نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار گل گهر و استقلال/ امیر قلعه‌نویی محروم شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص مسابقه تیم های گل گهر سیرجان و استقلال تهران برگزار کرد.

مسابقه دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته هفتم برگزار و از سوی امیرقلعه نوعی سرمربی و سعید الهویی، مربی تیم گل گهر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل داور مسابقه و رفتار غیرورزشی رخ داد.

با اعلام کمبته انضباطی: در خصوص تخلف انتسابی گل گهر سیرجان مبنی داشتن ۷ بازیکن اخطاری و تخلف امیر قلعه‌نویی و سعید الهوایی به ترتیب مبنی بر بدرفتاری و رفتار غیر ورزشی، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش ناظر و داور مسابقه، تخلفات انتسابی به افراد فوق محرز و مسلم تشخیص داده شد و استناد به مواد ۵۵ و ۵۸ و ۶۴ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه گل گهر سیرجان به پرداخت مبلغ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی و امیر قلعه‌نویی به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم که به مدت یکسال تعلیق می شود محکوم شد. وی باید مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سعید الهویی نیز به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره قابل اجرا بوده و در خصوص جریمه تعیینی امیرقلعه نویی، ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف بوده و نسبت به سایر موارد قطعی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    اتفاقی چرا هی گل گهر تخلفاتش را جلو کیسه انجام میده؟😂
  • حامد IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    پارسال ازش امتیاز معیشتی کم کردند امسال محروم شد این برخورد با تیم‌های شهرستانی است
  • آبی رنگ عشقه IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    جایزه خوبی به الهویی دادند . از این به بعد باید منتظر باشیم مربی هر تیمی که جلوی گل گهر بازی کند به تحریک الهویی از بازی اخراج و هفته بعد از همراهی تیمش مجروم شود
  • استقلال IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    عجب🤔 چقدر زیاد
  • احسان IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    امیرقلعه نویی که کاری نکرد! اگر اعتراض قلعه نویی یک جلسه محرومیت به همراه داره! لات بازی های ساپینتو 100جلسه محرومیت داره. فقط امیر رو محروم کردند تا جلوی هوچیگری های بیشتر استقلالی ها رو بگیرند شایدم چون به خاطر اتفاقات اخیر با صدا وسیما مصاحبه نمیکنه و حاضر نشد بره فوتبال برتر بهش دوباره گیر دادن یا اون مصاحبه معروف قدیمیش درباره اینکه فقط ظلم بوده و ظلم...
    • پیمان IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      اولا قلعه نوعی ،تعلیقی یک جلسه محروم شده ،یعنی اگر در آینده باز هم به داور توهین کنه این یک جلسه اعمال میشه دوما متاسفانه تصاویر بعداز بازی که قلعه نوعی با فریاد بر سر داور میگه به خدا اومده بودی تا بازی را دربیاری ،در حالیکه داوری حتی به ضرر استقلال سوت زده بود و ساپینتو را بیجهت اخراج و باعث اون درگیری شده بود.از تلوزیون پخش نشد.سوما قلعه نوعی خیلی زرنگه بخاطر رودر رو نشدن با هواداران استقلال خودش چیزی نمیگه و به دستیارانش میگه چی بگن و چیگار کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی