کار مهم فتح‌الله‌زاده؛ سرپوش گذاشتن روی ماجرای حاشیه ساز معاون آجورلو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذشت کمتر از دو هفته از اتفاقات بعد از دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان جامعه داوری همچنان نسبت به ماجراهای حاشیه آن دیدار دلخور است.

در آخرین روزهای حضور مصطفی آجرلو (مدیرعامل برکنار شده استقلال) در راس کادر مدیریتی این باشگاه و پس از دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان یکی از معاونان باشگاه استقلال حرف های عجیبی درباره کمیته داوران مطرح کرد.

فرشید سمیعی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقات مربوط به داوری بازی این تیم مقابل فولاد خواستار شنود گذاشتن روی تلفن داوران شد! درخواستی که به شدت از سوی جامعه داوری به ویژه دپارتمان و کمیته داوران نسبت به آن واکنش نشان داده شد و جمعی از داوران و در راس آنها خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران نسبت به این موضع گیری باشگاه استقلال ابراز تاسف کرده و معتقد بودند در رابطه با داوران و قداست آنها بی انصافی شده است.

در این حد فاصل و با تغییرات به وجود آمده در راس مدیریت باشگاه استقلال به نظر می رسد یکی از مهمترین اقدامات علی فتح‌الله‌زاده سرپوش گذاشتن روی ماجرای "شنود تلفن داوران باشد".

فتح الله زاده که معمولاً رابطه خوبی با همه ارکان فدراسیون‌های گذشته داشته حتماً بابت این موضوع با خداداد افشاریان و دیگر عوامل کمیته داوران صحبت خواهد کرد. حتی نزدیکان به باشگاه استقلال در این باره عنوان می‌کنند این موضوع یکی از برنامه‌های اصلی فتح‌الله‌زاده برای ایجاد آرامش بین فضای پر تنش بین کمیته داوران و باشگاه استقلال است.

شایان ذکر است؛ مصطفی آجرلو نیز پس از این اظهار نظر فرشید سمیعی به شدت او را مؤاخذه کرده و از او خواسته بود در برنامه بعدی تلویزیونی که در آن شرکت می کند این ماجرا را جمع کند ولی سمیعی با اشاره به شنود تلفن داوران در سری آ ایتالیا این موضوع را بسط و گسترش هم داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کالچو پولی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    حالا شماها چرا از این حرف آقای سمیعی ناراحت شدین ؟ کسی که ریگی به کفش نداشته باشه برای جداشدن سره از ناسره اتفاقا باید از این حرف آقای سمیعی خشنود هم باشه چون خدای ناکرده خدای ناکرده یه داور شیتیل بگیر یا سفارش پذیر کل جامعه داوری رو بدنام و ناپاک نشان میده اصلا خود جامعه داوری باید این رو طلب کنه .
    • عیسی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      واقعاراست گفته وبالاخره پارسال درجریان این چیزابوده ومیدونه چی به چیه والاتیم درپیتش چطوراز15تیم دیگه 17پنالتی گرفتن وگم شدن 60میلیاردکجارفته شایدبخشی ازاون همین شیتیلی که میگی هزینه شده
    • Ali IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      وقتی بدی کار زشتی ازبین برود آن کار زشت موردقبول اول عده کمی واقع می شود و بعد به قول تصنیف شهرام ناظری اندک اندک جمع مستان می رسد اندک اندک برای همه اجرا خواهدشد و کسانی همانند تویی که فقط یک لحظه و یک طرف قضیه را میبینی بیشتر ازهمه ضرر خواهند کرد چون فرد و افرادی وجود دارند که با استفاده از سه پ که پول ، پارتی ، و پر رویی باشد ازین مورد معاف می گردند و فقط تو و امثال تو و بنده هستیم که مدام مورد اذیت و آزار به بهانه های واهی قرار می گیریم حال اگر دوستداری از همین لحظه درخواست خودت را به افرادمربوط تقدیم کن تا سودش را ببری .
  • آسمان زیبا IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    امثال فتح الله زاده با این سن وسال باید آرامش داشته باشند وحوصله لازمه را ندارند بابا یک زمانی مدیر عامل خوبی بودی تواین سن وسال وبازنشسته تامین اجتماعی چی از جون فوتبال میخواید چرا ول کن نیستید برید کنار یک نیروی جوان بیاد کار کنه الان هم با این بازیکنای مثل مطهری که زور زورکی میخواد تو تیم بمونه در بازی با آلومینیم نیمی از موقعیت‌ها را چشم بسته از دست داداینها باید از استقلال بروند چند تا مهاجم خوب بخرید از جمله آوردن کاوه رضایی مربی حق داره به یک تعداد بازی نمیده ولی دخالت بیجا نتیجه اش همینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی