جریمه ۵ درصدی بازیکنان پرسپولیس به خاطر شکست مقابل یک استقلالی!/ احتمال بخشش با نظر مساعد یحیی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان پرسپولیس بابت فصل گذشته به ۵ درصد تقلیل یافته است.

از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پرسپولیس و آلومینیوم اراک، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ شاگردان مهدی رحمتی خاتمه یافت. با این نتیجه، پرسپولیس از دور جام حذفی کنار رفت و آلومینیوم اراک در مرحله بعد میزبان خلیج فارس ماهشهر شد و به فینال جام حذفی رسید. در آن دیدار، احسان پهلوان در دقیقه ۹ و مهدی ترابی در دقیقه ۳+ ۴۵(پنالتی) برای پرسپولیس و محمدرضا آزادی در دقیقه ۲۱ و ۶۵ و محمد علی‌نژاد در دقیقه ۵۳ برای آلومینیوم اراک گلزنی کردند اما...

پس از چند ماه به یک باره اخباری پیرامون  اعتراض بازیکنان پرسپولیس به مدیران باشگاه در رابطه با جریمه ۱۰ درصدی مبلغ قرارداد آنها به گوش رسید که این موضوع، یکی از سوژه‌های صحبت‌های یحیی گل‌محمدی با اعضای هیات مدیره باشگاهش بوده است. ماجرا از این قرار است بازیکنان پرسپولیس - که از عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته و میزان دریافتی این فصل ناراحت بودند - پیش از بازی با مس رفسنجان متوجه کسر ۱۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود بابت شکست فصل گذشته مقابل آلومینیوم در جام حذفی می‌شوند، موضوعی که نه تنها ناراحتی قرمزها را افزایش می‌دهد و حتی شایعاتی مبنی بر احتمال تمرین نکردن به گوش می‌رسد!

جلسه ای میان درویش و بزرگ ترهای پرسپولیس برگزار می‌شود. در این نشست بزرگترهای پرسپولیس با درویش، این بحث مطرح می‌شود که بازیکنان به صراحت نگفته‌اند که اگر تا بعد از تعطیلات لیگ برتر مطالبات فصل قبل و جاری پرداخت نشود، تمرین نمی‌کنند بلکه گفته‌اند اگر طلب بچه‌ها تا آن زمان داده نشود بعید است بتوان آنها را راضی کرد که تمرین کنند چرا آنها خودشان را با سایر تیمها مقایسه می‌کنند که پرداختی خوبی به بازیکنانشان داشته‌اند.

پس از استماع صحبت‌های بازیکنان با تجربه پرسپولیس، ظاهرا رضا درویش رضایت می‌دهد که جریمه ۱۰ درصدی به ۵ درصد تقلیل پیدا کند. در همین راستا اما یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر داد: همه چیز در این رابطه بستگی به یحیی گل محمدی دارد. اگر سرمربی پرسپولیس پس از چند پیروزی متوالی از مدیرعامل تیم بخواهد این جریمه ۵ درصدی بخشیده شود، احتمالا چنین تصمیمی‌گرفته خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی