دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
۱ |
۲
محل دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال تغییر می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله اقدامات مهم در بدو ورود علی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال انتقال دفتر کارش از سعادت‌آباد به بلوار ناصر حجازی است.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال روز یکشنبه به محض دریافت حکم رسمی از سوی وزیر ورزش، در اولین اقدامات خود سری به کمپ زنده یاد ناصر حجازی زد.

علی فتح‌الله‌زاده که جزو بنیان‌گذاران کمپ ناصر حجازی به شمار می‌رود و در دوران مدیرعاملی گذشته خودش سند و مجوز احداث این کمپ را از سازمان تربیت بدنی وقت دریافت کرده و اولین سازه‌های ساختمانی در این مکان را بنا کرد حالا تصمیم دارد طی ماه‌های آینده محل استقرارش را به طور کامل در این کمپ برپا کند.

مصطفی آجرلو مدیرعامل برکنارشده استقلال نیز در پاییز سال گذشته اقداماتی برای ترمیم زمین چمن مصنوعی و طبیعی این کمپ آغاز کرد اما در ادامه با وقفه ای که در اجرای کارهای ساختمانی به وجود آمد بخش اصلی کار نیمه تمام باقی ماند.

پرداخت بدهی‌های سنگین باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای از AFC موجب شد بودجه‌ای برای این امر در حساب باشگاه استقلال باقی نماند.

فتح‌الله‌زاده که دیروز (یکشنبه بیست و چهار مهر) به کمپ حجازی رفت امروز هم قصد دارد بار دیگر به این مکان سرکشی کرده و عملیات عمرانی برای احداث دفتر اصلی کارش در این مکان را استارت بزند.

شایان ذکر است؛ از اتاق مدیرعامل باشگاه استقلال خبر می‌رسد که او از همکارانش درخواست کرده شرایطی فراهم کنند که هر چه سریعتر دفتر کارش در کمپ زنده‌یاد حجازی به مرحله نهایی رسیده و همه کارهایش را در بلوار ناصر حجازی و کمپ زنده یاد حجازی انجام بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی