دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
۵ |
۵
ستاره تیم ملی از لیست پرسپولیس هم دور شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که با جدایی سعید آقایی، پرسپولیسی‌ها به دنبال انتقالی پر سر و صدا برای پست دفاع چپ خود بودند، در نهایت با بازیکن تیم امید به توافق دست یافتند.

سعید آقایی طی دو فصل در سمت چپ دفاعی پرسپولیس به میدان رفت و در نهایت در تابستان منتهی به فصل بیست و دوم از این تیم جدا شد و راهی فولاد خوزستان شد. انتقالی که این تصور را شکل داد که مدیران تیم و یحیی گل محمدی به دنبال ستاره‌ای پر سر و صدا برای این پست باشند.

در نهایت اما این محمد مهدی احمدی مدافع چپ پای نفت مسجدسلیمان و تیم المپیک ایران بود که به توافق با پرسپولیس رسید و قراردادش را با سرخپوشان به امضا رساند. مدافع چپ جوان پرسپولیس اما طی این فصل هنوز فرصت چندانی برای خودنمایی در ترکیب تیم به دست نیاورده و با اضافه شدن وحید امیری کاملا از لیست تیم نیز خارج شده است.

یحیی گل محمدی که در این فصل با بازی دادن به محمد عمری جوان نشان داده در صورت توانایی و انگیزه بالای بازیکنان جوان، به آنها فرصت خواهد داد، در این فصل از احمدی طی یک بازی مقابل ذوب آهن (۳۰ دقیقه) فرصت بازی داده و در ادامه مقابل مس رفسنجان حتی فرصت حضور در لیست تیم را نیز به دست نیاورده است.

پرسپولیس اکنون در پست دفاع چپ دو بازیکن غیرتخصصی را به کار می‌گیرد. علی نعمتی که مدافع میانی این تیم محسوب می‌شود در این فصل در سمت چپ دفاعی به کار گرفته شده و وحید امیری نیز که گفته می‌شود در رقابت برای حضور در سمت چپ تیم ملی در جام جهانی است نیز با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، در این پست برای پرسپولیس به میدان رفته است تا جا برای محمدمهدی احمدی تنگ‌تر از قبل نیز شود و باید دید این مدافع جوان و تکنیکی قادر خواهد بود خود را به تفکرات یحیی گل محمدی نزدیک کند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • قرمز IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    یحیی ضد جوانها هست جرات بازی دادن به جوانها را نداره در حالیکه با بزرگسالان هم بازی زیبایی ارایه نمیده
  • سعید اصفهان IN ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    آقا یحیی تو رو خدا با تاکتیک بازی کن آخه هر بازی با شانس و اقبال که نمیشه یه مشت پیر پاتول جمع کردی و بزن زیرش که نشد
  • بهمن IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    بخدابدون غرض میگم پرسپولیس دواتیشه ام ولی بااین بازی های بسیار بسیار نابلد ترابی وهم چنين بازی معمولیسرلک وهمینطور وحید امیری ظلم بزرگ به جوانان جویای نام چون محبی یاسین سلمانی محمد عمری علی شجاعی.... ووو می‌شود تیم ملی فوتبال ایران جای این سه نفر نیستن منتهی چون جاسوس کی‌روش هستند حق به حقدار نمیذاره برسه.. امیدوارم روزی بدون علایق رنگ بازیکنان برحسب بازی انتخاب بشن و کی‌روش نباشه امثال برانکو بیان که حقیقت رااجرامیکنن براش بازیکنان پرسپولیس یااستقلال و مهم نیست بازی خوب مهمه که دعوت وحقیقت ضایع نشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی