نمی‌دانم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن بالاخره به شایعات فراوانی  که درباره جدایی او از تیم فرانسوی در ژانویه مطرح شده واکنش نشان داد

کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن بالاخره به شایعات فراوانی که درباره جدایی او از تیم فرانسوی در ژانویه مطرح شده واکنش نشان داد و آن را رد کرد. امباپه مورد توجه رئال‌مادرید بود و خودش هم ابراز تمیال کرده بود که راهی تیم قهرمان اروپا شود اما در نهایت تصمیمش را عوض و به مدت دو فصل دیگر قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید کرد.

روزنامه اسپانیایی مارکا چندر روز پیش ادعا کرد که امباپه از وضعیت خود در پاری‌سن‌ژرمن راضی  نیست و قصد جدایی از این تیم را در  پنجره نقل و انتقالات زمستانی دارد که این باعث شد تا بار دیگر بحث جدایی این بازیکن جوان از پی‌اس‌جی جدی شود.

با این وجد امباپه بعد از پیروزی ۱-۰ تیمش برابر مارسی در هفته یازدهم لیگ فرانسه سکوت خود را شکست و به شایعه جدایی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن در زمستان واکنش نشان داد: «نه این حقیقت ندارد که من با سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به مشکل خورده‌ام و از آنها عصبانی هستم. من از حضور در پاریس بسیار خوشحالم و خواستار جدایی از تیم در زمستان نشده‌ام. این اخبار چند ساعت قبل از بازی برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا منتشر شد و من شگفت زده شدم و هیچ دلیل برای آن نیافتم.»

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه در ادامه گفت: «من به این شایعات توجه نمی‌کنم اما مثل هر شخص دیگری شوکه شدم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی