نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بازی کردن در پرسپولیس مثل تیم ملی است/ اعتماد گل‌محمدی به من یک دنیا می‌ارزد/ هر کجا کادرفنی صلاح بداند بازی می‌کنم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس می‌گوید تازه در اول فوتبالش قرار دارد و می‌خواهد روز به روز پیشرفت کند.

 محمد عمری وینگر تکنیکی و ریز نقش پرسپولیس در فصل گذشته چند بار به میدان آمد و از همان زمان سر زبان‌ها افتاد. این بازیکن در اکثر بازی‌های این فصل هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و نمایش بسیار خوبی داشت. عملکرد خوب این بازیکن ۲۲ ساله باعث شد تا بعضی‌ها به یحیی گل محمدی پیشنهاد دهند که از عمری در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. اتفاقی که در بازی مقابل سپاهان رخ داد و این بازیکن برای اولین بار طعم حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را چشید. با عمری در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس، صدرنشینی در لیگ برتر و البته رقابت برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

بازی مقابل مس رفسنجان چطور بود؟

به نظرم ما اصلا بازی راحت در لیگ نداریم و همه تیم‌ها خوب هستند. وقتی هم مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند انگیزه زیادی دارند و چند برابر سایر بازی‌ها انرژی می‌گذارند. به همین خاطر پیروزی در هر بازی ارزش زیادی دارد. خداراشکر بعد از ۲ دیداری که نتوانستیم پیروز شویم، در این دیدار خانگی بردیم و دوباره به صدر جدول برگشتیم. برای این بازی انگیزه زیادی هم داشتیم و خداراشکر به هدفی که داشتیم رسیدیم.

بعضی‌ها می‌گویند پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند و فقط نتیجه می‌گیرد. نظر تو در این رابطه چیست؟

هر کسی نظر خودش را دارد و محترم است. من فکر می‌کنم نتیجه گرفتن از هر چیزی مهم تر است و اینکه ما در حال حاضر صدرنشین هستیم، نشان می‌دهد خوب کار کردیم. از نظر شخص خودم هم عملکرد و نمایش تیم ما در هفته‌های اخیر بسیار خوب بوده و فکر می‌کنم هواداران هم از پرسپولیس این فصل راضی هستند.

در بازی مقابل سپاهان برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفتی. در این خصوص صحبت کن.

خب من همیشه گفتم عاشق پرسپولیس بودم و هستم. من سرباز تیمم هستم و یک دقیقه بازی برای تیم محبوبم هم افتخار بسیار بزرگی محسوب می‌شود.خیلی دوست داشتم بازی در ترکیب اصلی بزرگترین تیم ایران را تجربه کنم و خداراشکر با اعتماد کادرفنی این اتفاق رخ داد. می‌توانستیم در آن بازی هم برنده باشیم ولی خب بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. اعتماد گل محمدی برای من قدر یک دنیا می‌ارزد و همیشه ممنون او هستم. با این حال تازه اول راه فوتبالی ام قرار دارم و باید خیلی بیشتر تلاش کنم تا بتوانم باز هم در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کنم.

بازی کردن در پرسپولیس مثل تیم ملی است/ اعتماد گل محمدی به من یک دنیا می ارزد/ هر کجا کادرفنی صلاح بداند بازی می کنم

ولی با این همه ستاره کار برای حضور در ترکیب اصلی خیلی سخت است

بله دقیقا همینطور است و تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد که هر کدامشان جزو بهترین‌های فوتبال ایران به حساب می‌آیند. بازی در پرسپولیس مثل تیم ملی است چون در هر پست کلی بازیکن خوب حضور دارند. می‌دانم کار سخت است ولی من هم سخت تلاش می‌کنم تا بتوانم مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم و به تیمم کمک کنم.

به نظر می‌رسد شرایط خودت نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. اینطور نیست؟

بله خودم هم این موضوع را قبول دارم و از این بابت خیلی خوشحالم. باید از همه اعضای کادرفنی و همبازیان عزیزم در پرسپولیس تشکر کنم که خیلی به من کمک کردند. من نسبت به سال قبل پیشرفت خوبی داشتم و خوشبختانه در این چند بازی هم آقایحیی به من میدان داد. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم.

در بازی‌های گذشته در پست‌های مختلف به میدان رفتی. پست اصلی تو کجاست؟

من مهاجم کاذب هستم یا همان بازیکن پشت‌فوروارد. درچند بازی به‌عنوان مهاجم کاذب به زمین آمدم ولی در بعضی از دیدارها هم وینگر بودم. با این حال هرکجا که کادرفنی صلاح بداند من بازی می‌کنم.

سبک بازی کدام فوتبالیست را می‌پسندی؟

خب من بازیکنان سرعتی و تکنیکی را خیلی دوست دارم و بازیکنان محبوب من هم مسی و نیمار هستند.

اینطور که مشخص است طرافدار بارسا هستی. درست است؟

بله بارسا را دوست دارم. البته بیشتر به خاطر اینکه مسی در این تیم بازی می‌کرد، بارسلونا را دوست داشتم. الان هم تا جاییکه بتوانم بازی‌هایش را دنبال می‌کنم.

بازی کردن در پرسپولیس مثل تیم ملی است/ اعتماد گل محمدی به من یک دنیا می ارزد/ هر کجا کادرفنی صلاح بداند بازی می کنم

ال کلاسیکو را دیدی؟

بله خب الکلاسیکو مهم ترین بازی باشگاهی جهان است. به نظرم فوتبال خوبی بود و من از نمایش دو تیم لذت بردم. فقط کاش بارسا بازی را می‌برد که متاسفانه اینطور نشد.

شنیدم رابطه بسیار خوبی با لوکادیا داری.اینطور است؟

بله خب لوکادیا خیلی مهربان و به قول معروف بچه مشتی است. ما ارتباط خوبی با هم داریم و من سعی می‌کنم از تجربیات او استفاده کنم. لوکادیا بسیار باتجربه است و کیفیت فنی فوق العاده‌ای دارد. به نظرم می‌تواند بهترین الگو برای بازیکن جوانی مثل من باشد که تازه در اول راه هستم.

به نظرت پرسپولیس در پایان فصل چه رتبه‌ای را کسب خواهد کرد؟

خب قطعا هدف ما قهرمانی خواهد بود و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد و در پایان فصل جام را به هوادارانمان هدیه دهیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • رضا ياك فرعي (پدر جدا) IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    اسكوچيچ رفت پكيجي ها باد كردند و رو دست صاحبش موندند!
  • امیر IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    سر تیتر شمارو که خوندم یاد بعضی قول و قرارها در دوره اسکوچیچ افتادم،بقول امروزیا آپشن بازی در پرسپولیس و ترانسفر در تیم ملی،ولی این بنده خدا ذرع نکرده پاره کرد!اخوی!اون مال دورانی بود که جماعتی مثل ممدلی پیرو،استیلی،باقری و بقیه اذناب قرمز خیمه زده بودن رو تیم ملی و شبونه حاج حسین و بابی زنجانی با چمدون دلار میرفتن طرفو تو رختخواب راضی میکردن،از موقعی که ظریف،سلطانی و جهرمی چمدونارو بستن و رفتن دیگه انتظار غیر عادی نداشته باش،دوران "جمیله یکه سوار"تموم شد.از طرف یه شهروند عادی و بچه دخانیات تهران.
    • سعید IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      خواهش میکنم ادبیات و سطح سواد یک مخالف پرسپولیس رو ملاحظه بفرمایید......
  • رضا یانکی اصلی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    فکر کردم عمر خربینی اینقدر از خودت تعریف کردی
    • سیرک فقط سیرک عبده IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      منظور از عمر خربین اولین داماد و اولین افتتاح کننده و فتح کنند عسل عروس سوراخ اسیاست،،
  • ساوالان IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    ولی راست میگی الان پرسپولیس با تیم ملی فرقی نداره مثلا ترابی با عمکرد صفرش تیم ملی هست امیری مصدوم هست اما عباس زاده گلزن نیست
  • احمد IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    حکایت گربه و گوشت
  • کیسه عروس آسیا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    کیسه کشا مثل......ازش میترسن😂😂😂😂😂😂😂😂
  • مظفری IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    تا ان شاا۰۰۰ طارمی وسردارآزمون باشند هنوز عباس زاده باید به پختگی ومیدان دیدن آنها برسد بعدا
    • سه چرخه IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      عباس زاده باید خداحافظی کنه دیگه سن و سالش بالا رفته.
  • میثم اس اسی IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    چقد ایی لنگیا آرزوهای دست نیافتنی دارنا!!!جلل خالق!!ولا من اگه تیمم تو آسیا صفرقهرمانی داشت اصلا روم نمیشد اسم آسیارو بیارم چه برسه به اینکه بیام باصفرقهرمانی کری هم بخونم...ولی خب رو که رونیست سنگ پای قزوینه
  • کیون IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    این بازیکن واقعآ با استعداد است هم تکنیک،هم سرعت،وهم شوت زن خوبیه قطعآ در بازیهای بعدی اعتماد بنفس زیادتر شود از او بیشتر خواهید شنید بازیکن بسیار خوبیه انشالله روز به روز پیشرفت کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی