لوکادیا مکمل داشته باشد، امسال ۲۰ گل می‌زند/ می‌دانم یحیی عاشق گواردیولا و سبک هجومی است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

این روزها انتقاداتی در خصوص سبک بازی پرسپولیس و کم گل زدن این تیم از یحیی گل محمدی می‌شود.

ناصرمحمدخانی ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ در این رابطه گفت: تا جایی من یحیی گل محمدی را می‌شناسم، می‌دانم او عاشق پپ گواردیولا و سبک هجومی‌است. اینکه پرسپولیس کم گل زده یا هنوز نتوانسته انتظارات را در خصوص بازی تهاجمی‌برآورده کند به یکسری مسائلی بر می‌گردد که باید درست ارزیابی شود. به طور مثال شما می‌بینید در ترکیب اصلی پرسپولیس ۷ یا ۸ بازیکن جدید نسبت به سال گذشته به تیم اضافه شده اند. طبیعی است هماهنگ شدن این نفرات کمی‌زمان می‌برد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فصل گذشته پرسپولیس عنوان قهرمانی را به خاطر تا حدودی ضعف خط دفاعی به استقلال واگذار کرد، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت این مشکل را با خریدهای جدید مرتفع کند. در حالت عادی شما در یک تیم شاید دو یا سه بازیکن جدید به ترکیب اصلی اضافه کنید اما وقتی تیم بزرگی مثل پرسپولیس قهرمان نمی‌شود آن گاه چاره ای جز تغییرات اساسی در تیم باقی نمی‌ماند. برهمین اساس هم یحیی گل محمدی با اضافه کردن ۷ یا ۸ بازیکن تیمش را تقویت کرد. بنابراین نباید خیلی به این تیم در حال حاضر انتقاد کرد به شرط آن که همین طور نتیجه بگیرد.

مهاجم گریزپای اسبق تیم ملی و پرسپولیس افزود: هم اکنون پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است. این صدرنشینی در پایان هفته دهم گویای این نکته است که یحیی گل محمدی و بازیکنانش تا به امروز موفق بوده اند. هر چند شاید خود من هم ایراداتی در بخش تهاجمی‌یا گلزنی تیم داشته باشم که فکر می‌کنم این مشکل به مرور زمان و هماهنگ تر شدن خط میانی و حمله مرتفع شود.

وی به یورگن لوکادیا اشاره کرده و خاطرنشان کرد: من معتقدم اگر یورگن لوکادیا مکمل خوبی داشته باشد و به درستی تغذیه شود در پایان فصل می‌تواند ۲۰ گل برای پرسپولیس بزند. او یک فروارد حرفه ای و گلزن است که تا حدودی ما را یاد فرشاد پیوس می‌اندازد. هر چند در فوتبال ایران دیگر گلزنی مثل فرشاد پیوس متولد نخواهد شد اما این مهاجم هلندی هم شم گلزنی بالایی دارد. او را باید در محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما وقتی خوب تغذیه نمی‌شود به ناچار از محوطه جریمه خارج می‌شود که توپ بگیرد و همین کار توانایی اش را کاهش می‌دهد. او بازیکن تکنیکی و سرعتی نیست که از عقب حمله کند و به دروازه حریف برسد. به نظر من هافبک‌های پرسپولیس باید بهتر و بیشتر لوکادیا را ببینند و تغذیه کنند. مطمئن باشید با این همکاری آمار گل زده پرسپولیس هم انشالله بالاتر خواهد رفت.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی آینده پرسپولیس برابر ملوان انزلی نیز گفت: هرموقع اسم ملوان می‌آید یاد خدابیامرز سیروس (قایقران) می‌افتم و دلم کباب می‌شود. خدا رحمتش کند خیلی مرد بود و آخر مرام و معرفت که خیلی زود او را از دست دادیم. ملوان انزلی هم یک تیم پرطرفدار و قدیمی‌است که رقابت‌های این تیم با پرسپولیس همیشه جذاب و دیدنی بوده است. این بازی هم من فکر می‌کنم تماشایی شود و البته با توجه به شرایط این فصل من فکر می‌کنم با احترام به تیم خوب و دوست داشتنی ملوان، کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگینی می‌کند. پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و دیگر نمی‌خواهد صدر را از دست بدهد، بنابراین نیاز به پیروزی دارد.

ستاره تیم ملی ایران در دهه ۶۰ درباره دعوت ۵ بازیکن پرسپولیس از سوی کی روش به اردوی تیم ملی در طول هفته نیز گفت: به این سئوال باید یحیی گل محمدی جواب بدهد اما تا جایی که من شنیدم سرمربی پرسپولیس و سرمربی تیم ملی رابطه بسیار خوب و با هم تعامل دارند. پرسپولیس هم همیشه بیشتر بازیکن را به تیم ملی داده و همواره در خدمت تیم ایران بوده است. امیدوارم همه این بچه‌ها بتوانند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی کشورمان را همراهی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اتوبوس مدرسه پیرمردا IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    هنر پنالدیا فقط تبدیل پنالتی های اهدایی به گل بادآورده است. یک بازیکن کند و بی تکنیک که بیشتر استایل بوکسورها رو داره.
  • حمید IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    مکمل خوب منظورت ' همون مکملهاییه که سید بلال مصرف میکرد ؟ 😅😅
    • فرهنگ IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      🤣🤣🤣🤣🤣
    • هادی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      کیسه کش همه را به کیش خود پندارد حالا خوبه پودری های ورزش فوتبال ایران کیسه کشا هستن با جک تری دی
  • شاهرخ خان: IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    ناصرمحمدخانی میگه یحیی عاشق گواردیولا و فوتبال هجومیه!! من اصلا شک دارم مربیای مغرور ایرانی نظیر یحیی گل‌محمدی و مجید جلالی اصلا بازی لیگهای مختلف رو نگاه کنن. اگه نگاه میکردن که از هر بازی چهار تا نکته جدید یاد میگرفتن و تاکتیکهای صد سال پیش رو پیاده نمیکردن. کار پرسپولیس شده پاس رو به عقب مدافعین به دروازه‌بان و سانتر از جناحین. فوتبال تک‌ضرب و بدون اضافه‌کاری، پاس عمقی و زمینی، فوتبال بدون توپ و شوتهای کاتدار کلا تو پرسپولیس یحیی دیده نمیشه یا اگه میشه خیلی کمه. یحیی تا زمانی که به ترسش فائق نشه سطح مربیگریش همینه. آقای محمدخانی به نظرت مهاجمی که تکنیکی و سرعتی نیست قیمتش باید یه میلیون دلار باشه؟! اگه مدافعین حریف_ لوکادیا رو که کنترلش سخت نیست_ کنترل کنن ایشون چطور میتونه به گلزنیهاش ادامه بده؟! نکنه قراره دیگرون پنالتی بگیرن و بدن او بزنه تو گل!! اینطور که من فهمیدم شما یا ملاحظه یحیی رو کردی یا چیزی از کارشناسی حالیت نیست. شما خیلی خیلی بازیکن خوبی بودی ولی قطعا مربی و معلم و کارشناس خوبی نیستی. شهامت داشته باش و ایرادای یحیی رو بگو بدون دروغ گفتن به خودت و دیگرون.
  • ابوالعجائب IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    عجببببببب ! لوکادیا مکمل نداره!؟ پس چرا هیکلش اینطور غیر فوتبالی و مثل بادی بیلدراس !؟ نمره 4 سیدجلال رو هم که می پوشه🤣🤣🤣🤣🤣
  • داش فر IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    لوکادیا، مکمل 🤣🤣🤣🤣🤣 یحیی، گواردیولا، هجومی🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی