سیگار کشیدن بازیکن جنجالی روی نیمکت!/ تعیلق تا اطلاع ثانوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

راجا ناینگولان بازیکن سابق اینتر دوباره جنجال ساز شد و باشگاه او را محروم کرد.

راجا ناینگولان پس از ثبت تصویرش در حال کشیدن سیگار الکترونیکی روی نیمکت، توسط باشگاه آنتورپ تا اطلاع ثانوی و به مدت نامحدودی تعلیق شد.

ناینگولان سعی کرده از لقب «پسر بد» که با آن معروفه شده، فاصله بگیرد. اما پس از آنکه توسط رویال آنتورپ تا اطلاع ثانوی محروم شد، به نظر می‌رسد هیچ تغییری در رویه و اخلاق او صورت نگرفته است.

هافبک سابق اینتر و رم به دلیل انجام ۲ تخلف در عرض چند روز، مجازات شد. او مدتی پیش به دلیل پرت کردن پیراهن تیمش در جریان یک مسابقه جریمه شد. ناینگولان، هفته گذشته نیز به دلیل رانندگی با وجود اتمام اعتبار گواهینامه‌اش، دستگیر شد و در جریان شکست ۳ بر صفر آنتورپ برابر استاندارد لیژ، در حال کشیدن سیگار الکترونیکی دیده شد.

این بازیکن ۳۴ ساله تابستان گذشته بعد از پایان قراردادش با اینتر به تیم آنتورپ در کشور خودش یعنی بلژیک پیوست. پس از جدیدترین بی‌انضباطی ناینگولان، روز گذشته باشگاه بلژیکی بلافاصله وارد عمل شد و این بازیکن پر سر و صدا را تا اطلاع ثانوی محروم کرد. در بیانیه رویال آنتورپ آمده است: «توافق کاملی در مورد اینکه باشگاه از بازیکن انتظار دارد چه کارهایی انجام دهد و چه کاری انجام ندهد، وجود دارد. به همین دلیل در موارد انضباطی با قاطعیت برخورد می‌کند.»

ناینگولان بعد از این اتفاق سعی کرد در اینستاگرام خود اوضاع را تلطیف کند: «باشگاه تصمیمی گرفته است که من فقط می توانم آن را بپذیرم، حتی اگر فکر می‌کنم این تصمیم بیش از حد شدید است. اما من سعی خواهم کرد به هر طریقی به تیم کمک کنم.»

در ژانویه ۲۰۱۸، ناینگولان پس از انتشار ویدئویی از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل خود در هنگام جشن سال نو، مجبور به عذرخواهی شد. ناینگولان یک سیگاری تمام عیار است و در می ۲۰۲۰ هم تیمی قدیمی او در رم یعنی لئاندرو کاستان فاش کرد که راجا از رختکن تیم خارج می‌شده تا با دستیار سرمربی سیگار بکشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی